![]() |
|
Het is traditie geworden om een topic te hebben met de relationele hoogte- en dieptepunten van het jaar
![]() Mijn dieptepunt is toch wel het hele gedoe met mijn ex. In januari 2007 was het uitgegaan, maar doordat we elkaar niet goed los konden laten, blijven we elkaar aantrekken en afstoten. In februari had ik een dieptepunt en had ik onze seksrelatie beeindigd. Helaas was dit niet het laatste moment met hem. Het hele jaar door hebben we zo'n beetje on-and-off contact gehad met soms zoenen en seks. Hoogtepunt is dat ik sinds twee maanden geen contact meer heb gehad met hem, ik nu op een ander continent zit en hem dus ook niet onverwacht kan tegenkomen. En van de zomer heb ik voor het eerst een andere jongen gezoend (eerste sinds mijn ex) en dat was toch wel een grote stap ![]()
|
![]() |
|
+/- nog steeds met de vage sex jongen, veel leuke momenten en ook veel momenten van twijfel
+ nog meer genoten van vrijgezelle leven + toen opeens een hele leuke jongen leren kennen, waar ik iets voor voelde wat ik nog nooit gevoeld had - toen hij vertelde dat hij me wel heel leuk vindt maar niet genoeg tja en ik ben nog niet over hem heen.. heb ook het idee dat dat nog wel even kan gaan duren helaas.. ergens heb ik nog de hoop dat het goedkomt omdat hij me wel erg leuk vindt/vond. nouja ooit zal ik wel over hem heen komen ![]() + leuke mensen in berlijn leren kennen +/- de leuke mensen uit nl moeten missen, maar gelukkig nog veel contact wel grappig trouwens om die van vorig jaar weer te lezen! |
![]() |
|
Dieptepunt: alweer vreemdgegaan en het daarom uitgemaakt met vriend. Hij die me ondanks dat toch terug wou en voor 3 maanden niet realiseerde dat het toch echt uit was. (hij is niet gek, ik zit in t buitenland - en hij praatte nog over me als zijn vriendin) Toen hij hier was voor een weekend heb ik hem dat pijnlijk moeten duidelijk maken.
![]() Hoogtepunt: weer heerlijk vrijgezel zijn, en een nieuwe leuke jongen ontmoet. ![]() ![]()
|
Offtopic: Ik dacht er vanmorgen aan dat ik dit topics moest gaan openen en nu ies iemand me voor
![]() ![]() Bij mezelf is er vrij weinig boeiends gebeurd op relationeel gebied. Ben het hele jaar vrijgezel geweest, wat begon met er ind e eerste paar dagen van januari achterkomen dat het toch niet zó goed klikte met iemand als ik eigenlijk gedacht had en het op sommige vlakken best botste waardoor dat niet iets kon worden. + Leuke mensen leren kennen dit jaar + Sommige vriendschappen zijn beter geworden + Heb 2 vrienden van me vrij onbewust aan elkaar gekoppeld ![]() ![]() + Weer contact met een hele goede vriendin na een paar maanden stilte - Middelbareschoolvriendschappen die niet meer zijn - Saaiheid op liefdesgebeid ![]()
|
Hoogtepunt: start nieuwe relatie en de continue verbazing dat het gewoon klopt en eigenlijk steeds beter wordt op diverse gebieden. Wintersportvakantie waar ik mijn vriend goed heb leren kennen, sowieso was die vakantie geweldig vanwege alle lol die we hadden met z'n vieren.
Dieptepunt: Gedoe met beste vriendinnetje dat zeker een half jaar heeft geduurd, fraudegezeik op school (lang leve het werken in groepen ![]()
|
Hoogtepunt: we zijn weer bij elkaar en gaan over twee weekjes samenwonen
![]() Dieptepunt: contact met m'n ouders blijft een beetje rommelen...
|
![]() |
- Het grote boze uitgaan van mij en mijn ex en de tijd die eraan vooraf ging.
