Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2009, 14:41
pampeloerus
pampeloerus is offline
he ik heb sinds kort een nieuwe vriendin en ik heb haar vorige week gevingert het was mn eerste keer en ze zei dat ik het niet zo goed deed ik schaam me best wel en ik hoopte dat iemand mij mischien tips kon geven
melt aub ook ff of je een meisje of jonge ben want ik denk dat ik meer naar de meisjes ga luisteren(ik bedoel die weten vast wel beter wat lekker is)
Met citaat reageren
Oud 07-01-2009, 14:47
I C U
I C U is offline
Tja, dat je het de eerste keer niet zo goed doet, is niet raar. De eerste keer dat je seks hebt zal ook niet perfect gaan, dat komt vanzelf.

Je zou aan haar kunnen vragen wat ze lekker vindt. Of laat haar jouw hand/vinger leiden, zodat je op die manier merkt van hoe en wat. Daarnaast moet je op haar lichaamstaal en geluiden letten. Wanneer ze het lekker vindt, zal ze wel iets laten merken, lijkt me. Denk aan trillen, spannen en ontspannen van spieren en als het om geluiden gaat gehijg en gekreun

Succes ermee, in elk geval! Enneh, nogmaals, je hoeft je nergens voor te schamen, want niemand doet het gelijk perfect. Zij ook niet.
Oud 07-01-2009, 15:23
Qimm
Qimm is offline
Joh wat gek dat jij niet automatisch de subtiele kunst van het vingeren perfect onder de knie hebt!

Nee logisch dat je het nog niet goed kon, jij deed niks verkeerd, maar je vriendin wel. Zij zal het jou toch echt moeten leren door te vertellen wat zij fijn vindt, tips geven en eventueel zelfs voordoen. Gewoon met je vriendinnetje over praten en niet met een stel forummers
Oud 07-01-2009, 17:12
remy476
remy476 is offline
Citaat:
J

Nee logisch dat je het nog niet goed kon, jij deed niks verkeerd, maar je vriendin wel. Z
ze zal je toch echt iets moeten zeggen/ begeleiden
Oud 07-01-2009, 17:24
jan_deeg
jan_deeg is offline
Goed met elkaar praten idd, iedereen heeft z'n voorkeuren, en als je eenmaal door dat verhaaltje heen bent kan je het nooit meer fout doen (nahja, probeer het niet met een krat bier op ofzo)
Met citaat reageren
Oud 07-01-2009, 17:54
pampeloerus
pampeloerus is offline
ok dus gewoon goed overleggen zeggen jullie allemaal nou ik zie dr morge weer dus zal wel ff laten weten hoe het ging verder noch tips om haar mee te verassen tijdens het vingeren wat ze misschien wel heel lekker vind??
Met citaat reageren
Oud 07-01-2009, 17:56
remy476
remy476 is offline
niet te hard drukken enz...t is geen deurbel
Oud 07-01-2009, 18:02
Verwijderd
Ik vind dat je vriendin een doos is door te zeggen dat het niet goed is maar niet zegt hoe ze het dan wel wil
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat je vriendin een doos is door te zeggen dat het niet goed is maar niet zegt hoe ze het dan wel wil
Ja, idd. Kon of kan zij dan wel goed trekken?
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Eh boeiend?

Tenzij ze dat niet goed doet en hij er niets van zegt, dan is het z'n eigen schuld dat hij ook geen commentaar op school krijgt.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2009, 18:23
pampeloerus
pampeloerus is offline
he is goed gegaan hoor vond het alleen wel een beetje moeilijk om te vrage omdat ik me toch wel een beetje schaamde maar nu vond ze het wel heel lekker dus dat zit wel goed maar nu voelt zij zich weer schuldig omdat ik me er voor schaamde
en..
Citaat:
ja dat kan ze dan wel weer goed
Met citaat reageren
Oud 10-01-2009, 02:36
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
ze zal je toch echt iets moeten zeggen/ begeleiden
Idd.

En anders goed opletten wat ze zelf doet als ze zichzelf vingert
Met citaat reageren
Oud 10-01-2009, 11:46
ikonzeker
ikonzeker is offline
ik wou hier net een topic over beginne,

maar ik zie dat er een aan is gemaakt.
ik heb een vraag erover; hoe weet je dat je vriendin er klaar voor is.. om een stapje verder te gaan? er over praten vind ik zo lullig, of is dat de enigste oplossing?

groete
Met citaat reageren
Oud 10-01-2009, 13:09
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Dat vind ik wel heel streng van je. Hij is nog geen volleerd vingeraar, maar zij heeft ook niet eerder instructies gegeven moeten ze allemaal nog leren
Oud 11-01-2009, 14:11
pampeloerus
pampeloerus is offline
Citaat:
ik wou hier net een topic over beginne,

maar ik zie dat er een aan is gemaakt.
ik heb een vraag erover; hoe weet je dat je vriendin er klaar voor is.. om een stapje verder te gaan? er over praten vind ik zo lullig, of is dat de enigste oplossing?

groete
gewoon rustig verder gaan en als je der dan wil gaan vingeren eerst gewoon al een beetje flikflooien en dan gewoon langzaam je hand in der broek douwen als ze er noch niet klaar voor is zegt ze dat echt wel en dan kun je ook vragen of als ze er klaar voor is of ze dat dan wil zeggen
Met citaat reageren
Oud 11-01-2009, 14:42
Uice
Uice is offline
Je voelt wel aan wanneer dat kan. Dan ga je gewoon langzaam in die richting en zie je wel aan haar gezicht of ze er ook zin in heeft.
Oud 11-01-2009, 19:02
justlovehim
justlovehim is offline
Je doet er eerst overhaar clitoris wrijves zachtjes en als je merkt dat ze nat word of het lekker vind
ga je met 1 vinger na binne, en dan ga je openneer, heen en trug zal maar zegge
en dan als ze het wil (altijd eerst vragen!) 2 vingers erin en dan hetzelfde doen
altijd rustig erin want doe je het te snel? dan kan het wel flink zeer doen
Ik ben een meisje.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2009, 17:52
pampeloerus
pampeloerus is offline
ok thanks k zal het eens proberen en ikonzeker hoe is het gegaan of noch niet geprobeert?? ik hoop noch meer tips te krijgen thanks you all
Met citaat reageren
Oud 14-01-2009, 23:36
Verwijderd
Citaat:
Je doet er eerst overhaar clitoris wrijves zachtjes en als je merkt dat ze nat word of het lekker vind
ga je met 1 vinger na binne, en dan ga je openneer, heen en trug zal maar zegge
en dan als ze het wil (altijd eerst vragen!) 2 vingers erin en dan hetzelfde doen
altijd rustig erin want doe je het te snel? dan kan het wel flink zeer doen
Ik ben een meisje.
En bij mij heb je weer een heel ander recept nodig.. dus gewoon vragen/laten aangeven
Met citaat reageren
Oud 16-01-2009, 11:05
Lorelei
Lorelei is offline
Vingeren is volgens mij echt lastig Zelfs om uit te leggen vind ik het bijna niet te doen.

Wat ik wel merk is dat meestal als het fout gaat, het komt doordat ze te hardhandig zijn. Dit is natuurlijk subjectief maar ik hoor het van anderen ook. Doe alsjeblieft voorzichtig

En verder vind ik het altijd heel vervelend dat als-ie net een goed ritme en goeie plek heeft gevonden, dat-ie dan opeens gaat veranderen omdat-ie merkt dat ik meer opgewonden raak.

Maar ja, nogmaals, dit is subjectief
Oud 16-01-2009, 14:10
Volk
Volk is offline
Citaat:
Vingeren is volgens mij echt lastig Zelfs om uit te leggen vind ik het bijna niet te doen.

Wat ik wel merk is dat meestal als het fout gaat, het komt doordat ze te hardhandig zijn. Dit is natuurlijk subjectief maar ik hoor het van anderen ook. Doe alsjeblieft voorzichtig

En verder vind ik het altijd heel vervelend dat als-ie net een goed ritme en goeie plek heeft gevonden, dat-ie dan opeens gaat veranderen omdat-ie merkt dat ik meer opgewonden raak.

qft.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2009, 16:43
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

Dit inderdaad. En vaak denkt hij dat het lekker is als hij steeds harder en sneller gaat, maar dat is dus niet zo. ZACHTJES doen!
Met citaat reageren
Oud 17-01-2009, 12:20
Verwijderd
Maar te voorzichtig is ook niet leuk, ik vind het ook niets als iemand maar een beetje zit te aaien en jij daar zit van, ja haha, moeten we hier nog iets mee bereiken of wat?

Oh en niet meteen met je vingers ergens in duiken, eerst spanning opbouwen
Met citaat reageren
Oud 17-01-2009, 18:53
Sylvie*
Sylvie* is offline
gewoon oefenen!
Met citaat reageren
Oud 17-01-2009, 22:41
pampeloerus
pampeloerus is offline
thanks allemaal vanavond was weer een geslaagde avond want me chikkie was er weer en ze vond het heerlijk graag noch meer tips (is altijd handig he)

Laatst gewijzigd op 17-01-2009 om 22:42. Reden: spelfout
Met citaat reageren
Oud 18-01-2009, 07:36
Sylvie*
Sylvie* is offline
mooizo
Met citaat reageren
Oud 18-01-2009, 11:42
tuttebel
tuttebel is offline
altijd nagels kort hebben.
Oud 18-01-2009, 13:03
Verwijderd
Citaat:
altijd nagels kort hebben.
hele grote qft. En verder, communiceren schijnt te helpen. ;x
Met citaat reageren
Oud 18-01-2009, 13:09
Verwijderd
Als hij de anatomie van een vrouw een beetje kent, kan ook vaak helpen.
Verbazingwekkend hoe slecht veel mannen het lichaam van een vrouw kennen.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2009, 16:34
pampeloerus
pampeloerus is offline
wat in godsnaam is nou weer anatomie???? (verder blijf tips geven)
Met citaat reageren
Oud 18-01-2009, 18:35
Qimm
Qimm is offline
Oud 18-01-2009, 19:38
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
wat in godsnaam is nou weer anatomie????
Neem hier maar eens een kijkje:http://nl.wikipedia.org/wiki/Menselijke_anatomie
Oud 19-01-2009, 17:10
pampeloerus
pampeloerus is offline
o ok nou bedankt
Met citaat reageren
Oud 19-01-2009, 17:18
Changshan
Changshan is offline
Ik kan je vertellen dat het bij ieder meisje anders is geweest bij mij tot nu toe, dus je kunt je echt het best laten adviseren door haarzelf. Al is het wel bij ieder meisje handig dat je weet waar de clit zit natuurlijk, dus bestudeer die anatomie toch maar.
Oud 19-01-2009, 18:56
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
o ok nou bedankt
Graag gedaan.
Oud 21-01-2009, 17:59
pampeloerus
pampeloerus is offline
kunnen er noch meer tips komen altijd goed te gebruiken alvast bedankt
Met citaat reageren
Reageren