Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb besloten dat het tijd wordt dat ik leer hoe je ports moet forwarden (eh) zodat uTorrent niet m'n hele internet verneukt. Ga ik naar een tutorialsite, krijg ik honderd links naar rare dingen. Klik ik op 'als je dit niet snapt klik dan hier', krijg je dit:
In order to forward properly you really need to understand what port forwarding is. This might seem like an irrelevant step, but it is not. Port forwarding is akin to driving a car. It's very difficult for most people. The more you know about port forwarding the easier it will be to get your ports from point A to point B. Imagine if you tried to go to the store without first learning how to drive your car. Hallo, ik ga elke week naar de winkel en ik heb geen rijbewijs, niet zeuren, sukkelsite. Zeg gewoon 'druk op dit-en-dat knopje en dan komt alles goed' ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vannacht heb ik voornamelijk muziek geluisterd, rondgehangen op het internet, gestaard naar voorwerpen en deze twee dingen gephotoshopt:
[foto verwijderd want misschien wil ze niet met haar hoofd op internet etc] Dit is een meisje dat ik ken en haar vriend de sjouwman. Omdat ze binnenkort hierheen komt en ze kan niet zelf slepen met alle spullen die ze meeneemt, dus ze zei dat ze dat jong tot pakezel zou omdopen. En toen moest ik daar een plaatje bij maken, he. En dit is hoe het eruit gaat zien als DK en Onzin samengevoegd worden. Waarom moet je om kwart over zes opstaan op maandagochtend? Dat is nogal vroeg. Laatst gewijzigd op 16-12-2008 om 07:07. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
De motor saait, de baby huilt, de dag begint en de snelweg suist. #505 Verwijderd | 500 | 24-01-2009 03:08 |