Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-11-2008, 18:32
flyaway
flyaway is offline
Hier verder
Vorige
Advertentie
Oud 16-11-2008, 18:33
Verwijderd
heb je de kleurcodes opgeslagen van de lijst?
Oud 16-11-2008, 18:34
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Katje schreef:
Is aan de ene kant wel waar, maar het is al half acht, en er hebben nog best veel mensen geen stem doorgegeven, dus die kunnen achteraf sowieso makkelijk iets roepen waar ze (zogenaamd) op gestemd hebben :/
Ik vind Basjeeh eigenlijk niet verdacht. Hij speelt me iets te agressief. Wat vlinder zei over LF en geliefde zijn vind ik trouwens best een goed punt. Zou trouwens ook kunnen gelden als ze wolf zou zijn. Dat de medewolven haar hebben gemaand actiever te spelen want stille spelers krijgen regelmatig om die reden stemmen. Maar dat zou wel de omgekeerde wereld zijn, en bovendien is LF meestal juist onopvallend, dus denk ik niet dat ze veel actiever zou spelen als ze wolf zou zijn.
Ik hou het nu bij Light Fighter, aangezien ik flyaway niet helemaal vertrouw om de een of andere reden. En zij wil niet op Light Fighter stemmen. Dus sowieso vind ik Light Fighter bij nader inzien een betere keuze.
Oud 16-11-2008, 18:35
Verwijderd
Even het laatste stemlijstje kopiëren:

Basjeeh
Matige Muis
Fantome
Pippeloen

Mutsieprutsie
Katje

Light Fighter
Vlindertje
Mutsieprutsie
AllureV
Sterrenmeisje

Fantome
Flyaway

Klopt het zo of vergeet ik een paar mensen?
Oud 16-11-2008, 18:39
Fantôme
Fantôme is offline
volgens mij klopt het zo tot nu toe
hopelijk kunnen de andere spelers ook nog even vóór acht uur zeggen op wie ze stemmen
Oud 16-11-2008, 18:39
flyaway
flyaway is offline
1. Pippeloen
2. Paranoide
3. Uice
4. Katje
5. TopDrop
6. Lisaaah (Dorpeling)
7. Mr Soija (Wolfsbane)
8. matige_muis
9. Sherco
10. flyaway
11. Basjeeh
12. Light fighter
13. Mutsieprutsie
14. ~~Fantôme~~
15. *Miekjuh* (Cupido)
16. Daboman (Dorpeling)
17. AllureV
18. sterrenmeisje
19. Eye of Sauron (Tovenaar)
20. Vlindertje

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten
Oud 16-11-2008, 18:40
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Ik hou het nu bij Light Fighter, aangezien ik flyaway niet helemaal vertrouw om de een of andere reden. En zij wil niet op Light Fighter stemmen. Dus sowieso vind ik Light Fighter bij nader inzien een betere keuze.
ik verdenk allebei dus het maakt mij niet uit wie er eerst uitvliegt
Oud 16-11-2008, 18:42
flyaway
flyaway is offline
Blijkbaar vindt niemand anders Fantome verdacht, dan ga ik toch maar voor Basjeeh omdat ik anders een loze stem doe.
Oud 16-11-2008, 18:42
Uice
Uice is offline
Ik heb werkelijk geen idee en stem daarom op Pippeloen, gewoon zomaar omdat ze het toch niet wordt.
Oud 16-11-2008, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Ik heb werkelijk geen idee en stem daarom op Pippeloen, gewoon zomaar omdat ze het toch niet wordt.
hahahaha uice

(ik wilde eerst ook zoiets doen, maar ik vind dat ook weer zonde van mn stem eigenlijk. )
Oud 16-11-2008, 18:45
light fighter
light fighter is offline
ik stem ook op basjeeh
Oud 16-11-2008, 18:46
Fantôme
Fantôme is offline
op zich niet erg als mensen 'nutteloos stemmen' des te makkelijker is het om eindelijk eens een wolf op te sporen uit lijstjes.
Oud 16-11-2008, 18:46
Uice
Uice is offline
Bijna de deadline gemist Ik ga voor Light Fighter, om redenen die ik voor de dood van Soija uitgebreid aangaf.
Oud 16-11-2008, 18:47
Fantôme
Fantôme is offline
wat is iedereen wispelturig
ik ga ff koekjes halen --> visite.
mijn stem blijft staan. ben benieuwd.
Oud 16-11-2008, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Bijna de deadline gemist Ik ga voor Light Fighter, om redenen die ik voor de dood van Soija uitgebreid aangaf.
Deze post was van mij, Uice zat hier nog ingelogd. Hij gaat dus voor Pippeloen en ik ga voor Light Fighter.
Oud 16-11-2008, 18:51
Spelleider
Spelleider is offline
nog 9 minuten!
Oud 16-11-2008, 18:51
Verwijderd
hoppa

Basjeeh
Matige Muis
Fantome
Pippeloen
Flyaway
light fighter

Mutsieprutsie
Katje

Light Fighter
Vlindertje
Mutsieprutsie
AllureV
Sterrenmeisje
Paranoide

Fantome
Flyaway

Pippeloen
Uice
Oud 16-11-2008, 18:53
Verwijderd
Hmm, op wie zou ik gaan stemmen?
Oud 16-11-2008, 18:53
flyaway
flyaway is offline
Citaat:
op zich niet erg als mensen 'nutteloos stemmen' des te makkelijker is het om eindelijk eens een wolf op te sporen uit lijstjes.
Of de wolven gaan dan wisselen naar een 'nutteloze' stem zodat ze niet te detecteren zijn.
Oud 16-11-2008, 18:58
Sherco
Sherco is offline
Zeg mensen, ik heb al vanochtend aangegeven voor Light Fighter te gaan, als eerste zelfs. Waarom sta ik in geen enkel lijstje!
Oud 16-11-2008, 19:01
Verwijderd
Basjeeh
Matige Muis
Fantome
Pippeloen
Flyaway
light fighter

Mutsieprutsie
Katje

Light Fighter
Sherco
Vlindertje
Mutsieprutsie
AllureV
Sterrenmeisje
Paranoide
Basjeeh < Niet zo gezegd, maar neem aan?

Pippeloen

Uice

Alleen TopDrop heeft niet gestemd.
Oud 16-11-2008, 19:05
Fantôme
Fantôme is offline
nu gaat light fighter er dus uit (!!) het is vrij onwaarschijnlijk dat dit nog gelijkspel wordt...
(ik wou nog een switch voorstellen, ivm gelijkspel, maar deadline is al geweest)
maargoed, best kans dat light fighter ook slecht is, dus...
Oud 16-11-2008, 19:06
Verwijderd
Ook?

Oh, en Eminem, je hebt gelijk.
Oud 16-11-2008, 19:07
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Ook?

