![]() |
|
Bovendien helpt de griepprik maar tegen een aantal griepvirussen, wat ze dit jaar verwachten. Dus dan heb je nog geen 100% garantie. Gewoon ff rustig aan en niet te paniekerig doen. Apotheekbezoeken heeft ook niet zo veel zin. Gewoon bij de kruidvat wat vicks halen, of dropjes ofzo en jezelf de rust geven om uit te zieken.
||
Citaat:
||
Citaat:
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Uitleg: Ik woon op het moment in Belgie. Als je hier ziek bent heb je een doktersbriefje nodig, nu heb ik GEEN idee hoe dat in zijn werk gaat dus ik ontloop de dokter liever. In Nederland zijn de Strepsils enkel zuigsnoepjes met een lekker smaakje maar in Belgie heb je schijnbaar andere. Lidocaïne is een verdovend middel en daardoor gingen mijn tanden 'gek' doen.
Nu was ik gister zo stoer om te denken dat het over was en heb ik niets geslikt en gedaan.. En nu is mijn keelpijn dus weer terug haha Maar in veel mindere mate dan eerst dus ik zal nog wat Strepsils slikken en dan moet het over zijn ![]() Oja en ik krijg ik heb elk jaar een griepprik vanwege m'n astma en omdat er in de eerste 2 berichten het woord griep viel.... enfin, mercikes |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
wat saai zeg #16 Verwijderd | 500 | 03-09-2007 23:13 | |
De Kantine |
wat xou je doen met de gene boven je als je die zou meeten ? professor2 | 500 | 23-03-2006 11:21 | |
Verhalen & Gedichten |
[Stukje] Dimlicht Verwijderd | 24 | 18-06-2004 20:15 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaaltje] geen titel duivelaartje | 19 | 16-06-2004 16:13 | |
Muziek |
over my shoulder a piano falls Escapism | 276 | 28-08-2003 23:16 | |
Liefde & Relatie |
Voor degenen die zin hebben om het te begrijpen Verwijderd | 6 | 24-07-2002 20:25 |