![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Je doet er eerst overhaar clitoris wrijves zachtjes en als je merkt dat ze nat word of het lekker vind
ga je met 1 vinger na binne, en dan ga je openneer, heen en trug zal maar zegge en dan als ze het wil (altijd eerst vragen!) 2 vingers erin en dan hetzelfde doen altijd rustig erin want doe je het te snel? dan kan het wel flink zeer doen ![]() Ik ben een meisje. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Vingeren is volgens mij echt lastig
![]() Wat ik wel merk is dat meestal als het fout gaat, het komt doordat ze te hardhandig zijn. Dit is natuurlijk subjectief maar ik hoor het van anderen ook. Doe alsjeblieft voorzichtig ![]() En verder vind ik het altijd heel vervelend dat als-ie net een goed ritme en goeie plek heeft gevonden, dat-ie dan opeens gaat veranderen omdat-ie merkt dat ik meer opgewonden raak. Maar ja, nogmaals, dit is subjectief ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik kan je vertellen dat het bij ieder meisje anders is geweest bij mij tot nu toe, dus je kunt je echt het best laten adviseren door haarzelf. Al is het wel bij ieder meisje handig dat je weet waar de clit zit natuurlijk, dus bestudeer die anatomie toch maar.
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Bal op vinger gekregen Zizou06 | 20 | 02-03-2007 13:03 | |
Lichaam & Gezondheid |
witte vingers :) L. :) | 7 | 29-01-2004 17:53 | |
Seksualiteit |
vingeren - Zwanger?? lolala | 20 | 07-10-2003 10:15 | |