Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2009, 11:28
tartaarsaus
tartaarsaus is offline
hoi,

sinds ik een paar weken ken ik een jonge. ik kwam hem tegen op een feest van een vriendin van mij.
die vriendin had mij al verteld dat ze die jonge leuk vind enzo, en ze had ook al vaker met hem gezoend en afgesproken.
Maar nu had hij mij plotseling toegevoegd op msn. en ik vond et wel gezellig praten met hem enzoo.
Maar nu blijkt, dat hij mij leuk vind! en doet ineens heel afstandelijk tegen mijn vriendin.
Mijn vriendin weet ook dat hij mij leuk vind.
ik voel me echt schuldig tegen over haar. want hij heeft gevraagt of ik wat met hem wou doen, maar ik heb gezegt dat ik nog niet wist of ik kon. niet dat ik dat niet weet, maar gewoon omdat ik niet weet of ik het kan maken tegen over die vriendin.

iemand een idee wat ik moet doen ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-02-2009, 11:44
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Met je vriendin praten wat zij er van vindt
Meestal is vriendschap belangrijker dan een jongen, maar dat hangt van de situatie af. Als je in ieder geval rekening houdt met haar gevoelens, door hier met haar over te praten, weet je in ieder geval waar je aan toe bent.
Oud 05-02-2009, 11:55
Verwijderd
Ja, of je krijgt gruwelijke spijt van die keuze voor je vriendin, gaat het haar kwalijk nemen, en vernaggelt de vriendschap alsnog.

Ga voor die gozer.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2009, 17:12
remy476
remy476 is offline
Praat erover en beslis dan
Oud 06-02-2009, 15:53
tartaarsaus
tartaarsaus is offline
ja.. nou praten heb ik inmiddels gedaan. Ze zegt dat ze het me niet gaat verbieden. Dat kan ze niet. Maar dat het haar wel pijn zou doen. vooral om die jonge dan met een ander te zien. en als die ander ook nog eens een vriendin van haar is.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2009, 16:19
Armoed
Armoed is offline
trio
Oud 06-02-2009, 19:27
MartinV
MartinV is offline
Citaat:
ja.. nou praten heb ik inmiddels gedaan. Ze zegt dat ze het me niet gaat verbieden. Dat kan ze niet. Maar dat het haar wel pijn zou doen. vooral om die jonge dan met een ander te zien. en als die ander ook nog eens een vriendin van haar is.
Nou geen moeilijke keuze lijkt me.
Oud 06-02-2009, 21:35
stout!
stout! is offline
Hoe leuk vind je hem?
Oud 06-02-2009, 21:40
Verwijderd
Citaat:
niet doen dus tenzij hij jou meer waard is dan je vriendschap met haar.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2009, 21:52
Verwijderd
Ja die vriendin weet toch ook wel dat het lullig is om in de weg te gaan staan van iets als die jongen gewoon de TS hartstikke leuk vindt en andersom? Vind het ronduit stom als een vriendschap daarom zou eindigen, kan me ook niet voorstellen dat iemand dat zou doen. Ja of het moet een heel oppervlakkige vriendschap zijn of de jongen in kwestie moet een ex van tig jaar relatie zijn ofzo, maar zelfs dán. Nja.

Maar okee, ik zou het drama er al niet voor over hebben als ik die jongen in kwestie niet zelf al vreselijk leuk zou vinden, dat is wel een voorwaarde natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2009, 07:25
Noddy
Noddy is offline
Niet doen, heb zelf eens een soortgelijke situatie meegemaakt en het is echt pijnlijk. Helemaal omdat je hem pas een paar weken kent. (Ik neem aan dat je je vriendin een stuk langer kent?) Maargoed, dit loopt bijna nooit goed af. Zelfs al zegt je vriendin dat ze het goed vindt.
Oud 07-02-2009, 08:41
blablatje
blablatje is offline
Ik lees nergens dat jij die jongen zelfs maar leuk vindt, laat staan smoorverliefd op hem bent. Dus ik neem dan aan dat je die jongen helemaal niet zo boeiend vindt maar alleen gevleid bent dat hij jóu leuk vindt. Verkering krijgen met iemand waar jij niet verliefd op bent maar je vriendin wel is nogal grof tegenover je vriendin.
Maar misschien heb ik eroverheen gelezen en ben je wél helemaal gek op hem. In dat geval moet je gewoon voor gaan - je vriendin heeft immers gezegd dat ze niet boos zal worden. Het is dan wel netjes om waar je vriendin biij is niet klef te gaan doen met z'n tweeën.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2009, 15:50
botervleug
botervleug is offline
De vriendschap overleeft het wel als jij echt geïnteresseert bent in die 'jonge'.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2009, 21:31
tartaarsaus
tartaarsaus is offline
hmm na dat 1 zei van vind je die jonge wel echt leuk, ben ik er over na gaan denken.. maar ik moet zeggen dat ik het gewoon niet weet!
ik ben maar van plan die vriendschap niet te gaan verpesten en die jonge te laten voor wie het is. zolang ik hem niet nog meer leer kennen, zal ik ook niet verliefd worden lijkt mij...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten