Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() je wil vast niet nog eens horen dat je best met iemand gaat praten, of mailen met iemand, afleiding zoeken enz enz enz staat hierboven al dus als je erover wil praten ziek ik daar gnoeg mensen die dr wel es over willen praten ofso... kan helpen he Je mag gerust mailen naar mij, hoeft niet, zie trouwens niet in wrom ik... ik weet zelf maar half hoe ik er weer bovenop ga geraken... misschien aan de andere kant weet ik zo'n beetje hoe je je voelt soms ( net als zo veel mensen op dit forum , jammer genoeg , ![]() dus mail maar als je wil , en dat nodig vindt (f)*knuf* murwari
|
ow nu nog over het gedicht
![]() ![]() vind het dus ![]() ![]() soit ik vind het sterk geschreven ennuh luister toch maar naar die stem meis ![]() *knuf* murwari
|
Bij mij zegt een stem
Dit moet je doen En ik weet ook Doe het niet Stop! Maar ik stop niet Ik stop pas Als ik bloed Als je behoefte hebt aan een gesprek, aan iemand met wie je even kan praten en die je begrijpt moet je me maar mailen: ikbenanneee@hotmail.com Liefs, Anne ![]() [Dit bericht is aangepast door Anneee (08-09-2001).]
||
![]() |
Citaat:
dit is echt een serieus probleem!!!!!!!!!!!!!! ik dacht dat ik er ook weer vanaf was, totdat iemand me operatie mesjes stuurde, hij dacht dat het goed was wat hij deed, en ik heb het hem ook gevraagd het is dus niet zo dat hij gewoon van die klere dingen stuurde zonder dat ik het vroeg. wou ff kijken hoe scherp ze waren.toen zag ik het bloed weer en vond het prachtig. dacht dat dit weer de oplossing was als ik littekens zie van vroeger voel ik me goed gek genoeg, omdat ik nog steeds moet boeten voor wat ik toen heb gedaan. jullie kunnen zeggen zoek hulp, heb ik gedaan maar ben overal weggestuurd, een van de verloren zielen noemde mn huisarts me... misschien ben ik dat ook wel. maar als je nog terug kan doe dat dan ook!!!!!!!!!!!! laat het niet zo ver komen!!! en luister naar die stem, ik heb geen stem meer, iedereen heeft me opgegeven. heel veel sterkte iedereen die dit mee maakt.... kuzzzzzzzzzzzzzzz als iemand dr over wilt praten met mij: donker_engeltje@hotmail.com
|
ik stuur de gedicht naar psychologie, omdat het daar meer mee te maken heeft (in het announcement staat daar ook wat over in).
Dansen op Papier --> Psychologie
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
jezelf snijden muddercutter | 7 | 18-02-2015 14:29 | |
Psychologie |
[stelling] Het idee snijden komt voor de behoefte! Verwijderd | 17 | 07-06-2002 21:20 | |
Psychologie |
tips om niet te snijden.... punk mae | 35 | 06-03-2002 21:15 | |
Psychologie |
Is snijden in? Proud | 14 | 04-03-2002 13:08 | |
Verhalen & Gedichten |
Snijden! !poisonmind~ | 7 | 18-09-2001 16:10 |