Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toch is het me gelukt met de POST variabelen. Ik misbruik het misschien een beetje, maar het werkt. Ik maak een knop aan, daarnaast maak ik nog een hidden knop aan en de hidden tekst van deze knop die wordt meegestuurd met de zichtbare knop. En het werkt. Zo kan ik zelfs een submenu maken. Maar mooi is nog anders, ik moet de knoppen nog flink wat stylen. En ik denk erover dat ik misschien de knoppen door enkel tekst wil vervangen. Dat vind ik toch mooier. Ik weet niet of ik het kunstje dan ook kan flikken. Ik denk van niet. Maar ik ga het proberen. ![]() PHP-code:
|
![]() |
||
Citaat:
Met GET-variabelen werkt het zoals Marco zegt al wel tegenwoordig, ik ga er gewoon vanuit dat als je te veel GET-variabelen mee moet geven, je iets fout aan het doen bent en dat het voor een zoekmachine ook niet echt aantrekkelijk zal zijn. Wiki werkt voor zover ik weet ietsje anders dan jij veronderstelt (maar ik ben zeker geen insider; dit is enkel wat ik een logischere manier zou vinden). Elke taal van Wikipedia draait op afzonderlijke servers (mogelijk zelfs op andere locaties, maar dat weet ik niet zeker), en elke taalversie heeft zijn eigen database. De URL die je ingeeft wordt door hun webserver omgezet naar iets als een aanvraag naar een wiki.php-script met daarop een GET-parameter title=blaat of iets dergelijks. Wat het opsplitsen van je scripts betreft: het beste is beide te gebruiken. Dus afhankelijk van de functionaliteit van je inhoud (op het forum bv.: post ingeven, topic lezen, forum raadplegen, ...) en nog eens om stukken code die je echt vaak gebruikt op een plaats te centraliseren; bv. zoals je zelf al zegt de connectie naar je db kan je vanuit een los script opzetten (of de variabelen daarvoor in een los script steken, zodat je op een plaats maar moet aanpassen en dan verandert je hele spel mee.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Alternatieve OS'en Praganonut | 94 | 12-11-2007 23:08 | |
Software & Hardware |
[Alg] Wat voor soort pagina-adressen? Kawoutertje | 15 | 31-05-2005 13:35 | |
Software & Hardware |