Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-12-2008, 19:31
Verwijderd
Dit is hoe het zal gaan: de persoon voor jou noemt een situatie, een voorwerp of iets anders. Daar mag je dan op reageren met een lichaamsdeel/de lichaamsdelen dat/die jij als hoogste bod zou opofferen in ruil voor die situatie of dat voorwerp. Dus zo van:

> "Welk lichaamsdeel zou je opofferen voor de internetsuperheldkracht om mensen iets te kunnen toesmijten door je beeldscherm heen, dat het dan door hun beeldscherm eruit komt vallen zeg maar?"
< "Hmm, dat lijkt me wel handig, vooral voor youtubecomments. Daar zou ik wel een pink voor opofferen. De linker, anders kan ik niet meer handig op enter drukken tijdens het typen. Hoewel, voor twee vingers zou ik het misschien ook nog doen, een pink en een ringvinger oid, hoewel je die ringvinger op zich wel nodig hebt voor enter-drukkerij.. Misschien anders vier tenen, van allebei de voeten de kleinste en die daarnaast, want die gebruik je toch niet zoveel. Dat is het hoogste bod, een pink plus vier tenen."

Vervolgens noem je een nieuw(e) situatie/voorwerp. Gewoon reageren op het onderwerp mag natuurlijk ook, als je toevallig veel bezig bent met bedenken waar jij zoal welke lichaamsdelen voor zou opofferen. Maar dan moet je wel de vraag in de post boven jou negeren en je reply in een spoiler zetten, oid, zodat het spel nog goed loopt.

Dus. Welk lichaamsdeel zou jij opofferen voor tot je zestigste gegarandeerd leven zonder ziektes?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-12-2008, 19:37
Verwijderd
Fuck

Mijn rechterpinknagel. omdat ik toch niet dood ga ofzo.

Welk lichaamsdeel zou jij opofferen als je anders geen muziek meer mocht luisteren?
Met citaat reageren
Oud 14-12-2008, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Fuck

Mijn rechterpinknagel. omdat ik toch niet dood ga ofzo.

Welk lichaamsdeel zou jij opofferen als je anders geen muziek meer mocht luisteren?
Mijn oren, want dan kan ik daarna nog steeds muziek luisteren volgens de deal.

Wel lichaamsdeel zou jij opofferen zodat je een jaar lang ALLES gratis mocht doen?
Met citaat reageren
Oud 14-12-2008, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Mijn oren, want dan kan ik daarna nog
Wel lichaamsdeel zou jij opofferen zodat je een jaar lang ALLES gratis mocht doen?
echt alles? dus ook transplantaties?

sorry.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2008, 22:08
flyaway
flyaway is offline
Linkeroorlel, en die dan gratis de dag zelf nog weer eraan laten naaien.

Welk lichaamsdeel zou jij er voor over hebben om je favoriete idool te kunnen ontmoeten?
Met citaat reageren
Oud 14-12-2008, 22:10
Lethe
Lethe is offline
Geen. Ik heb geen idool.

Welk lichaamsdeel zou jij over hebben voor 50,000 euro?
Oud 14-12-2008, 22:12
Verwijderd
Een teen.

Voor op dit moment de ideale partner vinden en die houden voor de rest van je leven?
Met citaat reageren
Oud 14-12-2008, 22:14
Lethe
Lethe is offline
Mijn rechter kleine teen. Die is toch heel gek en komt niet op de grond, dus wat mis ik eraan. En ik krijg er iets heel moois voor terug.

Spoiler

Voor de garantie dat je een studie naar keuze binnen de nominale tijd haalt met allemaal achten?
Oud 14-12-2008, 22:17
Verwijderd
Een voet

Voor nooit meer ziek worden de rest van je leven en vredig in je slaap overlijden als je 90 bent?
Met citaat reageren
Oud 14-12-2008, 22:18
Lethe
Lethe is offline
Een voet?

Ik las het topic even verkeerd trouwens. Maar daar heb ik wel een grote teen voor over.

Voor de garantie dat je de rest van je leven gelukkig bent?
Oud 14-12-2008, 22:28
Verwijderd
geluk is niets waard als je niet weet wat ongelukkig zijn is, dus ik zou daar niets voor over hebben.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2008, 22:29
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Een voet ofzo. Ik zou toch gelukkig zijn dus dan maakt het niet uit!

