Ik doe even copy paste:
Gister avond is de politie in ons huis geweest. Onze aso´s hadden namelijk ruzie - maar dit keer niet zomaar
een ruzie - waarbij er zelfs geweld aan te pas kwam. Hij schold haar uit en heeft haar pijn gedaan. Ik hoorde
namelijk harde bonken/klappen en toen af en toe auw-geroep. Ik was samen met mijn nichtje Anne en was echt l
bang. Ik zag dat het licht van Stefanie nog brandde. Dus ben ik daar samen met Anne al trillend en bijna huilend
naar toe gegaan. De klappen werden namelijk steeds harder en ik hoorde ook spullen kapot gaan. Ik heb daar
Direct de politie gebeld. Lieke´s licht was nog uit en ik vroeg of ik Lieke wakker zou maken. Stefanie en Anne
vonden van niet. ´Ze wordt alleen maar onnodig bang. Het is toch juist fijn als ze hier doorheen slaapt´´
Na ongeveer 5 minuten werd er aan gebeld. Het was natuurlijk de politie: 4 stuks. Ze vroegen waar de dader en ¨
het slachtoffer zich bevonden en ik vertelde ze waar ze heen moesten. 2 van de 4 agenten gingen er polshoogte
nemen. Echter werden de agenten niet zo vriendelijk ontvangen. Toen stormde de andere 2 agenten er ook op af.
Ik zat nog steeds in Stefanies kamer. Opeens staat er een huilende, trillende Lieke in de deuropening. Ze was
ook al heel lang wakker, maar uit angst voor zijn agressie, vond ze het te eng om naar ons toe te lopen. Ze sliep
dus helemaal niet : ( Richard deed meteen heel schijnheilig; alsof er helemaal niets aan de hand wasl, zette hij
netjes een kop koffie voor de agenten en maakte een babbeltje met hen. Charlotte, de gemepte, ontkende
trouwens ook dat ze geslagen was. Toen zijn ik, Stefanie, Lieke en Anne heel lang bij elkaar gebleven, omdat we
best geschrokken waren. Ik viel pas om half 6 in slaap. Kwart over 7 ging de wekker; tijd voor EHBO-curcus
|