hey ik wist niet waar dit hoorde, dus doe het maar hier.
Ik heb probleem met me beste vriend.. en k wil gwoon ff andere meningen horen. Ik ga op vakantyie in de zomervakantie, en k wou al heel lang samen met hem op vakantie. Maar k wil ook heel graag met hele goede vriendin van me, wat ook een goede vriendin is van mijn beste vriend. Hun hebbe zelfs paar keer gzoend enzo. Dus k zei tegen haar van, ga ook mee! Nou vond ze geweldig. Nu ben k kennelijk vergeten te vertelle tege beste vrind dat zij ook mee ging, en laatst hoorde ie t van die vriendin.. en nu blijkt, hij wil absoluut niet met haar op vakantie.
Ik vatte daar niks van, want ze waren tog ook goede vrienden. Hij zei dus dat t was, omdat ie met haar soms ruzie heeft over bepaalde onderwerpen (politieke, maar vast ook andere dingen). En t was ook omdat hij haar humor niet leuk vindt, omdat die vriendin eiglek altijd zegt wat ze denkt, en ook grapjes (wel vriendschappelijk gewoon

) over andere maakt. Mijn beste vriend vind dat dan nooit leuk zegt ie, maar ik hoor hem er terplekke nooit over.. hij heeft bijna altijd gewoon gezellig met haar.
Waar t nu eiglek op neerkomt is dat ik vind.. dat ie best wel een watje is dat ie hier last van heeft.. bedoel iedereen maaktr tog wel is grapjes over andere? Dan maak je er 1 terug, of weetikveel.. ik denk er niet eens bij na eiglek. En hij is bang dat ie ruzie krijgt met de;r.. daar heeft ie geen zin in.. ik zal tog vast ook wel ruzie krijgen op vakantie met iemand, nou dan heb je het en los je het op, big deal. Die vriendin dacht er ook niet bij na dat die vriend meeging, zij dacht gewoon gezellig.. maar die vriend van me, vind het raar, en is bang dat de vakantie nu niet leuk wordt.
Wat vinden jullie hier nou van