hey,
voor de vakantie begon kwam ik erachter dat een vriend van me verliefd op mij was. Ik schrok hiervan, maar na een tijdje begon ik te wennen aan het idee, en begon hem ook een beetje leuk te vinden. We zijn toen iets gaan drinken, en direct op onze eerste date had hij een cadeautje voor me meegenomen. Aangezien ik nog twijfelde over mijn gevoelens voor hem, reageerde ik niet al te enthousiast: het ging me een beetje te snel allemaal. Voor de rest is er toen niets gebeurd, het was ook niet echt een 'date', eerder gewoon 2 vrienden die wat afspraken (afgezien van het cadeautje dan).
Maargoed, ik ging een paar dagen later op vakantie, en toen ik terugkwam ging hij op vakantie. We hebben wel een paar keer gemaild, maar ook dat was eerder vriendschappelijk dan romantisch.
Mijn probleem is nu dat ik toen hij op vakantie was iemand anders heb leren kennen, die ik wél echt leuk vind, en waarvan ik weet dat hij mij ook leuk vind.
Ik wil graag jongen nummer 1 laten weten dat het tussen ons niks wordt, maar ik móet hem dit mailen. Als hij namelijk terugkomt van vakantie ben ik bang dat hij hele hoge verwachtingen heeft van 'ons'.
De avond dat ik hem weer zie, gaan we met onze hele vriendengroep naar ons stamcafé. Ik zou het hem dan ook kunnen vertellen, ware het niet dat de jongen die ik later tegenkwam daar ook zal zijn, en ik jongen 1 het niet wil aandoen er op die manier achter te komen.
Maar wat zet ik in godsnaam in zo'n mailtje
Heeft iemand suggesties? Of een manier waarop ik het kan uitleggen zodat het hem minder kwetst? Ik ben nog een groentje in afwijzingen.
Bvd!