ook ja, net als jij
(hoop ik )
Oud 16-11-2008, 19:08
Verwijderd
hmm. wedje leggen?
Advertentie
Oud 16-11-2008, 19:08
Lethe
Lethe is offline
He jeetje, had ik beter niet kunnen switchen.
Oud 16-11-2008, 19:09
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
hmm. wedje leggen?
wat wil je precies wedden mijn beste basjeeh?
Oud 16-11-2008, 19:12
Verwijderd
Citaat:
wat wil je precies wedden mijn beste basjeeh?
Streaken?
Oud 16-11-2008, 19:13
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Streaken?
nee bedankt!
de kans is teveel aanwezig dat ik gelijk heb
Oud 16-11-2008, 19:13
Verwijderd
Geez al dat last minute geswitch en nu zijn we nog geen steek verder ik ben wel benieuwd nu. En ik ben gewoonlijk wel vaak een voorstander van gelijkspel, maar in dit geval niet echt. Omdat ik LF en Basjeeh beiden niet ech verdenk en bovendien er nog 4 wolven, een verrader en geliefden in zitten, en die zullen allemaal de stemlijstjes manipuleren als het ze uitkomt. Het is op dit punt nog niet zo makkelijk om de wolfjes in een hoek te drijven. Vandaar ook dat ik nu "blanco" heb gestemd.
Jammer dat ik over een paar minuten weg moet, dan zie ik de uitslag pas vanavond laat ;(
Oud 16-11-2008, 19:14
Lethe
Lethe is offline
So scary you fall in love when you don't know someone that well
Could you fall for me forever don't you turn your back on mehee /muzieknoot
Oud 16-11-2008, 19:15
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Geez al dat last minute geswitch en nu zijn we nog geen steek verder ik ben wel benieuwd nu. En ik ben gewoonlijk wel vaak een voorstander van gelijkspel, maar in dit geval niet echt. Omdat ik LF en Basjeeh beiden niet ech verdenk en bovendien er nog 4 wolven, een verrader en geliefden in zitten, en die zullen allemaal de stemlijstjes manipuleren als het ze uitkomt. Het is op dit punt nog niet zo makkelijk om de wolfjes in een hoek te drijven. Vandaar ook dat ik nu "blanco" heb gestemd.
Jammer dat ik over een paar minuten weg moet, dan zie ik de uitslag pas vanavond laat ;(
en volgens mij is er ook iemand aan het heksenwerken, maar dat is mijn gevoel...
ben ook benieuwd naar de uitslag.
Oud 16-11-2008, 19:15
Lethe
Lethe is offline
Omg. Verkeerde topic.
Oud 16-11-2008, 19:43
Verwijderd
TVP Sorry
Oud 16-11-2008, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Ook?

Hé, ingeburgerd al!

Citaat:
Tvp.
Oud 16-11-2008, 20:54
Spelleider
Spelleider is offline
De uitslag komt zo, er gaat even iets mis in de telling
Oud 16-11-2008, 21:20
Lethe
Lethe is offline
Waarom is de uiterlijke stemtijd vervroegd als de uitslag toch wel laat komt?
Oud 16-11-2008, 21:20
Spelleider
Spelleider is offline
Koning Kunst was erg geschrokken dat zijn beste raadgever, Eye of Sauron, juist de tovenaar was geweest! Maar nu was alle misdaad en zwarte magie uit het kasteel verbannen. Om dit te vieren werd een groot feestmaal aangericht. Light Fighter was in zijn nopjes; hij had net nieuwe recepten binnengekregen uit het stijlvolle Frankische Rijk en hij stond te springen om ze te proberen.

Mutsieprutsie stond al een uur in een gigantische schaal omeletbeslag te roeren, die weer in een ketel kokend water stond. Ze snapte er niets van; een omelet bakte je toch gewoon in vet? Maar Light Fighter pakte haar af en toe haar pollepel af, roerde even, knikte bemoedigend en ging fluitend verder met het schoonmaken van gevogelte en vissen. De oude jachthond stond likkebaardend met zijn poten op de onderdeur te bedelen om het afval. Light Fighter wierp hem een kippenmaag toe en de hond verdween gelukzalig uit zicht.

Allure was weer uit bed gekomen en liet haar haar kammen en in ingewikkelde kapsels binden door sterrenmeisje. Intussen bespraken ze de kleuren van haar kleding en het schoeisel wat daarbij zou passen. Haar haren zagen eruit als een kunstwerk en daarom besloten ze er een doorschijnende sluier overheen te leggen, met een kapje als in Frankrijk in de mode was. Het diner zou immers ook in Frankische stijl zijn. Allure droeg een iets kortere rok en haar mouwen waren niet wijd maar strak; ze zag er in haar lichtblauwe jurk uit als een heuse Frankische prinses. Opgetogen klapte ze in haar handen. Ze zou vast en zeker de show stelen!

Maar aan de andere kant van het kasteel dacht iemand precies het zelfde. Flyaway liet zich door een kamermeid in een donkergroen gewaad rijgen. Ze had een nieuw keurslijfje gekregen van haar moeder, wat haar figuur niet kegelvormig maakte maar juist haar taille slank en haar borsten rond. Het donkergroene gewaad sloot hier strak omeen en de rok viel wijd om haar heupen. Haar haren hingen los over haar schouders en ze trok de hoogste schoenen aan die ze had. Ze zou vast en zeker de show stelen!

Gravin Fantome was op onverklaarbare wijze snel aan het genezen sinds de dood van haar echtgenoot, Graaf Soija. (Hierdoor was iedereen nog sterker overtuigd van zijn samenspel met de duivel.) Ze zag nog bleek, maar ze was al sterk genoeg om mee te komen naar het diner. Met de zorg en zachte hand van een moeder kleedde Katje haar aan en verfde haar wangen rood. In haar ivoorkleurige, wijdvallende gewaad viel niet op hoe bleek en mager de gravin was. Ze was eigenlijk nog best aardig om te zien zo.

Basjeeh en TopDrop hadden zo staan likkebaarden in de keuken dat Light Fighter had besloten om een klein deel van het diner achter te houden, zodat het personeel in de keuken eveneens een feestmaal kon houden! Intussen kwam Paranoide terug van de stad, met zeker zeventig gelijkvormige aardewerken schaaltjes. Mutsieprutsie en Light Fighter schepten hier het opgewarmde omeletbeslag in, bestrooiden elk bakje met een flinke laag suiker en toen haalde Light Fighter een kolenspade uit het vuur en hield hem steeds boven een bakje. De monden van Basjeeh, TopDrop en Paranoide vielen open toen de suiker begon te pruttelen en daarna een keiharde laag vormde bovenop de pudding. Mutsieprutsie glunderde, omdat Light Fighter haar al had verteld wat er zou gebeuren en hoe dat kon. Nu wist ze eens meer dan de mannen!

Het diner werd een groot succes en Paranoide had haast geen tijd om mee te eten in de keuken; steeds moest hij heen en weer rennen om de complimenten van iemand over te brengen aan de kok. De meeste bewondering was er voor het dessert; een koude pudding met een keiharde suikerlaag erop. Ze vonden het prachtig! Alleen Hertog Uice glunderde nog harder dan Light Fighter die avond. Want hij zat aan tafel met de mooiste vrouw van het hele land aan zijn rechterzijde! Iedereen werd warm van binnen wanneer Flyaway haar hoofd naar achteren gooide en helder en hoog lachte, of wanneer ze schuchter opzij keek naar haar aanstaande echtgenoot, voordat ze met hen praatte. Ze was een lust voor het oog en het oor. Zowel Uice als Katje waren apetrots op hun meisje.

Ook Vlindertje was naar het kasteel gekomen om in de keuken een graantje mee te pikken van het exclusieve, moderne en vernieuwende feestmaal. Hij had nog nooit zoiets geproefd! Hij overweegde serieus om zijn kluizenaarsbestaan maar geheel op te geven en zijn oude dag te slijten aan het hof, dichtbij zijn lieve dochter en nog dichter bij al dit lekkere eten en deze onuitputtelijke voorraad mede...

Matige_muis was de enige die niet blij was die avond. Zijn hertog had zich verloofd met dat vijftienjarige, huppelige meisje! Ze was veel te onderwezen voor een meisje en ze zou niets voor hem zijn. Hij moest niets van haar hebben! Straks stuurde de hertog matige_muis nog weg, omdat hij een vrouwtje had! Handenwringend liep hij over de binnenplaats te ijsberen. Hij zag dan ook niet, dat Light Fighter vrolijk en dronken van de mede met Basjeeh over de binnenplaats danste. In volle vaart liep matige_muis tegen het stel op en omdat ze niet zo stevig op hun benen stonden van de mede, vielen ze meteen om.