+ Hoe ik me daarna snel weer beter voelde en nu ineens snap hoe mensen kunnen genieten van het vrijgezel zijn + Door een enorm dieptepunt ( overlijden van een van mijn broers beste vrienden) andere kijk op mijn familie gekregen en meer waardering en liefde voor mijn broers en zussen heb ( en dat was er al behoorlijk) |
![]() |
|
Niet echt hoogte- en dieptepunten voor mij. Behalve dat ik met sommige mensen graag meer contact zou willen, maar dit door algehele drukte gewoon niet gaat. Dat is wel een beetje een dieptepunt. Verder gaat relatie nog steeds goed, dat is misschien een hoogtepunt, maar het is allemaal niet heel schokkend..
||
Citaat:
|
![]() |
|
Haha, heb in elk voorgaand topic gepost. Een samenvatting van de laatste 5 jaar is als volgt dus:
2004 Ik denk toch mn eerste serieuze relatie (op liefdesgebied) en het besef dat een echte hechte vriendschap geweldig is (op vriendschapgebeid) 2005 Dieptepunt (omdat ik positief af wil sluiten in deze post ![]() Ehm, volgens mij heb ik geen echte dieptepunten gekend, misschien dat ik me op sommige momenten wat te druk maakte Hoogtepunt: Veel genoten van alles en vooral de laatste twee maanden van dit jaar zijn super, zit middenin mijn hoogtepunt ![]() 2006 + Veel leuke dingen gedaan samen + Erg toffe vakantie gehad + Veel leuke nieuwe mensen leren kennen - T ging uit in september + Nieuwe verliefdheid op slag van het einde van het jaar 2007 + Het jaar begon met een prille relatie - Relatie duurde niet zo heel lang, ben mezelf flink tegengekomen in die periode + Daarna redelijk snel weer een relatie gehad, die ook kort duurde, maar waar ik absluut geen slechte herinneringen aan heb +/- weer bepaalde dingen van mezelf tegengekomen, maar ben er goed mee omgegaan en dit heeft uiteindelijk erg positief uitgepakt - contact met een aantal vrienden heel erg verwaterd zien raken, maar een paar contacten zijn nu weer een beetje terug. Even afwachten hoe het volgend jaar zal lopen + veel nieuwe mensen leren kennen, paar vrienden erbij gekregen + contact met beste vrienden is goed gebleven - Ruim een half jaar totale stilte op relationeel gebied + einde van het jaar ziet er heel veelbelovend uit 2008 + Leuke mensen leren kennen dit jaar + Sommige vriendschappen zijn beter geworden + Heb 2 vrienden van me vrij onbewust aan elkaar gekoppeld ![]() ![]() + Weer contact met een hele goede vriendin na een paar maanden stilte - Middelbareschoolvriendschappen die niet meer zijn - Saaiheid op liefdesgebeid ![]() Ik kom hier echt al te lang ![]()
|
Verwijderd
|
Dieptepunten:
Alle ellende met en door meneer de ex Een paar vriendschappen die iets teveel te verduren gehad hebben de afgelopen tijd Mijn wederom gebleken onvermogen om te rebouden of gewoon een keer iemand te scoren zonder dat er gelijk weer een verhaal (en in mijn geval dus ellende) aan vast komt te zitten De laatste weken een soort van gevoelens krijgen voor een hele goede vriend, wat totaal niet verstandig is door zijn en mijn karakter en alle onmogelijkheden die het meebrengt. Gelukkig kan ik het voor me houden en goed verbergen, want er kan vrij weinig mee. Hoogtepunten: Ehm, bar weinig ![]() Ik heb vorig jaar volgens mij ook een lijstje gemaakt, maar heb geen zin om het terug te zoeken. Alleen had ik er volgens mij bij dat 2008 maar eens een relationeel goed jaar moest worden, omdat 2007 ook al niet al te best was. Helaasch ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja.
