Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
mooi, weer heel mooi
ontastbaar gemis? ja dat snap ik wel, kun je uit je gedichten ook opmaken... ik denk dat je nu het ergste gemis doormaakt wat je maar kunt doormaken het is hard, heel hard liefs en een dikke knuffel (misschien dat t iets helpt?)
|||
Citaat:
Citaat:
voor jou geld eigenlijk hetzelfde, het gedicht is ....ja kweet niet...kwil liever iets anders schrijven groetjes
|
![]() |
het klopt niet
maar misschien klopt het alleen niet met mijn gevoel, misschien is het dat ik van je gewend ben het te begrijpen en het op mijn manier te interpreteren wel weer mooi neergezet... maar toch... ik weet niet, het is anders...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Cliché & Commercieel; Hot or Not? CharismaticBass | 28 | 24-06-2004 11:43 | |
De Kantine |
Ascii-Art, Raad de personen Femme-Fatale | 84 | 11-11-2003 20:03 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hirsi Ali noemt Mohammed een perverse tiran ThaFox | 118 | 26-01-2003 18:23 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |