Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-12-2008, 15:24
tartaarsaus
tartaarsaus is offline
Hallo lieve mensen,
ik schaam mij nu al dat ik dit bericht hier neer zet ...
Maar waar ik mij vooral voor schaam, is dat ik niet zulke grote borsten heb.
en ik ben altijd bang dat jonges hier snel op afknappen.
Als ik dan in bikini bij 't zwembad lig, vind ik het niet echt fijn om mij te vertonen. voor de rest van mijn lichaam schaam ik mij niet, ik ben niet dik. heb een strak buikje en geen cellulitus of iets dergelijks.

dus mijn vraag aan jonges:
Knappen jullie nou echt af op kleine borsten ?
Met citaat reageren
Oud 24-12-2008, 11:31
gurl19
gurl19 is offline
Je schrijft dat je niet dik bent dus waarschijnlijk zijn jouw borsten mooi in verhouding. Maak je niet zo druk. Een jongen valt niet alleen maar op borsten. Het gaat om het totaalplaatje. En er zijn genoeg jongens die een voorkeur hebben voor kleine borsten.
Ik herken je gevoel wel dat je een beetje schaamt in bikini omdat het dan niet te verhullen is met kleren. Maar tegenwoordig zijn er genoeg bikinis met vulling.
Ik zou mij hierom niet zoveel zorgen maken.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2008, 12:06
blablatje
blablatje is offline
Sommige jongens knappen af op kleine borsten, sommigen vallen er juist op, sommigen zijn homo, maar de meeste jongens vinden alle borsten mooi.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2008, 12:37
tartaarsaus
tartaarsaus is offline
Bedankt voor jullie opmerkingen

Ik denk dati k me idd niet zo druk moet maken ..
Met citaat reageren
Oud 24-12-2008, 13:11
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik voel me in een bikini altijd een plank, maar ach. Niet dat ik echt klein borsten heb ('gewoon' cup b), maar ik ben best lang dus dan lijkt het weer zo klein. Maar gewoon een leuke bikini aandoen, met een printje ofzo en dan valt het ook niet zo op.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 03:13
Verwijderd
Ik zou zeggen:

Klein, maar fijn.

Groot, .... ja?...

...Malloot!

OT: Ik zou toch echt niet afknappen op kleine borsten. Ik ben nou eenmaal gek van tieten (vind dat het mooiste deel van het vrouwelijk lichaam) en het maakt me echt niet uit of zo nou groot of klein zijn. Ik wil gewoon tieten in alle vormen en maten (behalve die siliconen dingen, borstvergroting, ed, dat lijkt me echt niks).

Die Bikini's met vulling? Daar zou ik echt op afknappen. Denk je als man zijnde veel vlees in de kuip te hebben, wordt het wat, loop je te sexen en dan blijken ze kleiner te zijn dan gedacht. Dat lijkt MIJ een echte afknapper. Wat zou ik dan balen.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 12:07
Verwijderd
Ja die bikini's met vulling vind ik ook heel stom. Net alsof een kerel in een shirt schoudervullingen zou doen en dan als je seks gaat hebben hij een heel schriel ventje blijkt te zijn

Maar goed, er zijn altijd jongens die vallen op grote borsten en altijd jongens die vallen op kleine borsten. En jongens die vinden dat het allebei zijn voor- en nadelen heeft. Daar zou ik me echt niet druk om gaan lopen maken. Het is toch het mooist als je lijf lekker in verhouding is.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Ja die bikini's met vulling vind ik ook heel stom. Net alsof een kerel in een shirt schoudervullingen zou doen en dan als je seks gaat hebben hij een heel schriel ventje blijkt te zijn

Maar goed, er zijn altijd jongens die vallen op grote borsten en altijd jongens die vallen op kleine borsten. En jongens die vinden dat het allebei zijn voor- en nadelen heeft. Daar zou ik me echt niet druk om gaan lopen maken. Het is toch het mooist als je lijf lekker in verhouding is.
Wat een heerlijke vergelijking is dat.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2008, 00:34
Verwijderd
Ja ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik zou het een teleurstelling vinden
Met citaat reageren
Oud 26-12-2008, 00:40
Verwijderd
Citaat:
Ja ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik zou het een teleurstelling vinden
Een teleurstelling? Dat is nogal zacht uitgedrukt. Ik zou er spontaan een 'slappe' / geen erectie meer van krijgen.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2008, 00:43
tartaarsaus
tartaarsaus is offline
hmm oke,,
Nou ik denk dat ik maar gewoon tevreden moet zijn met wat ik heb, en opvulling doe ik zowiezo niet. et moet echt blijven
en ik weet nu in iedergeval dat jonges die alleen op tieten af gaan, gewoon losers zijn xd
Met citaat reageren
Oud 26-12-2008, 00:46
Verwijderd
Behalve natuurlijk als ze alleen op jouw tieten afgaan
Met citaat reageren
Oud 26-12-2008, 00:48
tartaarsaus
tartaarsaus is offline
Haha, ja dan is 't goed
Met citaat reageren
Oud 26-12-2008, 11:49
gurl19
gurl19 is offline
Nouja, ik vind dat van die dunne schuimvulling niet opeens 2 maten groter lijken. Gewoon iets mooier van vorm, en geen harde tepels wanneer je het water uit komt. Ik vind het ideaal, en mijn vriendinnen met 'gewone' borsten hebben eigenlijk ook allemaal zo'n bikini.
Maja iedereen vindt wat anders mooi.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2008, 12:17
Verwijderd
ik heb wel een sort of vulling in mn bikini maar anders zit iedereen de hele tijd naar mn tieten te kijken ivm mn piercing en mn bikini is wit...
Met citaat reageren
Oud 26-12-2008, 13:28
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Nouja, ik vind dat van die dunne schuimvulling niet opeens 2 maten groter lijken. Gewoon iets mooier van vorm, en geen harde tepels wanneer je het water uit komt. Ik vind het ideaal.
Oud 26-12-2008, 13:30
tartaarsaus
tartaarsaus is offline
Ja zo'n dun laagje heb ik zeg maar wel in bikini. maar dat noem ik niet echt opvulling
Met citaat reageren
Oud 26-12-2008, 18:32
vosje16
vosje16 is offline
Ah, Gwen Stefani en Paris Hilton hebben ook kleine borsten, maar daar knappen slechts weinig mannen op af denk ik. Zelf heb ik een A-cup, maar mijn vriend is er toch heel blij mee :-)
Zelf had ik idd wel wat groter gewild (B-cup), omdat het er idd mooier uitziet in bikini of met een décolté...
Met citaat reageren
Oud 26-12-2008, 23:03
Verwijderd
Oh die zijn voorgevormd, niet gevuld. Met 'gevuld' denk ik dat je van die kipfilets bedoelt Ik heb die ook omdat tegenwoordig alle bh's zo zijn, maar eigenlijk vind ik ze een beetje raar? Zo hebben mensen opeens borsten met vormen die hun borsten helemaal niet van nature hebben? Ik heb heel lang fanatiek geroepen dat mijn borsten van zichzelf al een mooie vorm hadden en geen voorgevormde bh's hoefden, maar die zijn er bijna niet meer in 70B/75A
Met citaat reageren
Oud 27-12-2008, 16:46
tartaarsaus
tartaarsaus is offline
ja , klopt. voorgevormden verkopen denk ik gewoon het beste.
maar ik vind het zelf wel fijn dat ze er zijn. staat bij mij net iets mooier dan zonder voorgevormde.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2008, 02:55
Verwijderd
Ik wil tieten, tieten en nog eens tieten
Met citaat reageren
Oud 28-12-2008, 08:33
Uice
Uice is offline
Zo zo.
Oud 28-12-2008, 12:57
Nona
Nona is offline
Voorgevormde beha's en bikini's zijn meestal wel het mooiste ja, zeker als je wat kleinere borsten hebt. Kleine borsten zijn vaak ook wat puntig, terwijl de vorm van de cup de boel mooi een beetje kan afronden. Dat heb ik zelf ook altijd, zeker in een koud zwembad ben ik daar echt blij mee.