Hoogtepunten: - Vriendje leren kennen - Contact met vriendinnen is beter dan ooit - Thuis gaat het écht goed Dieptepunten: - (niet echt een dieptepunt, maar wel ontzettend jammer) Mijn oude groepje is uit elkaar aan het vallen en dat is wel balen. Want zeg maar dag tegen je beste vriend. Verder niet echt, denk ik zo.... |
![]() |
|
Dieptepunt (relationeel)
- het gedoe rond het uitgaan Dieptepunt (vriendschappelijk) - het overlijden van André - het overlijden van mijn beste vriendin en haar zusje Hoogtepunt (vrienschappelijk) - Ik heb een aantal échte vrienden - Ik kan weer mensen vertrouwen Hoogtepunt (relationeel): - Ik kan kennelijk verliefd worden ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn hoogtepunt was in januari toen ik mijn ex (toendertijd vriendje) weer zag nadat hij een halfjaar in het buitenland gestudeerd had. Het was daarna (in ieder geval voor mijn gevoel) weer beter dan ooit en ik werd weer helemaal opnieuw verliefd.
Het ultieme dieptepunt was 26 april, toen hij het uitmaakte, en de dagen/weken/maanden die erop volgden. Nog nooit zo (langdurig) kapot ergens van geweest.. En een klein hoogtepunt was deze herfst, toen ik weer begon contact met jongens te krijgen zonder dat alles me deed terugdenken aan hem en ik het gevoel had dat het eindelijk soort van afgesloten was.. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind mijn posts trouwens eigenlijk maar naar voor mijn recente ex, dus ik ga toch even hoogte- en dieptepunten verzinnen, zij het dan niet enorm hoge of diepe.
Hoog: eerste zoenen met de Duitser, gvd zeg wat kan die zoenen ![]() Diep: Dat ik het uitgemaakt heb, dat was echt heel naar. Oh en de periodes dat ik bozig was op de ex hiervoor vond ik ook niet leuk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dieptepunt; dat mijn beste vriendin me enigszins laat stikken elke keer als ze een relatie heeft. hoogtepunt; nieuwe vriendschappen met mensen waarvan ik dacht dat het niet verder zou gaan dan alleen oppervlakkig en 'leuk voor in de kroeg' ![]() |
![]() |
|
Dieptepunt: toenmalige vriendin die vreemdging, het uitmaakte over de telefoon, me pestte met hoe kut ik me daarover voelde en zich gewoon over het algemeen als een bitch gedroeg. En dat ik zo lang door die hoer over me heen heb laten lopen, dat is ook wel mijn eigen fout geweest.
Hoogepunt: desalniettemin is Oud & Nieuw met haar wel een erg mooie herinnering.
|
Verwijderd
|
+ opbloeiende vriendschappen met studiegenoten
+ de verdieping van m'n vriendschap met m'n beste vriendinnetjes + de band met m'n broer en ouders die stukken beter is geworden + de band tussen mijn ouders - m'n beste vriendinnen praten niet meer met elkaar - alle mannen zijn sukkels als ik de plussen en minnen zo tel heb ik een topjaar gehad! |
![]() |
|
+ contact met m'n papa wordt steeds iets beter
+ veel betere band met groningse vriendinnetjes + beste vriendinnetje en ik verwaarlozen elkaar niet meer + veel leuke nieuwe mensen leren kennen - tot halverwege het jaar gescharreld met een ex en toen had hij ineens een andere vriendin - andere ex durft niet meer met me af te spreken omdat hij zichzelf bij mij niet vertrouwt +/- al anderhalf jaar vrijgezel maar alles bij elkaar heb ik me iig wel goed vermaakt dit jaar ![]()
|
![]() |
+ Huis gekocht voor ons samen, en samen gaan wonen begin maart.
+ Eind maart positieve zwangerschapstest, ongepland maar absoluut welkom. - Hij belazerde mij in begin mei, al is het volgens hem nooit tot fysiek contact gekomen. - Enkele maanden ging het bergafwaarts, ik walgde soms echt van hem. + Ons relatie beterde weer ietsjes. + Op 25-11 j.l. trotse ouders geworden van een prachtig, lief knulletje.
||
Citaat:
![]() gaat 't nu weer goed met jullie?
|
|