Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2009, 20:32
Hakuna
Hakuna is offline
heb pas gelden een film gemist op televise die ik wel kan downloaden, maar weet niet hoe dat werkt, graag uitleg hoe ik die bestanden kan afpselen met de mediaplayer.

Ik zie telkens staan iets van torrent, maar wat bekend dit?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-01-2009, 22:11
Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Misschien is het beter de betreffende film te lenen van iemand of te huren bij de videotheek.

Het downloaden van films is niet erg gemakkelijk als het een eerste keer is. (problemen als virussen, slechte kwaliteit en zoals je zegt het afspelen van de film kunnen roet in het eten gooien)

Als je toch een poging wilt wagen zou ik dit even lezen: dit verklaart een hoop en bevat een handleiding voor een en ander.

Het downloaden van films is in Nederland niet illegaal (voor zover ik tot nog toe heb gehoord). De werking van torrents zorgen er voor dat je toch illegaal bezig bent. Torrents delen stukjes van de film die je download met andere downloaders van dezelfde film, en het delen van films is in Nederland verboden.
Oud 03-01-2009, 22:55
Hakuna
Hakuna is offline
Bedankt voor de uitleg, maar intussen heb ik al via een ander forum de nodige uitleg gekregen. De downloads pruttelen nu op de achtergrond binnen, en hopelijk morgen het bestand van 1,6 gb binnengehaald.

Het gaat om de film Kruistocht in spijkerbroek, deze had ik voor de helft gemist toen hij vanavond via Ned 3 op televisie werd uitgezonden.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2009, 11:54
Hakuna
Hakuna is offline
Heb de film gedownload, maar kan hem niet afspelen, heb al verschillende spelers geprobeerd met codecs, maar niks werkt. Alleen een bijgevoegde korte smaple kan ik bekijken, wat nu?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2009, 12:14
CD-R
CD-R is offline
vlc media player geprobeerd?
Oud 04-01-2009, 12:40
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
vlc media player geprobeerd?
Werkt niet, net als alle andere players, hij vraagt telkens naar een of ander code.waar je voor betalen moet!

Met citaat reageren
Oud 04-01-2009, 13:04
freyk
freyk is offline
Ik weet niet waarvan je dit gedownload hebt, cornel, maar bij k-lite-codecpack hoeft je geen sms of iets anders te verzenden om een registratiecode te ontvangen.

Download aub het vanaf een betrouwbare locatie.

En wat probeer je af te spelen (gaarne de naam en extensie)?
Ik hoop toch niet de torrent-bestand, maar de bestanden dat je met de torrent binnen hebt gehaald.

Daarnaast verwijs ik je naar onze geweldige zoekfunctie.
Want de vragen dat je toe nu toe gesteld hebt, zijn al eerder beantwoord.
Oud 04-01-2009, 13:25
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Ik weet niet waarvan je dit gedownload hebt, cornel, maar bij k-lite-codecpack hoeft je geen sms of iets anders te verzenden om een registratiecode te ontvangen.

Download aub het vanaf een betrouwbare locatie.

En wat probeer je af te spelen (gaarne de naam en extensie)?
Ik hoop toch niet de torrent-bestand, maar de bestanden dat je met de torrent binnen hebt gehaald.

Daarnaast verwijs ik je naar onze geweldige zoekfunctie.
Want de vragen dat je toe nu toe gesteld hebt, zijn al eerder beantwoord.

Ook van die betrouwbare site vaagt hij naar een code die alleen via sms kan worden opgevraagt en betalen errvoor.Het gaat om de film kruistocht in spijkerbroek, ik heb de film gisteren op tv gemist.

Krijg dit te zien, als ik op download nu klik komt het bovenste scherm in beeld enben ik verplicht daar op de klikken en vraag hij halverwege naar die betaalcode per sms.

Laatst gewijzigd op 04-01-2009 om 13:31.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2009, 13:26
M@rco
M@rco is offline
Probeer ffdshow eens:

http://downloads.sourceforge.net/ffd...7_20081219.exe
Oud 04-01-2009, 13:36
Hakuna
Hakuna is offline
Ook hier wordt weer geld gevraagt per sms voor een code, wat nu?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2009, 13:41
freyk
freyk is offline
Citaat:
Ook van die betrouwbare site vaagt hij naar een code die alleen via sms kan worden opgevraagt en betalen errvoor.Het gaat om de film kruistocht in spijkerbroek, ik heb de film gisteren op tv gemist.
Ok, maar dan raad ik je toch aan om nog een aantal dingen te doen:
Toch van de applicatie van de site downloaden (en die van M@rco), dat ik je gaf.
(heb tot nu toe nog geen betalingsvenster zien verschijnen)
En aub je systeem scannen op nare virussen/spyware/adware en een hijackthis-logje plaatsen in [centraal] spyware/adware en virussen.

Edit:
Je bent besmet met iets niet fijns, cornel.
Gaarne je systeem scannen op narige dingen, de startpost van [centraal] spyware/adware en virussen doorlezen en daar een hijackthis-logje plaatsen.

Laatst gewijzigd op 04-01-2009 om 13:54.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2009, 14:00
Hakuna
Hakuna is offline
Probleem blijft aanwezig, weet niet meer wat ik doen moet.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2009, 14:03
freyk
freyk is offline
Citaat:
Edit:
Gaarne je systeem scannen op narige dingen, de startpost van [centraal] spyware/adware en virussen doorlezen en daar een hijackthis-logje plaatsen.
als je dat nog niet hebt gedaan.
Oud 04-01-2009, 14:42
Hakuna
Hakuna is offline
Heb besloten de film maar te huren, net de plaatselijke videotheek gebeld en voor 2,95 euro kan ik 'm de hele week huren, orgineel en meteen af te spelen op mijn dvd speler en televisie.

Al dat geklooi met codecs, en wazige mediaplayers is toch niet aan mij besteed!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2009, 14:49
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Dat ja Mits je daar vanaf wilt komen, natuurlijk
Oud 04-01-2009, 14:54
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
De geopdate AVG scanner loopt nu, kijken wat hij detecteerd aan virussen ed.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2009, 17:00
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Dit zijn de scan resultaten, beoordeel het zelf maar eens of dit de oorzaak is/was.

[/img]
Met citaat reageren
Oud 04-01-2009, 17:04
Verwijderd
het beste kan je toch hijack this gebruiken en in het spywaretopic posten, die scan ziet 'm niet zo te zien.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten