Hallo,
Ik ben een meisje van 15 en ik zou graag even mijn verhaal doen;
Na een relatie van 8 maanden heb ik het uitgemaakt met mijn vriend [hij is 18][gisteren uitgemaakt]. Oke, prima zou je zeggen, maar dit is al de 4e keer in 2 maanden tijd. De laatste 3 keer waren zelfs binnen 3 weken. Ik snap niet helemaal wat er met me aan de hand is.. De ene keer wil ik hem niet meer zien en de andere keer wil ik het zo graag goedmaken en mis ik hem verschrikkelijk veel. Daarnaast komt nog dat we nooit echt goed konden praten, al het serieuze ging via msn. Dat is misschien zo omdat we ver uit elkaar wonen en ik bel nooit want dat vind ik al van jongs af aan erg eng. Natuurlijk wist ik wel dat het zo verkeerd was, maar ik besteedde er niet veel aandacht aan.
Hij is nu verschrikkelijk boos op mij omdat ik hem zoveel pijn heb gedaan. Hij hield echt verschrikkelijk veel van me, maar nu ''is er niets over dan pure haat''. Van mijn kant is het nooit zó serieus geweest. Op een of andere manier kan ik niet omgaan met liefde, ik duw mensen weg, trek ze naar me toe, doe ze alleen maar pijn. Waarom weet ik nooit wat ik wil en wat goed voor me is? Toen hij kwaad werd moest ik eerst lachen, geen idee waarom. Hij zegt dat ik ziek ben in m'n hoofd, maar volgens mij is dit niet zo.. wat ik wel weet is dat er toch iets niet klopt, en ik zou graag weten wat.
Verder nog wat dingen over mij die mee kunnen spelen;
Ik voel me echt heel snel alleen, als ik met m'n vrienden in de kantine zit op school lol te hebben kan het ineens zo zijn dat er een gevoel van eenzaamheid over me heen daalt. Dan wil ik echt zo snel mogelijk weg en loop ik wat doelloos door de school kijken naar mensen die lol hebben. Een minuut later zegt iemand iets grappigs tegen me en is het weer goed. 's Avonds heb ik altijd dat ik niet in slaap kan komen omdat ik alleen ben. Ik heb vrienden die ik alleen via msn ken, die ik al zo vaak heb laten beloven me niet in de steek te laten, maar uiteindelijk ben ik zelf degene die ze verwijderd uit m'n lijst. En toch wil ik nog met ze praten en het goedmaken.
Ik praatte eerst wel met een maatschappelijk werkster op mijn school over am probleem en thuissituatie. [ouders gescheiden vanwege drankprobleem vader, woon bij moeder en onhandelbaar broertje, net uit bijstand] Dit is nu ook afgerond omdat ik het zogenaamd niet meer doe. Dus ik lieg tegen iedereen, over hoe ik me voel, of dat ik me alleen op dat moment zo voel en een minuut later niet meer, is het dan nog steeds liegen? Mensen snappen het niet en eerlijk gezegd snap ik het zelf ook niet. Soms heb ik zomaar uit het niets verschrikkelijke vreetbuien omdat ik me kut voel, en dan eet ik weer een paar dagen niets om dezelfde reden. Ze zeggen dat ik onvoorzichtig omspring met andere mensen en geen rekening kan houden met andermans gevoelens. Dat ik zelf emotieloos ben, of toch weer niet, in ieder geval huil ik nooit.
Mensen die ik niet ken kunnen me 1 seconde aankijken en ik denk al dat ze me niet mogen. Als de buurjongen hoi roept denk ik dat hij iets tegen me heeft. Ben een keer 4 kilometer omgefietst om zo'n drukke groep jongens niet te hoeven inhalen.
Ondanks het drankprobleem van m'n vader drink ik graag mee op feesten [ookal ben ik nog geen 16]. Dronken al vaak genoeg geweest, het is leuk, maar het is verkeerd, ik zou beter moeten weten. Mijn moeder waarschuwd me ook telkens, ze zou me vermoorden als ze er achter komt. [soms mix ik zelf thuis cola berenburg. als ik me kut voel. slecht ja ik weet het.] Verder drink ik natuurlijk verschrikkelijk veel energydrink, maar volgens mij is dat normaal tegenwoordig. Wel jammer dat m'n zakgeld er zo aangaat want ik heb nooit geld over..
Heb het gevoel dat ik af begin te dwalen.
Het spijt me overigens voor de grote lap tekst. Wat ik wil weten is, wat zou er met me aan de hand kunnen zijn, of is dit gewoon weer de pubertijd? En op watvoor manier zou ik beter om kunnen gaan met dingen? In ieder geval luchtte het al op om dit even te kunnen schrijven, maar dat is natuurlijk geen oplossing voor het ''probleem''. [dat ik het gevoel heb dat ik vreemd ben]
in ieder geval alvast bedankt voor de reacties =)