Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-12-2008, 19:15
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Het is traditie geworden om een topic te hebben met de relationele hoogte- en dieptepunten van het jaar Zie de topics van de afgelopen jaren: 2007, 2006, 2005, 2004.

Mijn dieptepunt is toch wel het hele gedoe met mijn ex. In januari 2007 was het uitgegaan, maar doordat we elkaar niet goed los konden laten, blijven we elkaar aantrekken en afstoten. In februari had ik een dieptepunt en had ik onze seksrelatie beeindigd. Helaas was dit niet het laatste moment met hem. Het hele jaar door hebben we zo'n beetje on-and-off contact gehad met soms zoenen en seks.

Hoogtepunt is dat ik sinds twee maanden geen contact meer heb gehad met hem, ik nu op een ander continent zit en hem dus ook niet onverwacht kan tegenkomen. En van de zomer heb ik voor het eerst een andere jongen gezoend (eerste sinds mijn ex) en dat was toch wel een grote stap
Oud 23-12-2008, 19:25
Verwijderd
Dieptepunt: uitgaan relatie.
Hoogtepunt: begin nieuwe relatie.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2008, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Dieptepunt: uitgaan relatie.
Hoogtepunt: begin nieuwe relatie.
Dat somt het ook wel op voor mij, ja. Iets specifieker:

Dieptepunt: de enorme rotperiode die je krijgt nadat je heeeeeel lange relatie uitgaat, terwijl de ander het niet wil.
Hoogtepunt daarbij: ontzettend veel van geleerd (hoe cheesy dat ook klinkt) en het heeft me veel gelukkiger gemaakt.

Ander hoogtepunt: mijn nieuwe vriendje, want dat is echt een hele leuke en lieve en stoere jongen. Al zegt iedereen dat natuurlijk van zijn/haar nieuwe liefde
Met citaat reageren
Oud 23-12-2008, 19:58
Verwijderd
- Dat het in januari uit ging met m'n ex, en hij mij toen enorm haatte
+ Nieuwe relatie
- Wat na 2 maanden stuk liep
+ en 5 weken daarna weer helemaal goed kwam, en nog steeds goed gaat
+ Weer normaal contact met m'n ex
Met citaat reageren
Oud 23-12-2008, 20:39
ST*R
ST*R is offline
+/- nog steeds met de vage sex jongen, veel leuke momenten en ook veel momenten van twijfel
+ nog meer genoten van vrijgezelle leven
+ toen opeens een hele leuke jongen leren kennen, waar ik iets voor voelde wat ik nog nooit gevoeld had
- toen hij vertelde dat hij me wel heel leuk vindt maar niet genoeg
tja en ik ben nog niet over hem heen.. heb ook het idee dat dat nog wel even kan gaan duren helaas.. ergens heb ik nog de hoop dat het goedkomt omdat hij me wel erg leuk vindt/vond. nouja ooit zal ik wel over hem heen komen
+ leuke mensen in berlijn leren kennen
+/- de leuke mensen uit nl moeten missen, maar gelukkig nog veel contact

wel grappig trouwens om die van vorig jaar weer te lezen!
Met citaat reageren
Oud 23-12-2008, 21:09
dark*dizzie*
dark*dizzie* is offline
Dieptepunt: minder contact met mensen met wie ik eigenlijk meer contact zou willen hebben.
Hoogtepunten zijn dat we verloofd zijn en een flatje gekocht hebben.
Oud 23-12-2008, 21:22
Neko*
Neko* is offline
dieptepunt: door nare idiote omstandigheden geen contact meer met ex-beste vriendin. Juk.

hoogtepunt: plannen om samen te gaan wonen gemaakt..
Oud 23-12-2008, 21:39
Qimm
Qimm is offline
Hoogtepunt: ten huwelijk gevraagd worden
Dieptepunt: gedoe rondom de scheiding van mijn ouders en alle moeilijke dingen daaromtrent
Oud 23-12-2008, 22:00
tuttebel
tuttebel is offline
Dieptepunt: alweer vreemdgegaan en het daarom uitgemaakt met vriend. Hij die me ondanks dat toch terug wou en voor 3 maanden niet realiseerde dat het toch echt uit was. (hij is niet gek, ik zit in t buitenland - en hij praatte nog over me als zijn vriendin) Toen hij hier was voor een weekend heb ik hem dat pijnlijk moeten duidelijk maken.

Hoogtepunt: weer heerlijk vrijgezel zijn, en een nieuwe leuke jongen ontmoet. Wat weer gaat eindigen in een dieptepunt volgend jaar als ik weer terug ga naar Nederland - maar daar denken we nu liever niet over na haha.
Oud 23-12-2008, 22:26
MartinV
MartinV is offline
Hoogtepunt: met veel oude vrienden in contact gebleven en ook veel nieuwe gemaakt.

Diep Dieptepunt: iemand proberen te zoenen die best wel goede signalen had afgegeven en dan toch afgewezen worden
Oud 23-12-2008, 23:59
Verwijderd
Euh... eigenlijk is dit een jaar zonder echte hoogte- of dieptepunten Terwijl er genoeg gebeurd is hahaha maar het was gewoon niet echt een emotionele achtbaan, integendeel. Dat mag aankomend jaar wel
Met citaat reageren
Oud 24-12-2008, 00:45
AzN
AzN is offline
Hoogtepunt: m'n vakantievriendje in Alanya <3.

Dieptepunt: 'n periode waarin ik zo graag m'n (getrouwde) ex terugwilde .
Oud 24-12-2008, 00:51
WolterB
WolterB is offline
Offtopic: Ik dacht er vanmorgen aan dat ik dit topics moest gaan openen en nu ies iemand me voor

Bij mezelf is er vrij weinig boeiends gebeurd op relationeel gebied. Ben het hele jaar vrijgezel geweest, wat begon met er ind e eerste paar dagen van januari achterkomen dat het toch niet zó goed klikte met iemand als ik eigenlijk gedacht had en het op sommige vlakken best botste waardoor dat niet iets kon worden.

+ Leuke mensen leren kennen dit jaar
+ Sommige vriendschappen zijn beter geworden
+ Heb 2 vrienden van me vrij onbewust aan elkaar gekoppeld
+ Weer contact met een hele goede vriendin na een paar maanden stilte
- Middelbareschoolvriendschappen die niet meer zijn
- Saaiheid op liefdesgebeid
Oud 24-12-2008, 08:08
I C U
I C U is offline
Hoogtepunt: start nieuwe relatie en de continue verbazing dat het gewoon klopt en eigenlijk steeds beter wordt op diverse gebieden. Wintersportvakantie waar ik mijn vriend goed heb leren kennen, sowieso was die vakantie geweldig vanwege alle lol die we hadden met z'n vieren.
Dieptepunt: Gedoe met beste vriendinnetje dat zeker een half jaar heeft geduurd, fraudegezeik op school (lang leve het werken in groepen )
Oud 24-12-2008, 09:02
metallica
metallica is offline
Hoogtepunt: we zijn weer bij elkaar en gaan over twee weekjes samenwonen en heel wat toffe mensen leren kennen in utrecht

Dieptepunt: contact met m'n ouders blijft een beetje rommelen...
Oud 24-12-2008, 09:02
Verwijderd
- Afbreken van mijn lange (afstands) relatie.
+ Het onverwachts verliefd worden op een jongen waarbij het ook wederzijds was.

