Advertentie | |
|
![]() |
|
Op zich vind ik de redenering 'het is werk' niet helemaal sluitend. Als ze prostituee was geweest had iedereen zich heel goed kunnen voorstellen dat de ts het vervelend zou vinden.
Neemt niet weg dat ik het zwaar overdreven vind om je hier druk om te gaan maken ![]()
|
Toen ik dit gister aan mijn vriendin voorlas, zei ze: "Als je dat serieus zou doen, zou ik je ongenadig in je gezicht uitlachen. Daarna vraag ik of je dit serieus meent en als je dan "ja" zegt, zou ik je keihard dumpen. Kom op zeg, het is werk." Ja, zij zit ook in de zorg.
Dus: Laat het los en leer er maar mee leven, want het betekent niets bijzonders. Als het goed is bespreek je zulke punten voordat je een relatie begint met iemand in de zorg (mits je er überhaupt niet mee zou kunnen leven dat deze persoon aan andere mensen zit voor zijn beroep).
||
Citaat:
Ja, dat snap ik ook wel ![]() Bedoelde alleen maar dat het feit dat het iemands werk is, niet wil zeggen dat je het DUS maar oke moet vinden. Maar dit moet ie natuurlijk wél gewoon oke vinden ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat is dat toch voor onzin de laatste tijd dat mensen het verschil tussen mits en tenzij niet meer weten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Tenzij gebruik je als een beperking, als dat gebeurt wat je na tenzij noemt gebeurt er iets anders niet. idd "behalve als". ![]()
|
![]() |
Hai,
bedankt voor jullie reacties, aan een aantal reactie heb ik wel wat. Het is inderdaad eigenlijk niks om me druk over te maken, misschien moet ik het ook helemaal niet vergelijken. Even een dingetje nog: De reden dat we wachten is niet omdat zij dat graag wil, maar omdat we dat allebei graag willen. We zijn allebei christen en geloven dus in God, we willen gewoon niet met elkaar het bed in duiken voordat we getrouwd zijn. Veel van jullie zullen dit misschien niet begrijpen, maar het is ook mijn eigen keuze. iig bedankt, ik ga t gwoon proberen los te laten, jullie hebben helemaal gelijk, eigenlijk t slaat nergens op ![]() Groetjes, Geert |
![]() |
|
Misschien ben ik wel gek, maar ik denk dan dat het hetzelfde is als borstvoeding geven. Op dat moment hebben je borsten een andere functie en komt er niets seksueels bij kijken...
|
Verwijderd
|
willen jullie beiden niet seks hebben omdat het van god niet mag of willen jullie het niet omdat jullie het zelf niet willen?
dat 2e lijkt me wat vreemd.. groetjes. ps. verder beetje raar dat je hiermee zit, laat eigenlijk alleen maar blijken dat je eigenlijk dus wel seks wil..? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Een rustig saaiciaal leven #1824 Miekje* | 500 | 08-05-2013 14:16 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? #45 Verwijderd | 501 | 09-10-2006 13:24 | |
Seksualiteit |
Besneden Bubbeldoosje | 51 | 20-07-2006 13:31 | |
Psychologie |
enquete Judy2 | 69 | 16-05-2005 08:42 | |
Algemene schoolzaken |
herkenbaar? Bianca16* | 9 | 13-03-2005 23:38 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
profielwerkstuk wennie | 4 | 18-07-2003 23:38 |