Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2009, 13:08
Young Predator
Young Predator is offline
Jawel, ik heb Korg DS 10 ontdekt, een synthesizer voor op je Nintendo DS.

Begrijp me niet verkeerd, ik wil het hier niet over de game hebben, anders zou ik naar het gameforum zijn gegaan.

Maar ik ben juist opzoek naar personen die ervaring hebben met het gebruik van een synthesizer. Ik kan moeilijk informatie vinden over hoe alle functies precies in elkaar steken en wat je ermee kunt doen. Ook op de synthesizer zelf worden er functies genoemd die ik niet begrijp. Het liefst wil ik een Nederlandse handleiding zodat ik zelf aan de slag kan. Een simpele beat produceren lukt me nog wel, maar de geavanceerde functies zijn nog te hoog gegrepen.

Misschien is het leuk om hier over synthesizers te praten, een interesse die ik altijd gehad heb maar nu pas ontdekt heb. Of misschien kunnen de personen die er verstand van hebben eea toelichten.

Edit: ik snap bijvoorbeeld niet hoe ik verschillende tunes aan elkaar kan koppelen, zonder de beat mee te nemen.
Oud 08-02-2009, 15:33
botulismf
botulismf is offline
-> Eigen muziek.

Verder ken ik het programma niet, dus weet ik niet over welke functies je het hebt.
Oud 08-02-2009, 16:43
Balthasar
Balthasar is offline
^ dat &

ik heb een MicroKorg en ben vooral door veel prutsen een stuk wijzer geworden. maar goed, het ding is eigenlijk nog steeds als Chinees voor mij.
Reageren

Regels voor berichten