Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2009, 00:01
Afg14611
Afg14611 is offline
Dames en Heren,

Ik had even een vraagje. Er is door de Cito een landelijk schrijfvaardigheid voor Nederlands gemaakt, maar niet alle scholen doen hier aan mee. De Cito zelf heeft bepaalde scholen toegewezen die meedoen en de school waar ik op zit, is er één van. Het is een nieuw systeem, je krijgt een boekje met allemaal informatiebronnen (over 1 onderwerp) en je krijgt 3.5 uur om een betoog of beschouwing te schrijven over dat onderwerp. Misschien heb je in de lessen ook wel geoefend. De oefenstof van Cito ging over orgaandonatie.
Ik vroeg me of er hier mensen zijn die deze schrijfvaardigheid al hebben gehad? Ik weet namelijk wel dat het niet landelijk op dezelfde tijdstip wordt afgenomen. Mocht iemand het al gemaakt hebben, dan zou ik graag willen weten wat het onderwerp was, zodat ik me alvast beetje kan voorbereiden Ik heb de toets vrijdag.

Gr,
Fer
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-01-2009, 00:07
wallflower
wallflower is offline
nou, als je schrijfvaardidheid schrijft ga je het sowieso niet halen muhahahahahhahaa

/flauw
Oud 15-01-2009, 16:54
Afg14611
Afg14611 is offline
So you got joke há? Maak je geen zorgen over mijn schrijfvaardigheid, het komt wel goed. Als ik een tekstje hier wil typen rond 1.00 dan ga ik daar niet mijn best voor doen.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2009, 15:00
Bubbeldoosje
Bubbeldoosje is offline
Ik zit ook in 6 vwo
Wij moesten wel een betoog/beschouwing maken maar dan gewoon thuis
En dat gold dan als de toets voor deze periode...
Als ik het goed begrijp moet je in 3,5 uur óp school een betoog/beschouwing schrijven?
Moet toch te doen zijn? Hoeveel woorden moeten het zijn?
Oud 26-01-2009, 14:28
Kiend
Heej wij hebben morgen dat examen, weet jij nog wat het onderwerp was?
Grt
x
Kiend
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten