![]() |
|
Nouja, ik vind dat van die dunne schuimvulling niet opeens 2 maten groter lijken. Gewoon iets mooier van vorm, en geen harde tepels wanneer je het water uit komt. Ik vind het ideaal, en mijn vriendinnen met 'gewone' borsten hebben eigenlijk ook allemaal zo'n bikini.
Maja iedereen vindt wat anders mooi. |
![]() |
|
Ah, Gwen Stefani en Paris Hilton hebben ook kleine borsten, maar daar knappen slechts weinig mannen op af denk ik. Zelf heb ik een A-cup, maar mijn vriend is er toch heel blij mee :-)
Zelf had ik idd wel wat groter gewild (B-cup), omdat het er idd mooier uitziet in bikini of met een décolté... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh die zijn voorgevormd, niet gevuld. Met 'gevuld' denk ik dat je van die kipfilets bedoelt
![]() ![]() |
![]() |
|
Voorgevormde beha's en bikini's zijn meestal wel het mooiste ja, zeker als je wat kleinere borsten hebt. Kleine borsten zijn vaak ook wat puntig, terwijl de vorm van de cup de boel mooi een beetje kan afronden. Dat heb ik zelf ook altijd, zeker in een koud zwembad ben ik daar echt blij mee.
![]() Mijn vriend is dolblij met mijn borsten, ook al zijn ze wat kleiner dan gemiddeld. Grote borsten vallen meer in het oog, en ik denk dat de meeste jongens er om die reden op kicken. Maar als ze nu eenmaal een mooie meid met kleine borsten tegenover zich hebben, voelen ze alleen maar waardering voor het feit dat ze niet gaan hangen. ![]() Nee seriously. Natuurlijk hebben verschillende mensen verschillende voorkeuren. Maar er zijn echt heel veel jongens die kleine borsten net zo mooi en prachtig vinden.
||
Citaat:
Door dat die BH's er zijn, hoef ik dus niet aan de borstvergroting ![]() Ik had laatst een gesprek over kleine en grote borsten. En het blijkt dat ik gewoon alles kan doen (rennen, springen, vliegen bij wijze van) met een simpele BH en dat ik dan nergens last van heb. Ik kan zelfs zonder BH de deur uit! En truitjes zonder BH kan ik ook makkelijk aan. Op mijn buik slapen vind ik heerlijk, en gaat heel gemakkelijk omdat er niet zoveel in de weg zit. Wat een voordelen ![]() En ja, ik baal er ook van dat mijn borsten klein zijn. Maar ik kan er over mopperen (dat doe ik ook wel, bij tijd en wijlen), maar groter worden ze niet. En een operatie zou ik stiekem wel willen, maar ik vind het zonde om in een gezond lichaam te snijden om iets als borsten. Bovendien moet je dan na vijftien jaar weer omdat ze vervangen moeten worden. Kortom: geef mij maar puur natuur (plus van die fijne opvulBH's) ![]()
||
Citaat:
Trouwens, zelfs met een push-up of voorgevulde bh kunnen ze niet zóveel kleiner zijn dan verwacht. Je kan met BH's nooit van een A-cup een C of D-cup vormen... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Enorme kleine jetsers hebben eigenlijk ook wel iets schattigs. Ze zijn gewoon schattig. |
![]() |
|
Nou als ik eerlijk moet zijn.
Ik kick op benen, lange mooie fijne benen, die samen komen in een PRACHTIGE kont, met geen overtollig vet. Gwn een perfect ass, dan naar boven, een mooi strak buikje mt aan de andere kant een gearchte rug ( mooie kromming zo ). Dus als ik daar ben en dat is al perfect ( in 0.05% van de gevallen ) Dan nog eens mooie borsten ( ze moeten niet groot zijn om mooi te zijn) ze moeten gewoon mooi zijn ( geen PUNT borsten of borsten waarbij de tepels naar boven richten of naar beneden) gewoon mooie borsten!! en dan HET belangrijkste van alles, the perfect face ^^ Met prachtige haren etc etc ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[Vragenlijst] Alles over Borsten supergirl#1 | 32 | 06-03-2012 07:29 | |
Liefde & Relatie |
meisjes en hun borsten! Flickan | 114 | 27-05-2010 13:53 | |
Liefde & Relatie |
borsten Flickan | 55 | 05-02-2010 22:49 | |
Seksualiteit |
borsten Flickan | 14 | 23-01-2010 12:49 | |
Lichaam & Gezondheid |
Borsten... (vragenlijstje erbij =p) Sjanna | 229 | 03-01-2006 13:58 | |
Seksualiteit |
Kleine borsten (vragenlijst erbij) reageer please! Sjanna | 6 | 23-07-2005 19:53 |