Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ons zeil is bijvoorbeeld met een speciale lijm vastgemaakt, zodat als het zeil eruit moet je het zeil er in een keer vanaf kan trekken zonder dat er lijmresten achterblijven. Zelfde geldt als jij een houten vloer hebt, zolang je maar zorgt dat er een onbeschadigde ondervloer achterblijft is het geen enkel probleem om hem eruit te halen. Tenzij duidelijk in het huurcontract staat dat de vloer bij de huur hoort. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
150,- vind ik ook wel veel. Valt er niet te onderhandelen?
Ik zou 50,- bieden en dan gaat ze ms richting 75,- wat ik nog te duur vind voor 8 jaar oud zijl. Maar toch wel redelijk?
|
![]() |
||
Citaat:
|
@Stefanie: okee, dan heb jij gewoon geluk gehad. Ik blijf erbij dat 150 euro voor 30 m2 zeil goed zeil geen gekke prijs is.
@Lyne: en dan? Dan heb je een lege kamer, die je zelf nog weer moet gaan stofferen. Dat is duurder dan die 150 euro, en het kost je ook nog eens heel wat moeite. Lijkt t mij niet waar eerlijk gezegd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Het is totaal niks waard. Ze zou jou moeten betalen voor zeil met gaten erin van 8 jaar terug. Inboedel is door de kredietcrisis heel weinig waard geworden, net als oud metaal. Ik weet hele keukens (gloedjenieuw, showroom modellen) die weggaan voor 2000-3000 euro. Met uiteraard de hele teringzooi erop en eraan. Inbouw-oven, Koelkast, Magnetron, 6-pits fornuizen. noem maar op, alles zit erop. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wedden van wel?
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|