Advertentie | |
|
![]() |
|
Bienvenue chez le Cht'is is toch gewoon een blockbuster, alleen spreken ze dan frans. Ik zeg: Belle de Jour.
Die is niet in Nederland uitgekomen, maar wel in Amerika. Dan doet hij het ook nog op zijn regio 1 DVD speler (hoera!), bij Amazon kost hij $14,-- en dan kan hij hem morgen in huis hebben! Dan laat je hem ook nog door ze inpakken is het helemaal een feest! En hij is al wat ouder (de film, die jongen weet ik niet) dus kunnen zijn ouders ook nog meekijken! Er zitten trouwens geen borsten in, wel een blote rug.
Laatst gewijzigd op 17-01-2009 om 12:37. |
![]() |
|
De films die Poepkind noemt zijn dan ook niet bepaald arthouse. Amélie en Bienvenue chez le Cht'is zijn gewoon mainstream vermaak. Ik denk dat ze nogal een vertekend beeld van arthouse heeft.
|
Ja klopt, daarom kan ik Adam's apples niet bestellen, bij de Free Record Shop hebben ze hem wel, maar de ondertitels zijn alleen maar Nederlands en Frans. En bij Play.com, waar ik de andere DVD's heb besteld vanwege de ondertitels hebben ze deze film niet. Die Play.com is trouwens echt cheap, voor 2 dvd's incl bezorging was het 10,50, wat in Nederland 22 euro was gweest. Best een aanrader als je geen Nederlandse ondertiteling hoeft, maar Engels ook prima vind.
Maar met die regio, die jongen is wel beetje technisch enzo dus ik denk dat ze dat dan wel gedecodeerd hebben, zelfs ik kon dat bij mn DVD speler ![]()
|
![]() |
|
|