Iedereen in het kasteel schrok ineens op van een vreselijk geluid. Het klonk als een gillende keukenmeid! Bijna onmiddellijk kwam Paranoide, de dienstbode, de eetzaal in rennen met uitleg voor het geluid; Light Fighter, de kok, was in de waterput gevallen. In zijn val had hij Basjeeh, de jachtmeester, meegetrokken. Ze waren beiden verdronken.

De dorpelingen hebben hun jager, Light Fighter opgehangen en hij heeft in de verwarring en in zijn doodsangst een onschuldige dorpeling door het hoofd geknald. De wolven hebben tot morgen 20.00 uur om hun bestelling door te geven aan de keuken (de spelleiders koken, bij gebrek aan een chefkok).

1. Pippeloen
2. Paranoide
3. Uice
4. Katje
5. TopDrop
6. Lisaaah (Dorpeling)
7. Mr Soija (Wolfsbane)
8. matige_muis
9. Sherco
10. flyaway
11. Basjeeh (Dorpeling)
12. Light fighter (Jager)
13. Mutsieprutsie
14. ~~Fantôme~~
15. *Miekjuh* (Cupido)
16. Daboman (Dorpeling)

17. AllureV
18. sterrenmeisje
19. Eye of Sauron (Tovenaar)
20. Vlindertje

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten
Groen = doodgeschoten
Oud 16-11-2008, 21:21
Verwijderd
Ai ai ai!
Oud 16-11-2008, 21:22
Verwijderd
Haha, dozen. Succes light fighter.

edit: Basjeh is nu ineens ook dood zie ik, jammer, bas, ik geloofde in je onchuld

Laatst gewijzigd op 16-11-2008 om 21:37.
Oud 16-11-2008, 21:22
Verwijderd
Oei
Oud 16-11-2008, 21:23
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Waarom is de uiterlijke stemtijd vervroegd als de uitslag toch wel laat komt?
Zodat ik meer tijd heb voor het verhaal en ik niet pas om elf uur in bed lig. Trouwens, niet zo zeuren, de eerste paar keer was het verhaal er steeds rond 20:10.
Oud 16-11-2008, 21:24
Verwijderd
"Ze zijn allebei toch slecht!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Oud 16-11-2008, 21:24
flyaway
flyaway is offline
Arme kok Wie moet er nu voor ons koken?
Oud 16-11-2008, 21:29
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
"Ze zijn allebei toch slecht!!!!!!!!!!!!!!!!!"
oww. ehh. okay.
waarom deed je dan ook zo raar tegen me??
Oud 16-11-2008, 21:30
Fantôme
Fantôme is offline
Zet hem op LF!!
[edit] oww, ik zie nu dat ze al geschoten heeft[/edit]
Oud 16-11-2008, 21:31
Verwijderd
11. Basjeeh (Dorpeling)

Groen = doodgeschoten

Que?

Edit: djeez, ga nog vaker editten.
Oud 16-11-2008, 21:32
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
11. Basjeeh (Dorpeling)

Groen = doodgeschoten

Que?

Edit: djeez, ga nog vaker editten.
jeetje. je bent dood hoor. je hoeft niet meer te acteren.
tenzij je echt gewoon graag onaardig tegen me bent.
Oud 16-11-2008, 21:34
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Zodat ik meer tijd heb voor het verhaal en ik niet pas om elf uur in bed lig. Trouwens, niet zo zeuren, de eerste paar keer was het verhaal er steeds rond 20:10.
Ik vroeg het me gewoon af, het is geen verwijt oid. Bovendien vind ik het helemaal niet zo erg als de uitslag wat later is.
Oud 16-11-2008, 21:34
light fighter
light fighter is offline
srry succes verder
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten