Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-12-2008, 16:17
Na-x-Omi
Na-x-Omi is offline
heei mensen ik hoop dat jullie me kunnen helpen:

begin van het schooljaar heb ik een jongen ontmoet
we raaktte aan de praat enzo.,
ik leerde hem wat beter kennen
maar op een dag kwam ik hem tegen
en ik voelde me .. tjaaa ik weet niet hoe ik het moet uitleggen
ik was verliefd
nu ben ik nog steeds verliefd op hem
maar telkens als ik hem zie krijg ik dat gevoel

je vraagt je zeker af wat dat gevoel is ,,!
maar dat weet ik zelf ook niet ik kan het niet omschrijven
ik weet niet wat het is maar ik weet gewoon niet
wat ik voor hem voel
hij is niet knap ofzo
en me vriendinnen zeggen dat ik wel beter kan krijgen
maar ik kan hem gewoon niet uit mn hoofd krijgen.!

ik hb er heel lang over nagedacht
of ik hem nou moet zeggen wat ik voel.
maar ik weet zeker , als ik het hem vertel dat ik verschrikkelijk afga,!

weten jullie wat ik moet doen?
of hebben jullie soms tips
als je iets voor me hebt reageer dan ajb ik heb het hard nodig,!

-xx- Naomii
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-12-2008, 16:25
Kitten
Kitten is offline
Hallo Naomi,

Verliefdheid is een gevoel dat maar weinig mensen goed kunnen beschrijven, dat is echt niet raar. Net zo goed als veel mensen niet goed kunnen omschrijven waarom ze verliefd worden, of waar ze precies op vallen in een ander. Dat is ook helemaal niet erg als je verliefd bent, daar moet je gewoon van genieten.

Als je echt om die jongen geeft, dan kan je het hem gewoon vertellen. Het enige waarin je in de liefde echt kan afgaan is jezelf teleurstellen door niet op je liefde af te gaan en het te laten doodbloeden. Het maakt ook helemaal niet of uit iemand knap is, lang of kort haar heeft, of ie een bril draagt of niet. Het gaat er om wat jij wil, en als hij de man van je dromen is, kan je gewoon niet beter krijgen. Wat je vriendinnen ook zeggen.

Wat ik voorstel is dat je hem gewoon eens aanspreekt en verteld dat je hem leuk vind. Het ergste wat je kan overkomen is dat hij verteld dat hij dat niet terug voelt. Dan ben je misschien wel verdrietig, maar dan heb je ook je antwoord en kan je verder. Ik zou trouwens voorstellen dat je hem alleen probeert te spreken. Desnoods spreek je af om samen wat te drinken, of snij je hem op de fiets de pas af ofzo.

Ik hoop dat je hier iets mee kan.

(p.s. Het is vaak gebruikelijk op fora zoals deze te letten op je hoofdletter- en leesteken gebruik als je echt reactie wil hebben. Dat geeft namelijk aan dat je zorg besteed aan je post, en je serieus wordt genomen.)
Oud 16-12-2008, 12:05
Na-x-Omi
Na-x-Omi is offline
Dag Kitten,

zeggen dat ik hem leuk vind is wel een optie.
Maar het zit zo:
Ik ken hem door mijn vriendin haar zus het is namenlijk het klasgenoot van mijn vriendins zus.
Alleen..
Ik ga hem niet uitvragen ( niet dat het een slecht idee is) want ik spreek hem niet echt vaak.
En als ik zeg dat ik met hem uit wil gaat hij vast raar denken.

Btw bedankt voor de tips!

-x- naomi
Met citaat reageren
Oud 16-12-2008, 15:36
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Dag Kitten,

zeggen dat ik hem leuk vind is wel een optie.
Maar het zit zo:
Ik ken hem door mijn vriendin haar zus het is namenlijk het klasgenoot van mijn vriendins zus.
Alleen..
Ik ga hem niet uitvragen ( niet dat het een slecht idee is) want ik spreek hem niet echt vaak.
En als ik zeg dat ik met hem uit wil gaat hij vast raar denken.

Btw bedankt voor de tips!

-x- naomi
Nou en? Er zijn zoveel rare dingen in de wereld. Als jij met hem uit wil, moet je hem dat vragen. Zoals ik al zei is het ergste wat je kan overkomen, dat hij je afwijst. Hoe je hem kent maakt dan toch niet zo veel uit? Ook niet hoe vaak je hem spreekt, lijkt me. Achterhaal zijn telefoonnummer en bel/SMS hem. Misschien krabt hij zich wel op het hoofd, maar aan de andere kant: what's the hurt? Iemand leren kennen moet je toch op een bepaalde manier doen, en van een afstand naar hem kijken gaat niet de methode zijn om dat voor elkaar te krijgen.
Oud 17-12-2008, 12:39
Na-x-Omi
Na-x-Omi is offline
Citaat:
Nou en? Er zijn zoveel rare dingen in de wereld. Als jij met hem uit wil, moet je hem dat vragen. Zoals ik al zei is het ergste wat je kan overkomen, dat hij je afwijst. Hoe je hem kent maakt dan toch niet zo veel uit? Ook niet hoe vaak je hem spreekt, lijkt me. Achterhaal zijn telefoonnummer en bel/SMS hem. Misschien krabt hij zich wel op het hoofd, maar aan de andere kant: what's the hurt? Iemand leren kennen moet je toch op een bepaalde manier doen, en van een afstand naar hem kijken gaat niet de methode zijn om dat voor elkaar te krijgen.
oke.
Maar hoe moet ik aan zijn nummer komen?
En ik ben ook heel erg verlegen. Dus ik denk niet dat ik hem mee uit durf te vragen.
Weet jij mischien wat ik moet doen dan?
Met citaat reageren
Oud 17-12-2008, 13:15
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
oke.
Maar hoe moet ik aan zijn nummer komen?
En ik ben ook heel erg verlegen. Dus ik denk niet dat ik hem mee uit durf te vragen.
Weet jij mischien wat ik moet doen dan?
Als je een gezamelijke vriend/vriendin hebt is dat meestal het makkelijkst. Die kan ook heel goed dienen voor het droppen van hints bij hem dat je een keer met hem uit wil, of kan desnoods als medium dienen of als excuus.
Oud 17-12-2008, 16:21
Na-x-Omi
Na-x-Omi is offline
Citaat:
Als je een gezamelijke vriend/vriendin hebt is dat meestal het makkelijkst. Die kan ook heel goed dienen voor het droppen van hints bij hem dat je een keer met hem uit wil, of kan desnoods als medium dienen of als excuus.

Heel erg bedankt
En ik zal je op de hoogte houden.

-xx- Naomi
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten