Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2008, 15:34
Stanley
Stanley is offline
Heyhey, ik heb een probleempje:
Ik heb deze zomer een iPod classic 120 Gb gekocht en daar heb ik mijn muziek moeiteloos opgezet. Maar ik merkte laatst dat mijn iPod alle nummers van Turn on the Bright Lights van Interpol niet afgespeeld kan krijgen. Als een van die nummers aan de beurt is gaat mijn iPod meteen verder met het volgende nummer.
Dit is me wel eens vaker gebeurt, maar dan kon mijn computer de nummers om een of andere reden ook niet afspelen in iTunes. Dat is nu niet het geval. Ik heb al geprobeerd om een andere download te pakken maar zonder succes...
Weet iemand of hier een oplossing voor is of heeft mijn iPod gewoon een hekel aan TOTBL van Interpol ?
Bij voorbaat dank!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-12-2008, 20:01
ILUsion
ILUsion is offline
Ik zou al eens testen om gewoon eerst die nummers van je iPod af te halen en er nadien terug op te zetten, desnoods met een ander programma dan iTunes als die voor de nieuwe iPods ook werken.

Wat je nog kan proberen is in iTunes die nummers die erop staan te bekijken, bij de eigenschappen van zo'n nummer dan te kijken of dat niet gewoon een leeg bestand zou zijn; en eventueel in disk mode van je iPod (Select + Play ingedrukt houden tijdens het aanzetten, was dat; dacht ik) eens kijken of je dat nummer ook degelijk terug kan vinden in de mappen op je iPod (pas wel op, want de bestandsnamen zijn meestal heel erg cryptisch).

Iets anders wat je misschien in het oog moet houden is in welk bestandsformaat ze staan: het zou me niets verbazen als iPods soms wat moeilijk doen met WMA-bestanden; maar goed, de meeste mensen gebruiken dat toch niet.

En als je zeker wilt zijn dat je iPod geen slechte smaak heeft door systematisch TOTBL te weigeren; mijn rip van TOTBL draait perfect op mijn iPod 5G.
Oud 01-01-2009, 23:37
Verwijderd
Heb ik ook gehad, met een ander nummer, dat was op een ipod 4gb. Later bleek inderdaad dat dat een WMA was, wat raar is omdat Itunes ze normaliter converteert.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2009, 13:22
Blaf
Blaf is offline
itunes heeft bij mij nog wel eens de neiging om sommige wma nummers over te slaan bij het converteren
Reageren

Regels voor berichten