Mijn vriend is dolblij met mijn borsten, ook al zijn ze wat kleiner dan gemiddeld. Grote borsten vallen meer in het oog, en ik denk dat de meeste jongens er om die reden op kicken. Maar als ze nu eenmaal een mooie meid met kleine borsten tegenover zich hebben, voelen ze alleen maar waardering voor het feit dat ze niet gaan hangen.
Nee seriously. Natuurlijk hebben verschillende mensen verschillende voorkeuren. Maar er zijn echt heel veel jongens die kleine borsten net zo mooi en prachtig vinden.
Oud 28-12-2008, 13:29
remy476
remy476 is offline
Foto's

OT: je moet gewoon blij zijn met wat je hebt.
Oud 28-12-2008, 13:44
tartaarsaus
tartaarsaus is offline
Citaat:
Foto's

OT: je moet gewoon blij zijn met wat je hebt.
Wat bedoel je met Foto's
Met citaat reageren
Oud 28-12-2008, 15:08
remy476
remy476 is offline
Citaat:
Wat bedoel je met Foto's
dat ik dat niet mag vragen dus zet k er zelf al een bij
Oud 28-12-2008, 15:24
tartaarsaus
tartaarsaus is offline
Citaat:
dat ik dat niet mag vragen dus zet k er zelf al een bij
aha, okee dacht al zoiets

maar goed, ik zal het inderdaad moeten doen met wat ik heb en zal schijt hebben aan de jongens die alleen op tieten af gaan
Met citaat reageren
Oud 28-12-2008, 17:29
francisco
francisco is offline
ja klein maar fijn was je maar mijn vriendin !!!!!!!!!!!!!
Oud 28-12-2008, 20:34
DeepOceans
DeepOceans is offline
Ik val op kleine borsten!
en zo nog 40 procent van de jongens en mannen (ongeveer dan)
het enige verschil is dat ''DIKKE TIETEN'' beter klinkt dan: '' KLEINE TIETEN''

gr, maak je geen zorgen. (er zijn balangrijkere dingen om je druk over te maken.)
Met citaat reageren
Oud 28-12-2008, 21:20
Verwijderd
maak er dan ook niet kleine tieten van.. maar LEKKERE TIETJES!
Met citaat reageren
Oud 28-12-2008, 23:52
tartaarsaus
tartaarsaus is offline
Citaat:
maak er dan ook niet kleine tieten van.. maar LEKKERE TIETJES!
hahaha, die vind ik wel goed
Met citaat reageren
Oud 30-12-2008, 09:54
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Ik wil gewoon tieten in alle vormen en maten (behalve die siliconen dingen, borstvergroting, ed, dat lijkt me echt niks).
Die Bikini's met vulling? Daar zou ik echt op afknappen. Denk je als man zijnde veel vlees in de kuip te hebben, wordt het wat, loop je te sexen en dan blijken ze kleiner te zijn dan gedacht. Dat lijkt MIJ een echte afknapper. Wat zou ik dan balen.
Ik vind dit een beetje lullig, want voor mij zijn die BH's echt een uitkomst! Mijn borsten zijn (helaas) niet in verhouding met de rest van mijn lichaam, en een push-upBH of eentje met vulling staat nou eenmaal mooier, zeker bij de meeste truitjes (en bij mijn figuur).
Door dat die BH's er zijn, hoef ik dus niet aan de borstvergroting

Ik had laatst een gesprek over kleine en grote borsten. En het blijkt dat ik gewoon alles kan doen (rennen, springen, vliegen bij wijze van) met een simpele BH en dat ik dan nergens last van heb. Ik kan zelfs zonder BH de deur uit! En truitjes zonder BH kan ik ook makkelijk aan. Op mijn buik slapen vind ik heerlijk, en gaat heel gemakkelijk omdat er niet zoveel in de weg zit. Wat een voordelen

En ja, ik baal er ook van dat mijn borsten klein zijn. Maar ik kan er over mopperen (dat doe ik ook wel, bij tijd en wijlen), maar groter worden ze niet. En een operatie zou ik stiekem wel willen, maar ik vind het zonde om in een gezond lichaam te snijden om iets als borsten. Bovendien moet je dan na vijftien jaar weer omdat ze vervangen moeten worden. Kortom: geef mij maar puur natuur (plus van die fijne opvulBH's)
Oud 30-12-2008, 11:28
vosje16
vosje16 is offline
Citaat:

Ik heb al twee jaar een vriend, dus die weet wel hoe mijn borsten er uit zien, maar die vind het toch mooier staan als ik een push-up of voorgevulde bh aan doe... Dat ziet er gewoon beter uit...

Trouwens, zelfs met een push-up of voorgevulde bh kunnen ze niet zóveel kleiner zijn dan verwacht. Je kan met BH's nooit van een A-cup een C of D-cup vormen...
Met citaat reageren
Oud 31-12-2008, 12:05
Kev!
Kev! is offline
Het is geen probleem dat je kleine borsten hebt.

Alleen zal het geen "Russian Style" voor jou worden.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2008, 13:29
Stuiterbal88
Stuiterbal88 is offline
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 01-01-2009, 17:57
tartaarsaus
tartaarsaus is offline
Citaat:

blij dat dat niet zo is

OT:

Bedankt voor al jullie meningen/tips
en ik zie nu best wel in wat voor voordelen het allemaal heeft!
Met citaat reageren
Oud 02-01-2009, 00:30
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dit een beetje lullig, want voor mij zijn die BH's echt een uitkomst! Mijn borsten zijn (helaas) niet in verhouding met de rest van mijn lichaam, en een push-upBH of eentje met vulling staat nou eenmaal mooier, zeker bij de meeste truitjes (en bij mijn figuur).
Door dat die BH's er zijn, hoef ik dus niet aan de borstvergroting

Ik had laatst een gesprek over kleine en grote borsten. En het blijkt dat ik gewoon alles kan doen (rennen, springen, vliegen bij wijze van) met een simpele BH en dat ik dan nergens last van heb. Ik kan zelfs zonder BH de deur uit! En truitjes zonder BH kan ik ook makkelijk aan. Op mijn buik slapen vind ik heerlijk, en gaat heel gemakkelijk omdat er niet zoveel in de weg zit. Wat een voordelen

En ja, ik baal er ook van dat mijn borsten klein zijn. Maar ik kan er over mopperen (dat doe ik ook wel, bij tijd en wijlen), maar groter worden ze niet. En een operatie zou ik stiekem wel willen, maar ik vind het zonde om in een gezond lichaam te snijden om iets als borsten. Bovendien moet je dan na vijftien jaar weer omdat ze vervangen moeten worden. Kortom: geef mij maar puur natuur (plus van die fijne opvulBH's)
Hoezo lullig? Mijn mening. Ik zou me gewoon genaaid voelen. Alsof je een kind een zak knikkers beloofd en je geeft hem er maar eentje. Draag dan niks weet je. What you see is what you get. Niks persoonlijks bedoeld. Ik zou ook eerder op meisjes met kleine tieten vallen dan op meisjes met enorme joekels. Een griet met een middelmatige tot redelijke bos hout voor de deur mag er ook best wezen.