Om absolute heerser over de wereld te zijn en alles makkelijk en soepel zou verlopen?
Oud 14-12-2008, 22:31
Uice
Uice is offline
Mijn benen.

Je leven lang alles onder de vijfduizend euro gratis?
Oud 14-12-2008, 23:29
Verwijderd
Daarvoor zou ik mijn haar afscheren. Of misschien, hm. De rest van m'n leven? En alles onder de 5000,-? Dus ook jaarlijks collegegeld? En huur? En z'n beetje alle gave items? Daarvoor zou ik denk ik wel een been vanaf de knie laten amputeren. Hallo, je leven lang kunnen studeren, nooit problemen met huur of eten, superveel gave apparatuur, yes En daardoor kun je gruwelijk snel sparen, dus dan zou ik zo'n überprothese nemen. Misschien zou ik wel allebei de benen doen, lekker symmetrisch. En dan zo rondlopen:

Weet je hoe fakking hard je daarmee kunt rennen Bovendien zou ik geen lame-ass gehandicapte worden maar zo'n chick:

..de gaafste maar moeilijkst te krijgen baan ter wereld? (Zelf in te vullen - van briljant regisseur en Oscarwinnaar tot überacademicus en Nobelprijswinnaar.)
Met citaat reageren
Oud 14-12-2008, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Springbenen
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 14-12-2008, 23:40
Verwijderd
Oja, die ook inderdaad.

Deze blijft staan:
Citaat:
..de gaafste maar moeilijkst te krijgen baan ter wereld? (Zelf in te vullen - van briljant regisseur en Oscarwinnaar tot überacademicus en Nobelprijswinnaar.)
Met citaat reageren
Oud 14-12-2008, 23:54
Verwijderd
Oh pff, ik hecht geloof ik nogal aan mijn lichaamsdelen! Ik zou m'n haar er wel voor afscheren, sowieso, maar da's denk ik te gemakkelijk. Ze mogen m'n blinde darm er wel voor hebben En een nier.

Wat zou jij geven om de beste muzikant ter wereld te zijn?
Met citaat reageren
Oud 15-12-2008, 08:38
Dinalfos
Dinalfos is offline
Niets. Daar heb ik nog geen teennagel voor over.

Wat zou jij afstaan om gegarandeerd 100+ jaar te worden? Gezond 100+, welteverstaan.
Oud 15-12-2008, 11:04
Verwijderd
ik zou liever denk ik iets afstaan om gegarandeerd voor mijn 50e dood te gaan. eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2008, 19:14
Verwijderd
Citaat:
ik zou liever denk ik iets afstaan om gegarandeerd voor mijn 50e dood te gaan. eigenlijk.
Misschien je lever dan? Succes gegarandeerd.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2008, 21:53
Miekje*
Miekje* is offline
Dan ben je binnen 2 jaar al dood. Maar mijn pappa heeft een prothesebeen, alleen niet zo'n hippe

Als je voor niks je rijbewijs zou halen?
Oud 15-12-2008, 21:57
Verwijderd
Ik heb het al anderhalf jaar. Niets dus.

Als je je eigen kinderen mocht uitkiezen?
Met citaat reageren
Oud 15-12-2008, 23:19
Verwijderd
Niets; ik maak mijn iegen kinderen liever zelf en neem ze zoals ze zijn.

Wat zou je opofferen als je dictator zou worden?
Met citaat reageren
Oud 16-12-2008, 10:48
Dinalfos
Dinalfos is offline
Alle mogelijke tegenstanders van mijn aanstaande dictatuur.

Als je het licht in je ogen wilt kunnen behouden?
Oud 16-12-2008, 14:00
Verwijderd
Ik wist niet dat al je mogelijke tegenstanders een lichaamsdeel waren. Jij moet er eigenaardig uitzien.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-12-2008, 10:47
Miekje*
Miekje* is offline
een paar haren zoe ik er wel voor over hebben.

Je anders dood zou gaan?
Oud 21-12-2008, 16:57
Verwijderd
Mijn hart.

Voor een extra long?
Met citaat reageren
Oud 21-12-2008, 18:39
Lethe
Lethe is offline
Niks, dat hoef ik niet.

Je anders doof zou worden?
Reageren