Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-12-2002, 18:49
nogwatjuh
nogwatjuh is offline
kweenie of k t wel hier dit leek me beste plek.. vrijdag reed ik op mn fiets naar huis, ik probeerde af te snijden door weg over te steken, dr kwamenb geen auto's aan. opeens zag ik 2 politie vrouwen, ze hadden beide donker haar in een staart, een bril. politieunifdorm en een paar gouden streepjes op hun schouders. ze liepen over de weg, ik hoorde ze praten, ik ging terug de weg op, vergat t afsnijden. k vond t wel vreemd want 2 sec geleden zag ik ze nog niet.. ik keek vlak drna weer, ik zag ze niet meer. keek in de zijstraatjes ook nix.. opeens was dr een hele rij auto's waarvan 1 politiewagen, de flits stond uit.. k weet ook niet echt hoe dat kwam, 5 sec daarvoor had ik nog gekeken en toen was dr nix.. hele straat was leeg.. k vond t wel vreemd. k had vlak daarvoor gym gehad maar ik kon niet meedoen. k was bang, ik stond in t veld en we deden slagbal, maar ik zag de bal niet, ik hoorde hem niet.. ik stond daar maar, ik was zoals gewoonlijk weer heel erg verward. k kon niet meedoen ik was bang dat die bal op me zou komen, k had t niet meer in controle.. maakte duikbewegingen toen de bal 5 meter weg was en bleef staan tgoen ik hem moest opvangen.... k heb dit soort dingen wel vaker gehad, maar nog nooit zo duidelijk.. dit was de eerste keer dat ik 100% zeker dak t echt had gezien en dat t dr echt niet was.. weet iemand msschien wat dr mis is??

k zal dr maar bijzeggen dat ik een soort erge migraine heb, constante migraine ( k zie dus ook altijd flitsen en zo), constante hoofdpijn, vage pijntjes, constante vermoeidheid en constante honger. en zge nou niet dan moet je rust nemen want ik heb dagenlang 16 uur per dag geslapen.. k heb ook dit soort dromen, heel levensechte, ik kan altijd precies beschrijven wat dr gebeurd was. als ik bv bezig was in mndroom kon ik bv precies uitleggen hoe het ding werkte.. echt elk knopje kon ik beschrijven.. k heb meestal heel vage dromen...
Advertentie
Oud 15-12-2002, 20:35
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
verplaatsen naar psychologie
Oud 19-12-2002, 21:09
Verwijderd
waarom? dit hoeft helemaal niet psygisch te zijn...
Oud 22-12-2002, 18:53
Outdated Spirit
Outdated Spirit is offline
Citaat:
Dark Girl! schreef:
waarom? dit hoeft helemaal niet psygisch te zijn...
MEEE EENS!!!

Ik kan je alleen niet helpen met je probleem, zo extreem hebbik het nog nooit gehoord..

BB MP

Outdated Spirit
Oud 22-12-2002, 19:16
Just Johan
Just Johan is offline
Nou... Volgens sommige mensen is het niet 100% zeker dat het iets psychisch is, maar het moet voor 100% van de mensen toch wel duidelijk zijn dat een bezoekje aan een dokter of psycholoog in dit geval wel een goed idee is, denk ik!

@nogwatjuh: Ik zou er mee naar de dokter gaan als ik jou was, hopelijk kan die je helpen.
Oud 22-12-2002, 20:18
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
Just Johan schreef:
Nou... Volgens sommige mensen is het niet 100% zeker dat het iets psychisch is, maar het moet voor 100% van de mensen toch wel duidelijk zijn dat een bezoekje aan een dokter of psycholoog in dit geval wel een goed idee is, denk ik!

@nogwatjuh: Ik zou er mee naar de dokter gaan als ik jou was, hopelijk kan die je helpen.
Ja maar waar is de grens tussen psychisch, en paranormaal?
Oud 22-12-2002, 21:22
Apeklit
Apeklit is offline
Dat komt omdat je door je vermoeidheid, de beelden waar je 's nachts over droomt overdag blijft waarnemen. Een soort dagdromen dus.
Oud 22-12-2002, 23:08
legatus
legatus is offline
Citaat:
Ja maar waar is de grens tussen psychisch, en paranormaal?
Paranormale zaken zijn dingen die zowel psychisch als fysiek niet mogelijk zijn.
Oud 23-12-2002, 02:57
Wolf Hood
Wolf Hood is offline
Damn jullie kijken echt teveel films, kom eens met bewijzen, ik kan toch ook zeggen dat ik een weerwolf ben. wil ik wel zijn maarja
Oud 23-12-2002, 07:22
Saraï_h
Saraï_h is offline
ach denk dat paranormale dingen samen gaan met een bep psychische toestand (ofzoiets)

maaruh, lichaam en gezondheid?

btw als jij om 3 uur snachts post.. vind k t ook niet zo gek dat er rare dingen gebeuren, hoe vermoeider.. hoe..
Oud 23-12-2002, 16:21
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Luister, welke mystieke verklaring kun je geven voor autos die opeens verschijnen? Autos leven niet ofzo, het kunnen geen geesten zijn. DUs wat kan het dan wel zijn geweest?

Uhmmmm:

1) Een materie verplaatsing vanuit een paralelle dimentie
2) Een spontane creatie dmv telekentische materie creatie.
3) Een weerspiegeling netzoals in de woestijn (cliche situatie, OASIS!!!)
4) Een supersnelle truck die autos op een rijtje plaats als je niet kijkt.

Wat ik denk dat het is ?

Ik denk dat je een "hersenstoornis" hebt waardoor bepaalde beelden worden afgeschoten die helemaal niet plaats vinden. Vooral omdat je zegt een soort flitsen te zien en last van hoofdpijn hebt.
Ik zou naar een neuroloog gaan en daar verder praten want dit kan een serieus probleem zijn.
Oud 23-12-2002, 17:10
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Wolf Hood schreef:
Damn jullie kijken echt teveel films, kom eens met bewijzen, ik kan toch ook zeggen dat ik een weerwolf ben. wil ik wel zijn maarja
oke dit klinkt niet echt ongewoon, het zou iid wat psychisch kunnen zijn, er zijn veel ziektebeelden waar halucinaties of wanen bij voor komen.
Ik weet niet of je migraine er wat mee te maken kan hebben... Maar ik adviseer je om er eens met je huisarts over te praten, als het een psychisch iets is, kan hij (of zij ) je daar wel mee helpen!

Oh en hele levendige dromen.. heb ik ook! Ik vind het wel mooi, soms wordt ik wakker en dan heb ik echt iets van... "wow... was dat een droom?"

Regels voor berichten