Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan is er ook nog de factor geld. Ik begon in augustus en had al in juni afgesproken dat ik zou komen. Had bij 3 bedrijven gesolliciteerd, eerste 2 afgewezen, dus ja dan dit maar. Ik was en 1 maand eerder met mijn stage begonnen en ik kreeg ook nog, dacht ik, een vrij hoge stagevergoeding dus ja, dat speelde ook nog mee. Ik had ook geen zin meer en tijd om nog naar een ander bedrijf te gaan zoeken. Bovendien dacht ik 6 maanden, dat valt wel mee. Nou ja niet dus. Het is één grote klerebende geworden, heb niks geleerd, zwaar passief, depressief, nergens zin meer in en alles is me te veel. Hetgeen wat ik heb ondervonden zal wel puur aan de chemie tussen mij, het bedrijf en het personeel hebben gelegen. Heit feit dat ik een dramatische stageperiode bijna achter de rug heb door in de zomer te gaan starten, wil natuurlijk niet zeggen dat de TS hetzelfde gaat ondervinden als hij in de zomer aan zijn stage begint. |
![]() |
|
Ik geef jaarlijks leiding aan een vakantiespel, en ik zie ook met enige regelmaat dat mijn medeleiding deelname gebruikt voor stagepunten. Dat zijn geloof ik ook mensen van SPH. Dus check even bij de opleiding wat de eisen voor een stage zijn, dan zie je vanzelf wat je mogelijkheden zijn.
|
Bij mijn opleiding zijn er regelmatig studenten die worden uitgenodigd om "vakantiewerk" te doen of weekenddiensten te draaien bij de afdeling waar ze stage hebben gelopen.
Dat werk maakt dan wel officieel geen deel meer uit van je stage, maar je kan wel meer ervaring opdoen. Je kunt altijd vragen aan je stageafdeling of ze nog mensen nodig hebben om bij te springen (zeker in de maatschappelijke sector kunnen ze denk ik altijd wel iemand gebruiken, al is het maar voor het eenvoudigere werk), daarbij staat het ook goed op je CV en is misschien leuker dan je normale bijbaan.
|
![]() |
Hoi,
Ik heb een stagegelopen in mijn vakantie. Dit was omdat ik geen stageplek had kunnen vinden in het schooljaar. Als stage heb ik toen een kamp gedaan als leiding. Qua begeleiding was het goed en ik heb er absoluut geen spijt van, zomers ga ik nog steeds mee als kampleiding omdat het gewoon leuk is ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht Je Hart Topic - 172 Verwijderd | 500 | 14-08-2015 09:41 | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic #156 Eend | 500 | 21-07-2010 14:47 | |