Advertentie | |
|
![]() |
|
Duurste: denk mijn wandelschoenen; 160 euro (oorspronkelijk 200 euro).
Meest afgeprijsde:waarschijnlijk m'n snowboardjas of anders m'n waterdichte jas. Allebei waren oorspronkelijk bijna 200 euro, maar allebei met 50% korting. Goedkoopste: 5 paar sokken voor iets van 2 euro bij Primark.
|
Mijn duurste zijn mijn leren laarzen (150) maar die hebben extra kuitruimte. Heb ze al drie jaar en ze zijn nog steeds mooi
![]() Mijn goedkoopste zijn vast shirtjes van <5 euro. En jurkjes van rond de 15. Ik ben niet zo van de dure dingetjes.
|
![]() |
Duurste: mijn leren jas
Goedkoopste (wat eerst ook duur was): Bij Bandolero hadden ze lange (zomer)jurken voor 149 euro, die heb ik gekocht in de uitverkoop voor 49 euro! En ook een topje bij Bandolero was 75 euro ofzo en die heb ik voor 18 euro. ![]() Die jurk dus! (zonder dat bruine vestje) Goedkoopste ooit: vast iets van een topje van de H&M |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat gaat niet werken also: een recente dure aankoop van mij is een lammy in aristocratische russische stijl ![]() super mooi maar een redelijke deuk voor je portomonee ![]() |
![]() |
|
uhmmm ik denk 250 euro voor veterlaarsjes, toen ik nog GOTHIC was nota bene, maar 70 euro voor een leren clutch van bijenkorf (non-gothic) is eigenlijk ook wel heftig. goedkoopste uhmmm 15 euro voor cowboylaarzen, tweedehands natuurlijk.
|
Verwijderd
|
120 voor een paar hardloopschoenen denk ik. Of een skibroek van ook zoiets.
goedkoop vind ik vooral als het ook goede prijs/kwaliteit heeft, zoals een paar schoenen van €40 waar ik anderhalf jaar op heb gelopen zonder lelijk te worden. Of een spijkerbroek van 150 euro afgeprijsd tot 60 euro. |
![]() |
|
Duurste: 290 euro voor een leren jas (maar die heb ik van mijn ouders gekregen), heb hem al 5 jaar, maar hij begint nu lelijk te worden. Voor iets dat zo lang mee gaat vind ik het nogal meevallen.
Goedkoop: In amerika heb ik twee paar vans in een outlet gekocht voor 30 dollar op het moment dat de dollar extreem laag stond, omgerekend ongeveer een tientje per paar betaald dus ![]() Verder van die goedkope hemdjes van de h&m voor iets van 4 euro per stuk die stiekem al best lang meegaan.
|
|