Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik haat winter. Ik haat laat licht en vroeg donker. Ik mis de warmte van de zon en de vrijheid om licht gekleed naar buiten te kunnen. Ik mis de vitamientjes op mn lichaam van de zonnestralen en ik word gewoon ongezellig van veel binnen en de koude wind die door de brievenbus alsnog naar binnen weet te sneaken terwijl ik op de houtkachel zit met een liter thee. In de decembermaand vind ik sinterklaas, kerst en oud en nieuw wel gezellig, maar dan nog kan dat niet mijn winterhaat verhelpen.
remedie tegen winterdip? zonnebank? Leuke dikke winterkleren kopen?Iop vakantie gaan? k weet het eigenlijk niet ![]() |
![]() |
|
![]() |
hoi,
heb zelf normaal gesproken iedere winter wel een "minder happy periode" waarbij ik wat neerslachtig ben. alleen dit jaar spant de kroon ![]() ik weet niet waar dit vandaan komt. ik heb goed contact met mijn ouders en het met hen besproken, maar het komt telkens terug, ook als ik "uitgehuild" heb. ik heb verder een normaal leven. werk in de zorg waar ik het naar mijn zin heb, woon op mezelf en heb een handjevol vrienden, ga eens per week naar de sportschool.... maar toch heb ik gewoon een heel leeg gevoel sinds begin deze maand. een naar gevoel, van verdriet. en op dit moment voel ik me diep wanhopig. is dit een winterdip? gaat het vanzelf over? of moet ik hulp inroepen? want ik hou dit misschien een , twee weken vol... maar langer ga ik het niet trekken.... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
herftdepressie IK HAAT HET metalhead1990 | 29 | 11-11-2012 09:53 | |
De Kantine |
Winterdip. Missy | 51 | 15-11-2010 09:33 | |
De Kantine |
Winterdip? Missy | 29 | 25-11-2009 15:22 | |
De Kantine |
Maar moeder, hoe vaak moet ik nu nog zeggen dat ik geen saaiheid lust! #135 Verwijderd | 500 | 06-02-2008 19:19 | |
Psychologie |
winterdepressies... Fantôme | 48 | 25-12-2003 22:01 | |
Liefde & Relatie |
Hoe laat je iemand weer genieten van de relatie? Mystique | 3 | 05-01-2003 15:37 |