Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb het nagevraagd. Wij hebben de borg toen betaald aan de eigenaar van het huisje zelf en niet aan Belvilla. Was nog een heel gedoe met IBAN-code en BIC-codes.
Hoop dat je hier wat aan hebt.
|
![]() |
inmiddels reactie terug.
De schades die we erkennen betalen we voor zover, voor de rest gaat het reisbureau er niet meer tussen zitten en wordt het dus iets tussen de Belg en mij(/ons). Nu wordt het dus gewoon een factuur die de Belg naar ons stuurt.... wie weet hoe een dergelijk traject eruit gaat zien, als we er samen niet uitkomen? (qua incasso/rechtsgang e.d.)? Alvast bedankt voor jullie verdere hulp. |
![]() |
|
![]() |
de verzekering willen ze niet aanspreken, omdat er "sprake is van opzet". Vind ik een nogal stellige aanname, ben nog aan het uitvogelen of wij daar niet zelf contact mee moeten hebben.
Hoe zien stappen eruit, vanuit belgie naar nederland? Factuur, 2x herinneren, aanmaning, rechter? Of is dat weer anders omdat het uit het buitenland moet komen? Lijkt me dat dat het hele verhaal alleen maar meer gaat vertragen... of zie ik dat verkeerd? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ok, duidelijk. Dat zal dan inderdaad de weg worden die bewandeld zal moeten worden, denk ik zo.
Hoe snel doet een rechter uitspraak in zoiets? Het is geen strafzaak, gaat het dan sneller of juist niet? Ik las dat dit dus in belgie moet gebeuren, hoe zit het dan met het vonnis uitvoeren (of niet, ga ik van uit) in Nederland? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|