![]() |
|
![]() |
http://www.toplenzen.nl/focus-dailie...ay-comfort.php
Dit lijkt me wel wat. Iemand daar ervaring mee?
|
![]() |
Ah, dat klinkt wel heel erg goed. Morgen maar eens die lenzen bestellen dan, thanks!
@Daantje Overleggen met de opticien doe ik in ieder geval niet. Het was nogal een rare gozer die me hielp. In de vakantie ga ik denk nog wel even naar de oogarts voor een goede controle en meer advies. Maar het lijkt me niet dat 2 - 3 keer per week lenzen dragen een probleem moet zijn, vooral niet als ze erg goed zuurstof doorlaten. Dat is immers de oorzaak van vaatingroei, te weinig zuurstof en kwalitatief slechte lenzen. In ieder geval, bedankt voor de reacties! Morgen dus die Dailies AquaComfort Plus lenzen bestellen.
|
En zelfs al draag je ze maar een paar dagen per maand, als je ze goed in de vloeistof doet en die regelmatig ververst kan je die twee weken lenzen dan toch ook best daarvoor gebruiken?
||
![]() |
Citaat:
Maar dat kan bij iedereen anders zijn natuurlijk. Ik drag nu SofLens daily disposable van Bausch & Lomb. Zijn voor mij perfect.
|
![]() |
Hmm, afgelopen vrijdag die lenzen besteld en ze waren dezelfde dag verstuurd, maar nog niks ontvangen.
Ik zoek nu nog een goede opticien. Vorige week woensdag heb ik bij Specsavers mijn ogen laten meten. Gisteren heb ik daar een bril gekocht. Bril zou pas 15-01 klaar zijn (wtf?) en ik moest meteen de hele mep vooruit betalen.... Nu ben ik net gebeld en moet ik opnieuw mijn ogen laten testen omdat de vorige keer mijn gegevens blijkbaar nooit zijn opgeslagen. Dus. Ik ga zodadelijk terug naar Specsavers en annuleer de hele boel daar. Wat een achterlijk ongeregeld zooitje daar. Maar goed, kent iemand dus een goede opticien? Zonder belachelijk lange wachttijden en waar je niet meteen de hele boel vooruit moet betalen en waar ze wel goed met je gegevens omgaan?
|
Vergeet niet dat het bij de post vreselijk druk is ivm kerst he. Dan is het logisch dat het allemaal wat langer duurt
![]() En ik vind een goede opticien iemand die onafhankelijk is, dus niet onder een keten valt en waar alles wat persoonlijk is en dergelijke. Hoewel ik ook wel goede verhalen over 't Huis heb gehoord.
|
Onafhankelijke opticiens inderdaad. Mijn bril was in een week klaar en we kregen gewoon een rekening thuisgestuurd. En er werd ook meteen een ding opgesteld voor de verzekering (aangezien ik een deel van mijn bril + een half jaar lenzen vergoed krijg). Daarbij zijn ze vaak vakkundiger en maken ze ook niet domme dingen als gegevens niet opslaan. Meestal schrijven ze de gegevens over op je persoonlijke kaart.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zit ook gewoon bij een onafhankelijke opticiën. De brillen zijn daar wel wat duurder (mijn glazen zijn 60 euro per stuk, ontspiegeld en ontkrast) en de monturen zijn bijna allemaal merk (dus 100-200 euro gemiddeld), maar de service is echt geweldig ![]() Mijn vorige bril gingen de pootjes steeds van stuk. Twee keer gratis nieuwe pootjes gekregen, daarna een nieuwe bril uitgezocht en de glazen gratis gekregen. En het duurt meestal 1 tot 2 weken voordat je bril klaar is. Misschien nu met de feestdagen wat langer, omdat veel bedrijven dicht zijn tussen kerst en oud en nieuw.
|
![]() |
Ik neem mijn woorden terug over Specsavers.
Ik ben vanmiddag langs geweest en heb een goed gesprek gehad met ze. Resultaat: ik kon de bril vandaag meenemen en als extra heb ik ontspiegelde glazen erbij, voor nop. Ze hebben me netjes geholpen en mijn klacht serieus genomen. Maar goed, nu nog wachten op die lenzen...
|
Het is nu bij opticiëns ook extra druk omdat veel mensen nu nog een bril of lenzen aanschaffen omdat ze het nu nog af kunnen trekken bij de belastingdienst en volgend jaar niet meer. Mijn bril is ook van de Specsavers en ik ben er juist wel over te spreken. Het verschilt wel per vestiging. Ik vind het in elk geval al beter dan Hans Anders. Daar vind ik het personeel vervelend en volgens hun had ik een min-sterkte in plaats van een plus-sterkte
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
lenzen. Verwijderd | 15 | 28-10-2009 20:05 | |
Lichaam & Gezondheid |
Harde lenzen: opbouwen? Anika | 54 | 08-05-2006 17:28 | |
Lichaam & Gezondheid |
Brilsterkte en lenssterkte Chloe Siere | 26 | 23-06-2005 15:57 | |
Lichaam & Gezondheid |
Nachtlenzen? Hoe werkt het en heeft iemand al ervaring? GrayBurn | 26 | 11-03-2003 18:48 |