Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vond die jongen ook erg leuk trouwens! Jammer dat hij er al meteen uit moest, hij leek me een van de leukste mensen. En dan ook nog omdat die meghan fout had hoe ze die pagina moesten maken..
Ik vind Meghan, Kate en die ene donkere jongen (ik weet zn naam niet, maar hij zei dat het maar goed was dat kate er in zat omdat ze dan een boksbal hadden) niet leuk. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat een gigantisch overdreven gedoe! Die paniekaanval
![]() ![]() Oh, en volgens mij werken er alleen maar rare mensen bij Elle. Allemaal zo'n strakgetrokken gezicht, van die ijskonijnen. Met name die vrouw die deze week ook in de jury zat ![]() Maar wel weer vermakelijk hoor ![]() |
![]() |
|
Het doet met echt denken aan the devil wears Prada
![]() Ik heb mezelf eigenlijk op zitten vreten, wat een onuitstaanbare figuren zeg. Ik vond het jammer dat die jongen eruit moest, door de stragegie van de bitch. Straks misschien nog maar wat afleveringen kijken, want het is wel verslavend.
|
Verwijderd
|
Ik heb een stukje gemist vanwege het Groot Dictee. Ik heb me wel echt geërgerd aan Ashlie en Cologne. Als zíj lelijke kleding uitkiezen en dáárdoor verliezen, moeten ze niet gaan verwachten dat Kate naar huis gaat. :/ Vooral niet als Kate wél goede ideeën had en zij bewust níet naar haar wilden luisteren. Daarnaast was het een egoïstische én domme keuze van Cologne om die moeder weg te geven.
Ik was al niet echt fan van Ashlie, maar nu heb ik een hekel aan d'r. ![]() |
![]() |
|
Jezus die Kate is echt vreselijk irritant. Ze heeft inderdaad wel goede ideeën (ze is daar natuurlijk niet voor niks), maar wát een stom mens
![]() ![]() En dat enge nichtje, wat een kutkind ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Fall season 2008 Verwijderd | 99 | 04-03-2009 10:43 | |
De Kantine |
Tieners, Pubers & Saaiers # 503 Verwijderd | 500 | 22-01-2009 13:59 | |
De Kantine |
Dit of dat #2 Miekje* | 500 | 06-01-2009 07:46 | |
De Kantine |
I saai a little prayer #483 Verwijderd | 500 | 04-01-2009 12:01 | |
De Kantine |
Saaimerica, FUCK YEAH! Coming again to save the motherfucking day yeah! #460 Verwijderd | 500 | 14-12-2008 18:11 |