Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2009, 12:07
Verwijderd
Wat heb jij allemaal een keer gekocht via een online veiling/advertentie? Hoe heb je het gekocht, via Marktplaats, Ebay, S.com? Of heel ergens anders? Hoeveel heb je ervoor betaald? Hoe heb je betaald? Ben je belazerd, heb jij iemand belazerd? Moest je het halve land door of deed je buurjongen het in de bus? Was je tevreden met je aankoop? Heb je het nog veel gebruikt of staat het weg te rotten in de kelder? Werkt het nog; is het nog heel; is het nog gaaf en ongeschonden? Hoe lang heb je het al? Heb je het doorverkocht voor een hoger prijsje? Al je interessante details zijn welkom.
Oh waarom je het (online) kocht, zou wel interessant kunnen zijn.
Oh, oeh oeh oeh!!!! Denk of weet jij of het heling was?

Geen, andere onlineaankopen via reguliere sites als hema.nl of weet ik wat.
En nee, dit kan niet op Vraag&Aanbod, want dat is er alleen voor advertenties en daar staat dit topic in de weg.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-01-2009, 12:10
Verwijderd
Ik heb al twee keer (deels) niet betaald bij een online aankoop. De eerste keer omdat er één ding miste, en toen heb ik de prijs daar van keer twee niet betaald. Eerst vond 'ie dat niet goed maar toen ik daar heel boos om werd zei hij 'oké, laat maar'. En de tweede keer deed zij heel vertrouwd; ik hoefde erna pas te betalen en dat hoefde ook helemaal niet snel. Dus toen heb ik gewoon niet betaald, en daar heb ik verder helemaal niks over gehoord.

Verder heb ik mijn laptop bij bol.com gekocht, en daar was de levering prima en vooral heel snel. Geen problemen mee gehad.

Laatst gewijzigd op 05-01-2009 om 12:17.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2009, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Ik heb al twee keer niet betaald bij een online aankoop. De eerste keer omdat er één ding miste, en daar ben ik toen heel boos over geworden, en toen zei hij 'oké, laat maar dan' oid. En de tweede keer deed zij heel vertrouwd; ik hoefde erna pas te betalen en dat hoefde ook helemaal niet snel. Dus toen heb ik gewoon niet betaald, en daar heb ik verder helemaal niks over gehoord.

Verder heb ik mijn laptop bij bol.com gekocht, en daar was de levering prima en vooral heel snel. Geen problemen mee gehad.
Wat kochie dan?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2009, 12:16
Verwijderd
De eerste keer een draaitafel (met heel veel erbij), en de tweede keer een cadeautje voor m'n zus d'r verjaardag, seizoen 1-4 van die ziekenhuisserie waar ik nu even de naam van kwijt ben. Eeeeh, in Nederland komt het altijd op Net 5. Nouja, geen idee.

Edit: ik heb niet een hele draaitafel niet betaald hoor, zie edit in die andere post.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2009, 12:19
Verwijderd
ER?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2009, 12:19
Verwijderd
Citaat:
ik koop heel veel kleding, sieraden, cd's, dvd's en boeken online. gewoon omdat die spullen vaak leuker, aparter en goedkoper zijn dan hier in de winkels. meestal bestel ik via amerikaanse sites. en ik hou niet zo van marktplaats en heb nog nooit iets gekocht via ebay.
Ik heb het wel over veiling/advertentie sites he?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2009, 12:20
Verwijderd
Gray's Anatomy.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2009, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het wel over veiling/advertentie sites he?
ja, dat zag ik later ook.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2009, 12:26
Verwijderd
Ik kocht twee jaar terug ofzo een televisie van philips met videorecorder voor 40 euro (zo'n kleintje 40 cm ofzo). Z.g.a.n. een middeloud echtpaar op een lands gebied verkocht het. Hun dochter woonde er niet meer en die tv was van haar ofzo. Doet het nog prima.

Vorig jaar een rode mountainbike gekocht in Den Haag, heel mooi en zag er nog best nieuw uit, muv de zadel, die had een scheur. 70 euro dacht ik. Of 65 was het.

Ook een keyboard van casio??? vorig jaar gekocht, 25 euro ofzo, doet het prima. Dat gewoon in Rotterdam gekocht hier. Geen reiskosten, zwartrijden met de metro. Adapter was wel halfdood though. :/ Ik moet nog altijd een niewe halen daarvan.
Keyboard al lang niet gebruikt, binnenkort weer eens denk ik.

Alles via marktplaats en eerst bezichtigen, dan betalen, cash.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2009, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Gray's Anatomy.
Grey's Anatomy. Leuk.

Citaat:
ja, dat zag ik later ook.
Volgende keer eerst lezen.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2009, 12:33
Verwijderd
Een Peter R. de Vries-bordspel. En verder DVD's, boeken en een Zappa-shirt, onder andere. Ik doe niet aan mensen belazeren en ik doe ook niet aan niet betalen, maar soms vergeet ik wel te reageren als ik interesse heb getoond in iets en mensen zeggen daar iets op.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2009, 12:37
Verwijderd
Details, lieverds, geen saai opsomtopic waar iedereen doorheen scrolt.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2009, 12:48
Verwijderd
Alleen maar boeken via bol.com en boekwinkeltjes.nl. Ging altijd probleemloos, wel meestal vooraf betalen, en gewoon aan huis bezorgd/met de post gekomen. En waarom? Euh, omdat ik specifieke boeken moest hebben en dat handiger was dan ze bestellen bij de boekwinkel. Als ik boeken voor de lol ga kopen wil ik wel uren door de boekwinkel struinen, maar met studieboeken e.d. is dit net zo handig.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2009, 13:58
Briseïs
Briseïs is offline
Een kaartje voor Radiohead. En de vriend van mn moeder ging heel spastisch doen dat het nep was en dat je niemand kon vertrouwen maar ik heb m lekker toch gekocht en hij was lekker niet nep. Ha.
Oh, ook een keer een studieboek. Die was ook niet nep. Verder niks geloof ik.
Oud 05-01-2009, 14:18
capibara
capibara is offline
Vooral platen. Leuk om te zien hoe sommige mensen het altijd zo goed mogelijk proberen te verpakken. De een haalt goed karton en bubblewrap, de ander gaat crea-bea in de weer met pizzadozen, keukenrollen, ducttape en meer huis-tuin en keuken ongein Gelukkig nog nooit een ripdeal gehad of platen ontvangen die alleen nog te gebruiken zijn als onderzetter of placemat. Of zoals Cornel zou zeggen: VG++++!!11
Reageren

Regels voor berichten