Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben zelden tot nooit boos, dat ben ik in mijn leven misschien tien keer noemenswaardig geweest. Toen ging ik de mensen waarop ik boos was lastigvallen met sarcasme, geniepige steken onder water en/of absurde/morbide dingen waar ze geen antwoord op wisten. Want dat maakt me aan het lachen. Ik heb ook nog nooit borden kapotgeslagen en dergelijke ongein, dat vind ik wel jammer want op zich lijkt het me best leuk om eens in m'n leven zo'n harde scène te trappen. Maar het werkt alleen als je écht heel boos bent en dat ben ik dus nooit. Dat is op zich ook wel goed, want ik denk net als Biertank dat als ik dan tot nare dingen in staat ben.
Noemenswaardig jaloers of verdrietig ben ik ook zelden. Als ik dat wel heel erg ben schrijf ik lange whineteksten om die vervolgens nooit aan iemand te laten lezen en/of verval in zelfdestructief gedrag a la drankmisbruik. Voor de rest staar ik een beetje voor me uit en hang rond op wtf-communities om naar plaatjes van lijken en massagraven te kijken. Lijken en massagraven werken erg troostend als je je kut voelt. Maar goed, over het algemeen verkeer ik gewoon in een staat van permanente verwarring. Niks geen boosheid of verdriet. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben maar zelden echt boos, ik ben wel heel vaak geërgerd. Dan ga ik snauwen en sarcastische opmerkingen maken ("Oh ja, het is ZO moeilijk om op de stoep te lopen in plaats van op het fietspad!") en als ik in een kroeg sta en mensen tegen me aanknallen ga ik elleboogstoten geven
![]() Ik ben verder alleen maar boos op mezelf geloof ik en dan schop ik tegen de muur en/of ga ik hard huilen. Dat doe ik ook als ik verdrietig ben trouwens, huilen dan. Als het een beetje minder direct negatief gevoel is maar wel langer aanhoudt, ga ik inderdaad uit en dan mogelijk te veel drinken en met de verkeerde jongens vozen enzo. En ranten op livejournal en/of het forum. Als ik boos ben op iemand anders klaag ik ook tegen de mensen om mij heen. Edit: Oh ja en ik ga mensen inderdaad ook steken onder water en/of onder de gordel geven als ik vind dat ze zich stom gedragen en ik me door hen gekwetst voel. Ik ben goed in mensen schuldcomplexen aanpraten (dit geldt vooral voor exen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben er op de middelbare school achtergekomen dat mensen vanzelf een beetje voor je aan de kant gaan als je maar in je hoofd hard denkt dat je iedereen aan de kant duwt die in de weg loopt. (Of tenminste, bij mij werkt dat, ik heb nogal een expressief gezicht/houding).
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik ben nooit echt heel heel erg boos. Als ik pissig of geergerd ben ga ik het meestal uitleven op de persoon waardoor dat komt, bijvoorbeeld als een vriend(in) heel stom doet. Als dat niet kan omdat het bijvoorbeeld iemand op straat was ga ik tegen mijn vrienden klagen erover. Ik doe ook wel eens privé-moshpits, hihi. Of ik ga heel hard gitaar spelen maar dat doe ik alleen als ik alleen ben. Ik heb nog nooit wat kapot gegooid.
Als ik echt onbeheersbaar verdrietig ben ga ik huilen. En ik huil als een klein meisje en dat is soms best vervelend omdat mijn moeder bijvoorbeeld graag met me praat terwijl ik huil en dat lukt dus niet. Als ik gewoon wat van streek ben ga ik forumen of op mijn bed zitten. Muziek luisteren sowieso altijd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||