Enorme kleine jetsers hebben eigenlijk ook wel iets schattigs. Ze zijn gewoon schattig.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2009, 07:52
kous
kous is offline
Nou als ik eerlijk moet zijn.
Ik kick op benen, lange mooie fijne benen, die samen komen in een PRACHTIGE kont, met geen overtollig vet. Gwn een perfect ass, dan naar boven, een mooi strak buikje mt aan de andere kant een gearchte rug ( mooie kromming zo ).
Dus als ik daar ben en dat is al perfect ( in 0.05% van de gevallen ) Dan nog eens mooie borsten ( ze moeten niet groot zijn om mooi te zijn) ze moeten gewoon mooi zijn ( geen PUNT borsten of borsten waarbij de tepels naar boven richten of naar beneden) gewoon mooie borsten!! en dan HET belangrijkste van alles, the perfect face ^^ Met prachtige haren etc etc Borsten zijn belangrijk maar het gezicht en ass en benen zijn toch nr 1. Als je borsten gewoon zijn ( niet lelijk ) Dan maakt het niet uit
Oud 05-01-2009, 18:31
Verwijderd
Citaat:
... Dan nog eens mooie borsten ( ze moeten niet groot zijn om mooi te zijn) ze moeten gewoon mooi zijn ( geen PUNT borsten of borsten waarbij de tepels naar boven richten of naar beneden) gewoon mooie borsten!! en dan HET belangrijkste van alles, the perfect face ^^
Ik wist niet eens dat er zoveel verschillende type borsten bestonden.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2009, 15:49
wildsnake
wildsnake is offline
ik zou er niet op afknappen je kunt er tog ook nix aan doen en het gaat meer om de binnenkant dan de buitenkant
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 18:00
lisat
lisat is offline
ik ben een meisje maar ik wil tog graag ff reageren... Ik zou juist liever wat kleinere borsten willen hebben, ik heb vaak last van mn rug (omdat ik zulke grote borsten heb) .. en jongens kijken altijd naar mn borsten, heeeel irritant!!
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 18:25
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
ik ben een meisje maar ik wil tog graag ff reageren... Ik zou juist liever wat kleinere borsten willen hebben, ik heb vaak last van mn rug (omdat ik zulke grote borsten heb) .. en jongens kijken altijd naar mn borsten, heeeel irritant!!
een zere rug bij grote borsten schijnt met name veroorzaakt te worden doordat je door je onzekerheid krom gaat lopen (onbewust). Oh en een goede bh helpt ook enorm.
Oud 09-01-2009, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Nou als ik eerlijk moet zijn.
Ik kick op benen, lange mooie fijne benen, die samen komen in een PRACHTIGE kont, met geen overtollig vet. Gwn een perfect ass, dan naar boven, een mooi strak buikje mt aan de andere kant een gearchte rug ( mooie kromming zo ).
Dus als ik daar ben en dat is al perfect ( in 0.05% van de gevallen ) Dan nog eens mooie borsten ( ze moeten niet groot zijn om mooi te zijn) ze moeten gewoon mooi zijn ( geen PUNT borsten of borsten waarbij de tepels naar boven richten of naar beneden) gewoon mooie borsten!! en dan HET belangrijkste van alles, the perfect face ^^ Met prachtige haren etc etc Borsten zijn belangrijk maar het gezicht en ass en benen zijn toch nr 1. Als je borsten gewoon zijn ( niet lelijk ) Dan maakt het niet uit
Oh wat vreemd dat je daar op valt
Met citaat reageren
Oud 17-01-2009, 18:12
Tomkey
Tomkey is offline
Maakt mij niet zo veel uit, kijk een meisje met geen borsten is ook weer niks maar ik knap er niet van af.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2009, 18:13
Tomkey
Tomkey is offline
Citaat:
ik zou er niet op afknappen je kunt er tog ook nix aan doen en het gaat meer om de binnenkant dan de buitenkant
Daar geef ik je 100 % gelijk in, helaas vind niet iedereen dat zo!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten