Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
ach denk dat paranormale dingen samen gaan met een bep psychische toestand (ofzoiets)
maaruh, lichaam en gezondheid? btw als jij om 3 uur snachts post.. vind k t ook niet zo gek dat er rare dingen gebeuren, hoe vermoeider.. hoe..
|
Luister, welke mystieke verklaring kun je geven voor autos die opeens verschijnen? Autos leven niet ofzo, het kunnen geen geesten zijn. DUs wat kan het dan wel zijn geweest?
Uhmmmm: 1) Een materie verplaatsing vanuit een paralelle dimentie 2) Een spontane creatie dmv telekentische materie creatie. 3) Een weerspiegeling netzoals in de woestijn (cliche situatie, OASIS!!!) 4) Een supersnelle truck die autos op een rijtje plaats als je niet kijkt. Wat ik denk dat het is ? Ik denk dat je een "hersenstoornis" hebt waardoor bepaalde beelden worden afgeschoten die helemaal niet plaats vinden. Vooral omdat je zegt een soort flitsen te zien en last van hoofdpijn hebt. Ik zou naar een neuroloog gaan en daar verder praten want dit kan een serieus probleem zijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik weet niet of je migraine er wat mee te maken kan hebben... Maar ik adviseer je om er eens met je huisarts over te praten, als het een psychisch iets is, kan hij (of zij ![]() Oh en hele levendige dromen.. heb ik ook! Ik vind het wel mooi, soms wordt ik wakker en dan heb ik echt iets van... "wow... was dat een droom?"
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
Flora & Fauna |
50 eenden, kippen ganzen en ander gevogelte gedood Kupu | 87 | 13-10-2002 08:48 | |
Psychologie |
ik ben supergevoelig en kan nergens tegen **~yvie~** | 9 | 24-09-2002 09:48 | |
ARTistiek |
Zoals het klokje thuis tikt,tikt het hier niet [fractie uit een dagboek] kaleidoscope | 11 | 28-02-2002 18:18 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dogma in de Islam Hannibal | 246 | 12-02-2002 22:04 | |
Psychologie |
Onderwerp kan ik het geven ? een verhaal over een bij voorbaat verneukt leven ofzo Waarom? | 2 | 02-02-2002 16:30 |