Advertentie | |
|
![]() |
|
ik denk dat ik alleen maar verliefd ben geweest op niet al te knappe jongens..
dus ik weet t eigenlijk niet ...vind ze meestal wel lekker ik neeme aan dat ik er ook wel verliefd op kan worden ..waarom zou dat niet kunnen toch?
||
Citaat:
![]() dat zijn meestal de ergere ![]() die zodra ze de nette en elegante kleding uitdoen, echt van die geile monsters worden en op elke plaats genomen willen worden omdat ze er op dat moment genoeg van hebben om netjes te zijn ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
't Ligt eraan in hoeverre ze dat zelf doorhebben... soms zijn ze zich daar iets teveel van bewust en worden ze vreselijk arrogant, dan hoeft het van mij al niet meer. de minder arrogante meiden die er toevallig ook goed uitzien, najah, waarom niet
![]()
||
Citaat:
|
Ik val niet op meisjes
![]() Nee flauw. Opzich val ik wel es op gewoon van die zwaar knappe jongens ![]() Maar je hebt ook wel es van die euhh reclamemannen zegmaar, die dan zogenaamd heel knap zijn, en dat zijn ze dan ook wel, maar die doen me dan echt niks ![]() Maar ik denk eigenlijk dat dat komt omdat die gewoon geen uitstraling hebben ![]()
|
hmmmm neej kan ik ook neit verliefd op worden
![]() ach bull shit...zoals al werd gezegd, je kiest niet op wie je verliefd word, ik heb knappe en minder knappe vriendjes gehad, hoe dan ook, het gevoel blijft hetzelfde...
||
Citaat:
|
Ik word ook nooit verliefd op knappe meisjes, gek eigenlijk
![]() Maar kheb met jongens precies hetzelfde, maar verliefdheid kan je niet zo makkelijk sturen hoor...
|
Ben wel 'es verliefd geweest op een meisje waarvan al m'n vrienden gewoon zeiden "gadverdamme!"
![]() Maar ja, boeie... als je er zelf gelukkig mee bent... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed, voor jongens dan.. Ligt eraan of ze knap zijn en uitstraling hebben, ik vind uitstraling vaak veel aantrekkelijker.. dus als ze ''leeg'' knap zijn, dan niet nee. En als ze van zichzelf weten dat ze knap zijn hoeft al helemaal niet van me..maar ja zoals anderen al zeiden...het is niet te sturen.. |
![]() |
|
![]() |
Lelijk? Zelfmoord? Ontevreden?
Knap, ja knap zijn is heel erg leuk, je hebt dan ook wel geluk. Want veel mensen vinden zich zelf niet knap. En een van die mensen ben ik. Naja ik zeg niet dat ik lelijk ben maar ik ben over sommige dingen gewoon niet tevreden, en als ik die dingen nou anders zou hebben was ik mss wel de knapste jongen van de school. Het draait meestal dus om een paar dingen. Iedereen kan knap zijn, je moet er alleen iets voor doen! Alleen tja waarom moet je knap zijn? Om meisjes te krijgen? Nou dat hoeft niet. Als je bijvoorbeeld een dikke neus hebt is dat stom, want die neus maakt je lelijk, alleen met een goed innerlijk ben je weer wat meer bij een meisje. Ik heb bijvoorbeeld een dikke neus, als ik die niet had was ik zeker knapper geweest. Gelukkig heb ik een zeer goed innerlijk en daarom heb ik ook vaak lol met meisjes. Maar als ik nou een andere jongen van mijn klas zie, die een bril heeft, haren door elkaar, niet echt het beste lichaam en dan ook nog een dom innerlijk, tja zo iemand moet er dus hard voor werken. Ik ben dus ook redelijk blij met hoe ik eruit zie alleen het is jammer van die neus. Nu heb ik eens voor de lol op internet opgezocht voor een neuscorrectie. En ja hoor die zijn er. Ik zag er allemaal dikke neuzen tussen zitten, en ze lieten foto's zien van voor en na. Als ik nou eens zo'n neuscorrectie zou doen, zou ik er zeker veel beter uit zien. Helaas is het duur en doe ik het niet. Ik kan het altijd nog later doen. Maarja. Ook ik heb er al aan gewerkt om er beter uit te zien. Bijv. lenzen pakken. In ieder geval ga geen zelfmoord plegen omdat je lelijk bent, of omdat je denkt dat je lelijk bent. Je kan er altijd iets aan doen. En zorg er voor dat je een goed innerlijk hebt ![]() Voor mij telt innerlijk 60% Hopelijk ook voor meer. Ik ben pas 15 jaar, nog geen vriendin gehad en als ik zie dat sommige in een jaar 8 vriendjes gehad hebben, vind ik dat zeer triest. Waar gaat het dan nog over, kussen? Stoer doen? Naja ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Liefde & Relatie |
Gezien worden als "beste vriend" Praganonut | 278 | 05-09-2007 12:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Stenig Vogelvrij | 20 | 12-11-2005 13:42 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal dat ik al eerder heb geplaatst, met aanvulling. Flipje het Kipje | 126 | 06-09-2002 14:49 |