Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
De eerste keer een draaitafel (met heel veel erbij), en de tweede keer een cadeautje voor m'n zus d'r verjaardag, seizoen 1-4 van die ziekenhuisserie waar ik nu even de naam van kwijt ben. Eeeeh, in Nederland komt het altijd op Net 5. Nouja, geen idee.
![]() Edit: ik heb niet een hele draaitafel niet betaald hoor, zie edit in die andere post. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kocht twee jaar terug ofzo een televisie van philips met videorecorder voor 40 euro (zo'n kleintje 40 cm ofzo). Z.g.a.n. een middeloud echtpaar op een lands gebied verkocht het. Hun dochter woonde er niet meer en die tv was van haar ofzo.
![]() ![]() Vorig jaar een rode mountainbike gekocht in Den Haag, heel mooi en zag er nog best nieuw uit, muv de zadel, die had een scheur. ![]() ![]() ![]() Ook een keyboard van casio??? vorig jaar gekocht, 25 euro ofzo, doet het prima. ![]() ![]() ![]() Keyboard al lang niet gebruikt, binnenkort weer eens denk ik. ![]() Alles via marktplaats en eerst bezichtigen, dan betalen, cash. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Alleen maar boeken via bol.com en boekwinkeltjes.nl. Ging altijd probleemloos, wel meestal vooraf betalen, en gewoon aan huis bezorgd/met de post gekomen. En waarom? Euh, omdat ik specifieke boeken moest hebben en dat handiger was dan ze bestellen bij de boekwinkel. Als ik boeken voor de lol ga kopen wil ik wel uren door de boekwinkel struinen, maar met studieboeken e.d. is dit net zo handig.
|
![]() |
|
Een kaartje voor Radiohead. En de vriend van mn moeder ging heel spastisch doen dat het nep was en dat je niemand kon vertrouwen maar ik heb m lekker toch gekocht en hij was lekker niet nep. Ha.
Oh, ook een keer een studieboek. Die was ook niet nep. Verder niks geloof ik.
|
Vooral platen. Leuk om te zien hoe sommige mensen het altijd zo goed mogelijk proberen te verpakken. De een haalt goed karton en bubblewrap, de ander gaat crea-bea in de weer met pizzadozen, keukenrollen, ducttape en meer huis-tuin en keuken ongein
![]()
|
![]() |
|
|