Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-12-2008, 14:38
Verwijderd
Ik probeerde ook even de firmware te updaten, dacht dat het misschien daar aan lag. Maar nee, wanneer ik dat probeert zegt ie: "Not connected blaat" Iemand een idee waar dit aan ligt. Ik krijg het dingetje niet aan, en het enige teken van leven wat ik bespeur is dat de knopjes blauw opkleuren als ik het ding aan probeer te doen als ie tenminste aan de computer hangt. Verder doet ie helemaal niets.

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-12-2008, 14:50
Etix
Etix is offline
Heb je de software geinstalleert. Zonder werkt hij namelijk niet bij mij.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2008, 15:21
Verwijderd
ja alles is geïnstalleerd
en heb het ook opnieuw een keer geïnstalleerd
Met citaat reageren
Oud 09-12-2008, 18:25
freyk
freyk is offline
Kijk eens naar de supportbase van Zen V.

Wat je kan doen is:
cleanup en firmware reloaden
Oud 10-12-2008, 21:57
Verwijderd
misschien had ik er ook bij moeten zeggen dat hij niet reageert op een reset
er gebeurt niets (en ik weet hoe ik dat ding moet resetten)
Met citaat reageren
Oud 11-12-2008, 12:45
ILUsion
ILUsion is offline
Ben je zeker dat je batterij goed opgeladen is? Indien dat niet het geval is, zou het wel kunnen dat hij probeert te connecteren (tijdelijk stopt met laden), net niet genoeg stroom heeft, reset, weer een beetje probeert te laden, probeert te connecteren enzovoorts. Ik het iets soortgelijks met mijn iPod: als de batterij helemaal leeg is, laadt hij op die manier op (het kan dan enkele dagen duren voordat hij echt genoeg geladen heeft om wel eens echt op te starten).

Maar ik vrees eigenlijk dat je ofwel je garantie zal moeten aanspreken (in Europa verplicht 2 jaar garantie), of achter een nieuwe MP3-speler op zoek kan. Als je een beetje vertrouwd bent met elektronica zou je hem kunnen doormeten (niet doen als je geen kennis van elektronica hebt, of als hij nog in garantie is); met wat geluk is het gewoon je batterij die dood is (en daar kan je via-via wel aan vervangingen voor komen, denk ik).
Reageren

Regels voor berichten