Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En mijn kop is niet kaal, maar ik ben wel iemand van de hardcore/terror/lonsdale ect. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ont: mannen die cowboylaarsjes dragen onder een lichtkleurig spijkerbroek en een spijkerjack of leren jasje erboven ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() in ieder geval die petten ![]()
|
oh, een beetje gevonden wat ik bedoel, alleen dan moet het wat strakker, het hemd/shirt wat Sully (van dr quinn
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik denk alleen wel zonder de pofmouwen. (ew wat zijn zij toch eng glad)
||
Citaat:
||
Citaat:
Ben inmiddels genezen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
gekledere badkleding voor des femmes mag ook weer terug in het strandbeeld. Maar liever niet die verschrikkelijke dingen die ze vroeger hadden, alleen het woordje gekleed mag als inspiratie dienen. Een goede uitvoering zou zijn, gewoon een zwembroek zoals jongens dragen met nog een soort hemdje erboven, wat dan lekker zwemt en tegelijk als bh dient enzo.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Jaren 70 lijkt mij ook echt heel gaaf! Ramones tickets voor 15gulden, VW Kevers overal en rare dingetjes roken!
![]() en natuurlijk: ![]() Woodstock! Whoeoe! ![]() Ik zou dus graag de Jaren 70 weer terug zien in het straatbeeld, of gewoon meer Rock 'N Roll! ![]()
|
![]() |
Hahah ja heb je helemaal gelijk in man
![]() Jaren 70 t/m 90 lijk me ook wel gaaf..goede muziek etc maar denk inderdaad dat 60's beste waren : ) We hebben vandaag gewoon meer Flowerpower nodig opstraat! ![]()
||
![]() |
Citaat:
Rock 'n Roll is super. Er is ook goede hippie muziek, maar het is zo jammer dat het allemaal hippie crap is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind Rock n roll en Hippie muziek allebei geweldig ^^ zou ze ook graag allebei weer terug zien ![]() Wat bedoel je met hippie crap hehe? : )
||
![]() |
Citaat:
Geef die sullen ten eerste eens een uniform dat gezag uit straalt. Die onflatteuze uniformen van nu stralen, vooral bij de agentes (met meestal een veel te dikke kont), echt niets uit. Een beetje Gendarmerie, een snufje Guardia Civil en een hint van Carabinieri. En dan doel ik niet op de Marechaussee want die zijn nou ook niet echt spannend te noemen. Waar is de veldwachter van weleer? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
"Analyse van een egoïst" en "Writer's block" Verwijderd | 8 | 03-03-2008 17:16 | |
Verhalen & Gedichten |
vergane glorie ratsja | 2 | 29-01-2007 13:43 | |
Software & Hardware |
[Digicams]Het grote digicam topic Chimera | 321 | 03-05-2003 03:22 | |
Software & Hardware |
cijfertjes!!! SuperSanne | 24 | 06-02-2003 19:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Het leven is een gok.. Genesis | 2 | 19-01-2002 17:06 |