Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-01-2009, 21:06
Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Hallo kinders,

Een toetsperiode is verstreken, 4 HAVO, maar wil graag Duits erbij nemen. Denken jullie dat dit nog mogelijk is? Ik wil graag praten met m'n decaan maar ik ben bang dat hij gewoon nee zegt en ik dus gewoon nog opgescheept zit met Natuurkunde

Per toetsperiode mag je twee tentamens herkansen en ik wilde aan m'n decaan voorstellen dat ik één herkansing gebruik om het tentamen Duits te doen van de eerste periode. Ik doe N&G met in het vrije deel Natuurkunde, maar ik wil dit graag switchen naar Duits. Ben goed in Duits.

Suggesties/tips?
Oud 21-01-2009, 21:47
Verwijderd
Gewoon proberen, praat desnoods eerst eens met die leraar die je voor Duits zal krijgen, probeer hem/haar te overtuigen.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2009, 09:45
Verwijderd
Eerst inderdaad met je docent duits praten en dan daarna je decaan overtuigen. Het kan vast wel, als het roostertechnisch ook mogelijk is.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2009, 10:59
Verwijderd
anders vraag je of je via de vavo het vak mag doen. Iemand die ik kende heeft dat ooit geprobeerd en het mocht, maar dat wel als laatste
Met citaat reageren
Oud 22-01-2009, 17:55
Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Bedankt voor jullie antwoorden jongens. Roostertechnisch is het mogelijk want dan verwijder ik NA uit 't vrije deel en prop er Duits in. Want we werken met clusters en een aantal kinderen uit m'n klas volgen Natuurkunde in een ander cluster omdat ze dat als vierde profielvak hebben (en Duits weer in het vrije deel) en ik heb als 4de profielvak NLT. Dus roostertechnisch is het mogelijk, maar een erg goede tip van jullie om eerst met de leraar Duits te praten, ik zal het morgen meteen doen

Laatst gewijzigd op 22-01-2009 om 21:56.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten