Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ook al vind ik dat gemeen Misschien is hulp wel wat voor mij En word ik dan eindelijk weer blij Zoals je ziet twijfel ik een beetje... ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Hey lieve Anne!
*slik* *stil* maareh, ik denk dat het inderdaad beter is om naar de huisarts te gaan, om hulp te zoeken, want je hebt dan wel de symptomen aangepakt, het onderliggende probleem is er nog steeds, en kan dus steeds weer problemen veroorzaken. Dit is mijn mening, ik dacht er al langer zo over, maar toen het goed ging, kwam het er niet echt van om het te zeggen, en ik wou ook niet degene zijn die het weer zou verergeren. Maar nu wil ik het toch even zeggen, en ik hoop dat je het hierin met me eens bent! Liefs en x Lau |
![]() |
|
dit wordt meer psychologisch dan poëzie (zie ook de announcement dat dat beter op psychologie gezet kan worden).
Dansen op Papier --> Psychologie
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Steve Crocodile Hunter overleden Mark-The-Local-Hero | 86 | 10-09-2006 19:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Geweldig stuk Ruby Blue | 1 | 11-02-2006 16:24 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Zomerkamp Roosje | 172 | 05-05-2005 11:24 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Andere kijk op het geloof Moonlight fairy | 5 | 26-12-2004 09:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal dat ik al eerder heb geplaatst, met aanvulling. Flipje het Kipje | 126 | 06-09-2002 14:49 | |
Verhalen & Gedichten |
ik weet het gewoon niet meer.. Darkie | 1 | 01-11-2001 13:50 |