Ik kan nog steeds niet geloven dat dit echt gebeurd is en ik ben echt heel erg blij met hoe het allemaal gelopen is uiteindelijk!
Met citaat reageren
Oud 24-12-2008, 10:10
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Hoogtepunt: het opnieuw weer helemaal verliefd zijn
Dieptepunt: eeeh... misschien het gedoe rond huisgenoten die ineens weg gaan of zo
Oud 24-12-2008, 10:23
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Euh... eigenlijk is dit een jaar zonder echte hoogte- of dieptepunten Terwijl er genoeg gebeurd is hahaha maar het was gewoon niet echt een emotionele achtbaan, integendeel. Dat mag aankomend jaar wel
Ja dit. Alleen ben ik niet zo van achtbanen, doe maar iets stabielers.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2008, 10:25
Verwijderd
Citaat:
Ja dit. Alleen ben ik niet zo van achtbanen, doe maar iets stabielers.
Ik dacht dan ook vooral aan de hoogtepunten van de achtbaan. Misschien eerder een kabelbaan dan ofzo
Met citaat reageren
Oud 24-12-2008, 10:27
wup
wup is offline
- Het grote boze uitgaan van mij en mijn ex en de tijd die eraan vooraf ging.
+ Hoe ik me daarna snel weer beter voelde en nu ineens snap hoe mensen kunnen genieten van het vrijgezel zijn
+ Door een enorm dieptepunt ( overlijden van een van mijn broers beste vrienden) andere kijk op mijn familie gekregen en meer waardering en liefde voor mijn broers en zussen heb ( en dat was er al behoorlijk)
Met citaat reageren
Oud 24-12-2008, 11:30
igfy
igfy is offline
Niet echt hoogte- en dieptepunten voor mij. Behalve dat ik met sommige mensen graag meer contact zou willen, maar dit door algehele drukte gewoon niet gaat. Dat is wel een beetje een dieptepunt. Verder gaat relatie nog steeds goed, dat is misschien een hoogtepunt, maar het is allemaal niet heel schokkend..
Oud 24-12-2008, 11:33
gurl19
gurl19 is offline
+ dat we samen een huis hebben gekocht die volgend jaar wordt gebouwd
- Weet ik eigenlijk helemaal niet. Hooguit wat kleine ruzietjes
Met citaat reageren
Oud 24-12-2008, 15:03
Dith
Dith is offline
- De laatste uren in Madrid, ruzie op het vliegveld
+ Meer intensievere contacten met vriendinnetjes
Oud 24-12-2008, 15:08
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Er is vanalles gebeurd, maar niet iets wat echt een hoogte- of dieptepunt was.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2008, 15:20
Miek
Miek is offline
Dieptepunt: relatie die uitging
Hoogtepunt: wat leuke nieuwe mensen leren kennen
Oud 24-12-2008, 17:41
Verwijderd
Dieptepunt; dat mijn relatie na 3.5 jaar overging
Hoogtepunt; de vakantie samen, vriendinnen en vrienden weer zien, samen leuke dingen doen
Met citaat reageren
Oud 24-12-2008, 22:31
zoemzoem
zoemzoem is offline
Hoogtepunt: mijn vakantievriendje
Dieptepunt: dat ik niet weet wat ik met hem aan moet, hem vergeten en doorgaan met mijn leven of er toch voor gaan en maar zien waar het eindigt.
Oud 25-12-2008, 00:31
Cartosa
Cartosa is offline
+ haar verjaardag, samen gek doen tijdens de zomer, mekaar verzorgen, ...
- hoe het botst wanneer het over toekomst gaat en de onduidelijkheden
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 13:24
Kemical
Kemical is offline
- iemand die al heel lang een vriend van me is/was ziet niks in me
++ over hem heen gekomen
- scharrelsignalen van mijn scharrel niet opgepikt, oftewel: ik zag er meer in dan hij
+ over hem heen gekomen
- en nog één keertje: ik zag er meer in dan hij #2

beetje kut, eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 22:03
Daboman
Daboman is offline
Hoogtepunt: ik werd verliefd.
Dieptepunt: het was niet wederzijds.
Oud 25-12-2008, 22:13
WolterB
WolterB is offline
Haha, heb in elk voorgaand topic gepost. Een samenvatting van de laatste 5 jaar is als volgt dus:
2004
Ik denk toch mn eerste serieuze relatie (op liefdesgebied) en het besef dat een echte hechte vriendschap geweldig is (op vriendschapgebeid)
2005
Dieptepunt (omdat ik positief af wil sluiten in deze post):
Ehm, volgens mij heb ik geen echte dieptepunten gekend, misschien dat ik me op sommige momenten wat te druk maakte

Hoogtepunt: Veel genoten van alles en vooral de laatste twee maanden van dit jaar zijn super, zit middenin mijn hoogtepunt
2006
+ Veel leuke dingen gedaan samen
+ Erg toffe vakantie gehad
+ Veel leuke nieuwe mensen leren kennen
- T ging uit in september
+ Nieuwe verliefdheid op slag van het einde van het jaar
2007
+ Het jaar begon met een prille relatie
- Relatie duurde niet zo heel lang, ben mezelf flink tegengekomen in die periode
+ Daarna redelijk snel weer een relatie gehad, die ook kort duurde, maar waar ik absluut geen slechte herinneringen aan heb
+/- weer bepaalde dingen van mezelf tegengekomen, maar ben er goed mee omgegaan en dit heeft uiteindelijk erg positief uitgepakt
- contact met een aantal vrienden heel erg verwaterd zien raken, maar een paar contacten zijn nu weer een beetje terug. Even afwachten hoe het volgend jaar zal lopen
+ veel nieuwe mensen leren kennen, paar vrienden erbij gekregen
+ contact met beste vrienden is goed gebleven
- Ruim een half jaar totale stilte op relationeel gebied
+ einde van het jaar ziet er heel veelbelovend uit
2008
+ Leuke mensen leren kennen dit jaar
+ Sommige vriendschappen zijn beter geworden
+ Heb 2 vrienden van me vrij onbewust aan elkaar gekoppeld
+ Weer contact met een hele goede vriendin na een paar maanden stilte
- Middelbareschoolvriendschappen die niet meer zijn
- Saaiheid op liefdesgebeid

Ik kom hier echt al te lang
Oud 25-12-2008, 22:55
Verwijderd
Dieptepunten:
Alle ellende met en door meneer de ex
Een paar vriendschappen die iets teveel te verduren gehad hebben de afgelopen tijd
Mijn wederom gebleken onvermogen om te rebouden of gewoon een keer iemand te scoren zonder dat er gelijk weer een verhaal (en in mijn geval dus ellende) aan vast komt te zitten
De laatste weken een soort van gevoelens krijgen voor een hele goede vriend, wat totaal niet verstandig is door zijn en mijn karakter en alle onmogelijkheden die het meebrengt. Gelukkig kan ik het voor me houden en goed verbergen, want er kan vrij weinig mee.

Hoogtepunten:
Ehm, bar weinig Er is geen enkele vriendschap echt kapot gegaan, dat is ongeveer het enige wat ik aan positieve dingen van afgelopen jaar kan bedenken.

Ik heb vorig jaar volgens mij ook een lijstje gemaakt, maar heb geen zin om het terug te zoeken. Alleen had ik er volgens mij bij dat 2008 maar eens een relationeel goed jaar moest worden, omdat 2007 ook al niet al te best was. Helaasch Ik doe dus maar geen uitspraken over 2009, maar veel slechter dan dit jaar kan het bijna niet meer, dus das alvast positief
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 23:03
Verwijderd
Dieptepunt: heel het geouwehoer rond het uitgaan met mijn ex

Hoogtepunt: dat ik mijn nieuwe vriendje heb ontmoet, en dat ik nog steeds heel verliefd ben!
Met citaat reageren
Oud 26-12-2008, 12:06
Wammus
Wammus is offline
Het dieptepunt was over toen ze besloot dat ze het wou gaan proberen. Dat is dan ook mijn hoogtepunt van dit jaar en dat duurt nog altijd voort.
Oud 26-12-2008, 20:29
Verwijderd
Ja.
Hoogtepunten:
- Vriendje leren kennen
- Contact met vriendinnen is beter dan ooit
- Thuis gaat het écht goed

Dieptepunten:
- (niet echt een dieptepunt, maar wel ontzettend jammer) Mijn oude groepje is uit elkaar aan het vallen en dat is wel balen. Want zeg maar dag tegen je beste vriend.
Verder niet echt, denk ik zo....
Met citaat reageren
Oud 26-12-2008, 20:55
Artemist
Artemist is offline
Eén groot dieptepunt.
Net als het jaar daarvoor.
En het jaar daarvoor.
Enz.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2008, 22:09
Nebel
Nebel is offline
Dieptepunt (relationeel)
- het gedoe rond het uitgaan

Dieptepunt (vriendschappelijk)
- het overlijden van André
- het overlijden van mijn beste vriendin en haar zusje

Hoogtepunt (vrienschappelijk)
- Ik heb een aantal échte vrienden
- Ik kan weer mensen vertrouwen

Hoogtepunt (relationeel):
- Ik kan kennelijk verliefd worden
Met citaat reageren
Oud 26-12-2008, 22:43
Verwijderd
Mijn hoogtepunt was in januari toen ik mijn ex (toendertijd vriendje) weer zag nadat hij een halfjaar in het buitenland gestudeerd had. Het was daarna (in ieder geval voor mijn gevoel) weer beter dan ooit en ik werd weer helemaal opnieuw verliefd.

Het ultieme dieptepunt was 26 april, toen hij het uitmaakte, en de dagen/weken/maanden die erop volgden. Nog nooit zo (langdurig) kapot ergens van geweest..

En een klein hoogtepunt was deze herfst, toen ik weer begon contact met jongens te krijgen zonder dat alles me deed terugdenken aan hem en ik het gevoel had dat het eindelijk soort van afgesloten was..
Met citaat reageren
Oud 26-12-2008, 22:50
Verwijderd
Ik vind mijn posts trouwens eigenlijk maar naar voor mijn recente ex, dus ik ga toch even hoogte- en dieptepunten verzinnen, zij het dan niet enorm hoge of diepe.

Hoog: eerste zoenen met de Duitser, gvd zeg wat kan die zoenen En sowieso, de leuke momenten met hem, in de dierentuin, kinderdagbegeleiding, samen stiekem in de speeltuin spelen, knuffelend op de bank liggen, oh ja en zoenen. En de ex ervoor kunnen zien zonder dat het me iets doet.

Diep: Dat ik het uitgemaakt heb, dat was echt heel naar. Oh en de periodes dat ik bozig was op de ex hiervoor vond ik ook niet leuk.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2008, 11:03
Verwijderd
Er waren geen dieptepunten
Hoogtepunt: het toegroeien naar een relatie.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2008, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Dieptepunt; dat mijn relatie na 3.5 jaar overging
Hoogtepunt; de vakantie samen, vriendinnen en vrienden weer zien, samen leuke dingen doen
oh, edit;

dieptepunt; dat mijn beste vriendin me enigszins laat stikken elke keer als ze een relatie heeft.
hoogtepunt; nieuwe vriendschappen met mensen waarvan ik dacht dat het niet verder zou gaan dan alleen oppervlakkig en 'leuk voor in de kroeg'
Met citaat reageren
Oud 27-12-2008, 13:05
Captured2
Captured2 is offline
Dieptepunt: 2 keer opgenomen worden.

Hoogtepunt: Wederzijdse verliefdheid en een relatie krijgen.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2008, 13:29
Uice
Uice is offline
Dieptepunt: toenmalige vriendin die vreemdging, het uitmaakte over de telefoon, me pestte met hoe kut ik me daarover voelde en zich gewoon over het algemeen als een bitch gedroeg. En dat ik zo lang door die hoer over me heen heb laten lopen, dat is ook wel mijn eigen fout geweest.
Hoogepunt: desalniettemin is Oud & Nieuw met haar wel een erg mooie herinnering.
Oud 27-12-2008, 14:50
Luna
Luna is offline
+Zomervakantie met mijn lover
-dat ik vrienden/vriendje wat minder zie doordat ik eindelijk serieus met school bezig ben!
Oud 27-12-2008, 15:46
Verwijderd
+ opbloeiende vriendschappen met studiegenoten
+ de verdieping van m'n vriendschap met m'n beste vriendinnetjes
+ de band met m'n broer en ouders die stukken beter is geworden
+ de band tussen mijn ouders

- m'n beste vriendinnen praten niet meer met elkaar
- alle mannen zijn sukkels

als ik de plussen en minnen zo tel heb ik een topjaar gehad!
Met citaat reageren
Oud 27-12-2008, 16:23
Pluis
Pluis is offline
+ contact met m'n papa wordt steeds iets beter
+ veel betere band met groningse vriendinnetjes
+ beste vriendinnetje en ik verwaarlozen elkaar niet meer
+ veel leuke nieuwe mensen leren kennen

- tot halverwege het jaar gescharreld met een ex en toen had hij ineens een andere vriendin
- andere ex durft niet meer met me af te spreken omdat hij zichzelf bij mij niet vertrouwt
+/- al anderhalf jaar vrijgezel

maar alles bij elkaar heb ik me iig wel goed vermaakt dit jaar
Oud 28-12-2008, 01:16
Mariekje*
Mariekje* is offline
+ Huis gekocht voor ons samen, en samen gaan wonen begin maart.
+ Eind maart positieve zwangerschapstest, ongepland maar absoluut welkom.
- Hij belazerde mij in begin mei, al is het volgens hem nooit tot fysiek contact gekomen.
- Enkele maanden ging het bergafwaarts, ik walgde soms echt van hem.
+ Ons relatie beterde weer ietsjes.
+ Op 25-11 j.l. trotse ouders geworden van een prachtig, lief knulletje.
Oud 28-12-2008, 08:29
spectacular
spectacular is offline
hoogtepunt: relatie aangaan
dieptepunt: vervolgens in die relatie zo slecht voelen dat het uitging en in dubio zitten over andere jongens.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2008, 13:54
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
+ Huis gekocht voor ons samen, en samen gaan wonen begin maart.
+ Eind maart positieve zwangerschapstest, ongepland maar absoluut welkom.
- Hij belazerde mij in begin mei, al is het volgens hem nooit tot fysiek contact gekomen.
- Enkele maanden ging het bergafwaarts, ik walgde soms echt van hem.
+ Ons relatie beterde weer ietsjes.
+ Op 25-11 j.l. trotse ouders geworden van een prachtig, lief knulletje.
Jeetje, dat van 't belazeren wist ik helemaal niet. heftig zeg

gaat 't nu weer goed met jullie?
Oud 28-12-2008, 18:33
Captured2
Captured2 is offline
Citaat:
Dieptepunt: 2 keer opgenomen worden.

Hoogtepunt: Wederzijdse verliefdheid en een relatie krijgen.
2e Dieptepunt vlak voor nieuwjaar: Het is vandaag uitgegaan met mijn vriend..dus ben nu weer single.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten