Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-12-2008, 12:05
*oma*
*oma* is offline
Draag je in de winter nog steeds rokjes en pumps of doe je lekkere warme uggs aan en een skinnyjeans? Loop je nog steeds rond in een t-shirt of is het een gebreide trui met een bondkraag en rendieren.

Oftewel: hoe winters loop jij erbij?
Oud 17-12-2008, 12:08
sabrosa
sabrosa is offline
Een lekkere dikke trui/vest is altijd wel een must voor mij in de winter. Ook ga ik bijna de deur niet meer uit zonder een muts, heb laatst ook zo een dikke wollen haarband gescoord en die is ook echt heerlijk warm voor de oren! Rokjes zal ik niet zo snel aantrekken, mits een hele dikke warme legging er onder . Verder niet echt veel bijzonders, gewoon wat dikker aangekleed.
Oud 17-12-2008, 12:26
Balthasar
Balthasar is offline
Precies hetzelfde als in de zomer, alleen draag ik er nu een warmere jas over.
Oud 17-12-2008, 12:42
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik draag meestal een panty onder m'n broek of een extra laag sokken want ik heb wintertenen en dat is nogal pijnlijk. draag wel gewoon allstars want die kunnen wat wijder en dan is mijn doorbloeding beter. verder draag ik heel veel laagjes, boybeaters+t-shirts+longsleeve+nog een t-shirt= warm. meestal nog een extra jekkie onder m'n jas. ik ben nogal een koukleum. ohja een goeie: een korset onder je kleren aantrekken, lekker warm.
Oud 17-12-2008, 12:58
Vice
Vice is offline
Eigenlijk gewoon kleding in laagjes laagjes. Panty onder broek en dikke trui met daaronder een dunnere trui en t-shirt.
Oud 17-12-2008, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Precies hetzelfde als in de zomer, alleen draag ik er nu een warmere jas over en een sjaal erbij.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2008, 16:00
Verwijderd
ik doe alleen een rokje of jurkje aan als ik niet vroeg op hoef te staan, 's ochtends vroeg is het me te koud, te donker en ben ik er te chagerijnig voor. als ik een jurkje aandoe is dat meestal wel in combinatie met 2 panties en kniekousen. ik loop ook binnen met een enorme sjaal om maar misschien is dat ook wel omdat er op school en in mijn kamer standaard een noordpooltemperatuurtje heerst. ik heb ook een behoorlijke verzameling wanten, mutsen, sjaals en oorwarmers.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2008, 17:49
tuttebel
tuttebel is offline
ik vind een rokje met een dikke panty nog niet eens zoveel kouder dan een broek eigenlijk..
ik zorg ervoor dat als t regent ik niet mn allstars of laarzen met gaten aan doe; en ik draag soms truien.
en altijd een sjaal.
verder verandert er niet zo heel veel..
Oud 17-12-2008, 21:38
AzN
AzN is offline
In de winter moeten kleren me warm houden, in de zomer moeten ze mooi zijn .
Oud 18-12-2008, 23:03
Verwijderd
hoodies en kniekousen onder wijdere broeken anders vriezen mn benen eraf
Met citaat reageren
Oud 19-12-2008, 18:42
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Citaat:
Precies hetzelfde als in de zomer, alleen draag ik er nu een warmere jas over en een sjaal erbij, én zorg ik dat ik nooit buitenkom.
Oud 19-12-2008, 20:17
Verwijderd
Citaat:
...2 panties en kniekousen...behoorlijke verzameling wanten
haha toen in amsterdam met je ladder in je bovenste panty en je afgeslachte poesjes handschoenen haha.

ik heb nooit koude benen, maar alleen een koud bovenlichaam ik draag hetzelfde als in de zomer, maar dan met een maillot er onder en een lang vest er overheen.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2008, 21:11
Larry Flint
Larry Flint is offline
ik heb de afgelopen jaren eigenlijk nooit een echt dikke winterjas gehad want vaak vind ik die niet leuk dus ik draag gewoon 'jasjes'. oh en ik heb wel 1 langere jas die als winterjas gebruikt kan worden maar niet echt enorm dik is. verder draag ik wel hetzelfde maar de kleuren zijn anders, namelijk donkerder denk ik. verderrrr heb ik wel 2 dikke vesten gekocht zodat ik niet elke dag sta te bevriezen op het station. ik draag wel dikke sjaals en handschoenen .
Reageren

Regels voor berichten