![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die smerige geur is normaal. Die geur kan je tot 2-3 weken na behandeling nog hebben Het kan zeker wel een week duren. Mijn kaak was ook dik en dat duurde 2 weken voordat ie weer normaal was. Ik kon 4 dagen mijn mond niet opendoen, omdat die imbiciel van een kaakchirurg het volgens mijn verkeerd had gehecht (mijn kaken aan elkaar). Daarna 3 dagen alleen zacht spul aan de ene kan gegeten. Aangezien er geen pus uitkomt, niets aan doen. Gaat vanzelf over. Zolang het niet verslechterd, is het goed. Het gaat meestal snel over als de hechtingen oplossen. ps Ikzelf heb zelf geen enkele pijnstiller of ontstekingsremmer genomen of speciaal mondwater gebruikt. Daarbij opgemerkt dat ik ook niet rook. Ik heb zelfs geen ijs tegen wang gehouden Deed wel heel erg zeer, zeker toen de verdoving was uitgewerkt, maar goed. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat van dat ijs was ik vergeten en pijnstillers neem ik nooit. Ik kan geen pillen slikken. Blijft altijd op mijn tong liggen Jullie zullen nou wel denken, wat een aansteller. maar goed.
Bovendien was ik blij dat het net gestopt was met bloeden, want het bloedde zeer hevig, en had geen zin om te slikken. Hoe kan je in godsnaam een pil slikken? Ik ben dan zo iemand die dan liever pijn heeft dan een pijnstiller neemt. Verdoving bij boren neem ik dan ook bijna nooit bij de tandarts. Dat boren doet maar een paar minuten zeer (of net zo lang als ie blijft boren), maar zo'n verdoving blijf je nog wel een paar uur daarna last van houden. |
![]() |
|
Ik heb nu het gevoel dat de wond aan het dichtgroeien is.
Elke keer als ik me kaak teveel span of trek voel ik dat de wond weer een beetje blood komt te liggen. Iedergeval, de zwelling neemt meen ik af, alsmede de pijn. Ik blijf nog me mondwater en pijnstillers gebruiken. Morgen neem ik even telefonisch contact op met de kaakchirurg.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ze hebben het toch wel gehecht bij jou neem ik aan?
|
Ja, ze hebben me weer dichtgenaaid.
Heb een speciale tandpasta/gel van me vader gekregen: Corsodyl Tandgel Ter voorkoming van infecties na tandheelkundige en mondchirurgische ingrepen. Voor kortdurende toepassing bij tandvlees-ontsteking. Dat spul is heerlijk. Beetje van dat gel in me hoekje duwen en voelde al meteen beter. Een absolute aanrader! Waar te verkrijgen? Ik denk de apotheker / tandarts.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Verstandskiezen/Wijsheidstanden Jeroentji | 14 | 27-01-2013 08:54 | |
De Kantine |
Vraag maar raak #4 remy476 | 500 | 11-02-2009 16:22 |