Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2002, 22:38
SHAZZ
SHAZZ is offline
Heeft iemand hier onlangs nog ervaring mee??? Heb het heel lang geleden gedaan en toen vond ik het pijn doen, maar ja nu heb ik een paar wratjes en durf ik het niet meer haaha. Beetje schijterig. Maar deel ff je ervaringen,

tnx

xxx
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 01:10
Verwijderd
tprikt even... als ze het beetjegoed doen en niet teveel huid er omheen aanraken doett niet echt gigantisch zeer ossow
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 06:22
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
SHAZZ schreef:
Heeft iemand hier onlangs nog ervaring mee??? Heb het heel lang geleden gedaan en toen vond ik het pijn doen, maar ja nu heb ik een paar wratjes en durf ik het niet meer haaha. Beetje schijterig. Maar deel ff je ervaringen,

tnx

xxx
ACH neej joh doet geen zeer... ik heb het al zovaak gedaan en ik vind het geen pijn doen.. maarjah het verschild ook per persoon..
Het enigste wat je voelt issut een beetje prikken meer niet

suc6
Oud 08-07-2002, 09:24
Kat
Kat is offline
Dat aanstippen zelf voel je niet, maar het idee is dat er onder die wrat een blaar komt, en dat die blaar er na een poosje (samen met die wrat) afvalt.
t ligt er volgens mijook wel een beetje aan waar die wratten zitten... ik heb er vroeger (toen was ik 7 ofzo) eens eentje onder op me voet gehad, die was helemaal ingegroeit. en die gingen ze ook even aanstippen..... pijn! en ik was opzich helemaal niet echt kleinzerig toen, maar dat was echt niet leuk. vooral omdat ik er nog wel mee naar huis moest lopen denk ik.
Mjah, ik heb hem 3 keer laten aanstippen, de derde keer had ik een hele gemene dokter, en vanaf toen was ik zo bang voor die zooi dat ik er nooit meer heen ben gegaan. na een poosje (toen die wrat beswel pijn ging doen) heb ik hem er met een mes uitgesneden. dat deed ook wel pijn, maar ik wilde alles liever dan nog een keer naar dat vreselijke 'wrattenspreekuur'.
Oud 08-07-2002, 09:50
20marianne12
20marianne12 is offline
Nee joh wratten aanstippen doet niet zo'n pijn! Nou ja een prettig gevoel is anders maar goed, even flink zijn en je vieze wrat is weg !
Oud 09-07-2002, 22:35
SHAZZ
SHAZZ is offline
Ik las vandaag in de krant. Van iemand die iedere dag in badedas baadde (wat een zin). Dat daardoor na een paar weken ook zijn wratten allemaal wegwaren. Heeft iemand nog meer van zo'n huis-tuin-en-keukenmiddeltjes?? Geef ze ff. Dat liever, dan naar de dokter
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 18:14
'n klein vlindertje
'n klein vlindertje is offline
Citaat:
SHAZZ schreef:
Heeft iemand nog meer van zo'n huis-tuin-en-keukenmiddeltjes?? Geef ze ff. Dat liever, dan naar de dokter
Formule W, kun je gewoon in de winkel kopen. Is bedoeld om je wratten mee aan te stippen. Ik gebruik dat vóórdat ik naar de dokter ga zodat er zegmaar 'n gaatje op de plaats van de wrat zit zodat dat spul van de dokter beter werkt. Maar je kunt het ook gewoon proberen, bij de drogist kun je 't kopen.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 18:57
Lindatje
Lindatje is offline
Als je van dat wrattenspul gebruikt dat je bij de drogist kunt kopen dan gaat het op den duur soms ook wel weg: duurt alleen langer..

Enne mijn moeder kocht hem ooit over voor een stuiver: is natuurlijk bijgeloof maar hij was later wel weg... vond ik wel een vermelding waard.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 19:26
Verwijderd
hoe lang heb je hem al? het kan ook vanzelf weg gaan namelijk..

huis tuin en keuken middeltjes heb ik verder niet, maar je geest is ook sterk.. dus als ik je nu zeg dat em onder de kraan houden elke dag om 20:00 sáconds gegarandeerd werkt en jij dat gelooft en doet, gaat ie ms wel weg

maarreuh, kheb het vroeger vaak moeten doen, niet echt veel pijn. Alleen toen ik idd de ingegroeide onder mn voet liet aanstippen, maar die is nooit weggegaan, en aangezien ie geen pijn doet, niet groter wordt en niet opvalt laat ik hem lekker zitten..
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 19:33
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
ik had er vroeger eentje op mijn knie. Die sneed ik soms wel eens open, zodat ie weg ging. Maar dat gebeurde niet. Iedere keer als ik op de grond viel zat mijn hele broek vol bloed, echt vervelend was dat. Tot een paar jaar terug, toen ben ik met mijn zatte hoofd zo hard op mijn knieen gevallen dta ie ook ineens weg was. Deed de dag erop enorm veel pijn en die broek zag eruit zeg... Maar terugkomen deed ie niet.

Toch maar aantippen dan?
Oud 10-07-2002, 20:41
20marianne12
20marianne12 is offline
Citaat:
SHAZZ schreef:
Ik las vandaag in de krant. Van iemand die iedere dag in badedas baadde (wat een zin). Dat daardoor na een paar weken ook zijn wratten allemaal wegwaren. Heeft iemand nog meer van zo'n huis-tuin-en-keukenmiddeltjes?? Geef ze ff. Dat liever, dan naar de dokter
Een methode om wratten weg te krijgen volgens mij oma, is tuinbonen kopen die nog in de schil zitten, de tuinbonen eruit halen en dan met de binnenkant van de schil over je wrat heengaan... alleen sorry ik heb echt geen idee of het werkt!
Oud 10-07-2002, 20:49
Kat
Kat is offline
Citaat:
20marianne12 schreef:

Een methode om wratten weg te krijgen volgens mij oma, is tuinbonen kopen die nog in de schil zitten, de tuinbonen eruit halen en dan met de binnenkant van de schil over je wrat heengaan... alleen sorry ik heb echt geen idee of het werkt!
jahoor, werkt prima, als de wrat niet te groot is iig. insmeren met de binnenkant van grotebonenschillen, of eroverheen wrijven met de binnenkant van groteboneschillen, das hetzelfde...
Oud 11-07-2002, 14:45
Roos
Roos is offline
Citaat:
20marianne12 schreef:
Een andere manier (stond in een tijdschrift) is om het in je ochtendurine te deppen (vooral geschikt voor je voeten, dat is een minder ranzig idee dan je handen erin dopen)
Oud 11-07-2002, 15:04
Breg
Breg is offline
Citaat:
rosi schreef:

Een andere manier (stond in een tijdschrift) is om het in je ochtendurine te deppen (vooral geschikt voor je voeten, dat is een minder ranzig idee dan je handen erin dopen)
dan zou ik toch maar naar de dokter gaan om het aan te laten stippen . Ik heb zelf ook een paar ker wratten op mn voeten, en 1x op mn handen, en bij deed het aanstippen niet zo heel veel pijn (alhoewel het op mn vinger meer pijn deed dan op mn voet), maar ik was allang blij dat ik van die dingen afwas.
Oud 12-07-2002, 12:20
wipneusje
wipneusje is offline
WARTNER!!!http://www.wartner.com/

ik had er zelf 10 op me voet heb er nu nog maar ene maar die gata niet wge omdat precies int midden van me voet zit dus die heb ik erin gelopen haha

het is stikstof voor thuis echt ideaalspul ze vielen er bij mij na 3 zo af ik was
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 12:21
wipneusje
wipneusje is offline
ik was blij moest er nog onder staan maar me hij poste me berichtje al vanzelf haha
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 18:52
SuperS
SuperS is offline
ik heb wel 'ns een paar keer op m'n handen en vingers gehad maar 't doet geen pijn alleen klote als die blaren dan open gaan en er komt wasbenzine in... das wel beetje pijnlijk hehe
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 19:29
AbusedPrincess
AbusedPrincess is offline
vragen aan je vader/moeder als er aardappels geschilt worden of je een paar schillen mag..die er overheen wrijven (wel blijven doen,niet denken 'werkt nie'..)
heeft bij mij in ieder geval geholpen
Oud 13-07-2002, 15:14
~*~WiCkEd~*~
~*~WiCkEd~*~ is offline
toen ik klein was vonk het oo kzeer
maar ik heb er pasgeleduh ook laruh aanstippuh en doet egt nie zeer.
Oud 14-07-2002, 15:19
CodeName Egg
CodeName Egg is offline
aardappelschil (binnenkant) ff er over heen halen een paar keer..

ik haal ze zelf weg met mn handen (haha dat klinkt heel vaag hier )
Oud 14-07-2002, 16:05
Balance
Balance is offline
toen ik klein was vonk het totaal geen pijn doen. Vorig jaar nog eentje laten aanstippen, maar dat deed wel iets meer pijn. Maar niet zó veel om er dan maar mee door te lopen hoor!

Alleen, me wrat is niet weggegaan
Ook met formule W wil ie niet weg (vaak genoeg geprobeert en lang volgehouden)

Ik weet niet wat ik d'r nou nog mee moet doen. Kan het helpen om nog een keer langs te gaan?
Oud 20-07-2002, 11:09
Choke
Choke is offline
Ik vind t een grappig gevoel.. maar dat zal wel aan mij liggen
Oud 20-07-2002, 17:28
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Het aanstippen is heel koud en daarna doet 't wel even pijn. Maar das maar ffetjes.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 20:41
ZHAzha
ZHAzha is offline
Iemand nog meer ideetjes???

met dat doe het zelf aan stip ding.. gingen die van mij OOK NIET Weg (had er 3)
Toen ben ik een x grof gaan aanstippen.. echt 50 sec erop houden en dan een stuk op 3 x..
Toen kwam er een ongelofelijke grote brandblaar.. MAAR ZE zijn wel weg!!

Nu heb ik een hele dikke aan de rand van mijn nagel van mijn pink en ik KRIJG hem maar NIET weg.. En heb er nog 2 kleintjes op me vingertop en handpalm klote dingen..

Maar aanstippen bij de dokter heeft bij mij dus GEEN zin..
Oud 22-07-2002, 18:02
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
kep vroeger ooit zon wrat onder mn voet gehad en die is er na wat gepulk op een gegeven moment gewoon uitgevallen zag er heel raar uit mar tis toch echt zo!!!

kep dr ook een paar op mn handen gehad en na veel pijnlijk gepulk zijn ze tohc echt weggegaan alles beter dan naar de dokter!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 20:47
sublime
sublime is offline
voor wratten kun je ook formule w kopen. bij de apothek. helpt goed, al is het wel irritant spul. heb ik de laatste x gebruikt omdat ik bang was voor dat bevriezen gedoe.. heb er namelijk nogal een trauma van van een enge oude dokter en een rokende pan. tstomme is dat ik niet meer weet of ik dat verzonnen heb of niet
maar formule w helpt goed... dus iedereen die bang is voor aanstippen enzo...
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 15:38
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
doet geen pijn.
voelt net of ze er n ijsje induwen ofzow (had ik toen in m'n oor )

alleen bij mij was het midden in de zomer vorig jaar, toen ik buiten kwam stond ik meteen midden in de zon met 35 graden dat was wel ff AUTSJ

en verder kun je d'r lekker aan frutten als je thuis komt
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 16:27
nogmaals
nogmaals is offline
ja ik hep eergister me hand late aantippe
en nee deed geen seer...en het werkt opzich wel goed
het sist wel heel erg haha wel koel
Oud 24-07-2002, 18:22
ESCO
ESCO is offline
Eergister nog gedaan op m'n voet,ik zou niet te lang mee wachten.
Als tie gaat onsteken wat snel gebeurt als tie snel groeit,zit je echt zwaar in de problemen.
Toen ik 8 was is een keer een wrat bij me gaan ontsteken op m'n voet.
Moesten ze eerst verdoven met een prik in m'n wrat,die pijn wil je echt niet weten en daarna sneden ze em er af met een mes.
Oud 29-07-2002, 00:32
Muis!
Muis! is offline
Ik had twee (hele grote) wratten op m'n hand. Een maand geleden ben ik naar de dokter gegaan voor zown stikstofbehandeling. Dat deed zow f*cking pijn echt! En niet alleen bij het aanstippen maar ook nog twee uur daarna .
Maar ik lees hier dat iedereen vond dat het geen pijn deed, dus ik zal me wel aanstellen ofzow (of het kwam omdat ze zo groot waren en hij dat stikstof ding er dus heel lang tegenaanhield)

maargoed, 1 wrat is weg, en de ander zit er nog. Ik ga morgen nog een keer, en ik heb er absoluut geen zin in.

Oja, ik heb formule W geprobeert, en die werkt (bij mij) niet. Na een tijdje valt de bovenlaag van je huid eraf, maar de kern van de wrat blijft gewoon zitten. Maar misschien kan je dat toch eerst porberen voordat je ze laat aanstippen.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2002, 01:02
little lady
little lady is offline
hmz. ik heb zelf ook bes lang zon ding op mn voet => ben bang voor aantippen

maar khoorde, dat je ook iets met knoflook kon doen tegen je wrattun

misschien weet iemand daar wat van

Regels voor berichten