Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2009, 06:21
honkballertje
honkballertje is offline
volgens de manier die wij volgen om een profielkeuze te maken staat er bij natuur en techniek nergens dat je er ook economie en/of M&O bij kan doen. kan dit helemaal niet of kan je dit kiezen in je vrije deel? en als je het kiest in je vrije deel mag je dan weer andere vakken laten wegvallen? ik snap helemaal niks van onze methode
Advertentie
Oud 30-01-2009, 07:37
Verwijderd
Economie en M&O vallen onder je vrije deel. Ze vallen dus niet binnen het profieldeel. Het hangt van je school af of je het wel of niet kan kiezen.
Oud 30-01-2009, 15:29
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Economie en M&O vallen onder je vrije deel. Ze vallen dus niet binnen het profieldeel. Het hangt van je school af of je het wel of niet kan kiezen.
dus als ik wil kan ik die er wel bij kiezen? want ik ben er nog niet uit of ik NT of EM wil gaan doen. of mischien nog NG. ik wil namelijk of iets gaan doen met sport of met economie maar ik ben het beste in de NT vakken
Oud 30-01-2009, 17:16
remy476
remy476 is offline
E+m en LO2
Oud 31-01-2009, 09:13
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
E+m en LO2
ja maar ik wil er eigenlijk ook nog wel of natuurkunde of scheikunde bij. maar dan wordt mn profiel nogal groot en volgens mij is dat ook niet echt een voordeel.
Oud 31-01-2009, 13:25
Alyssia
Alyssia is offline
Je moet doen wat je leuk vindt, waar je nog verder mee wil. Volgens mij kan je heus wel EM + na of sk doen als je dat wil. Ik zou het navragen bij je mentor of de decaan ofzo, wat er mogelijk is bij jou op school. Wij kunnen je wel advies geven, maar uiteindelijk weten we nog niet wat alle mogelijkheden zijn bij jou op school en daar moet je dan toch zelf achteraan.
Oud 31-01-2009, 15:34
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Je moet doen wat je leuk vindt, waar je nog verder mee wil. Volgens mij kan je heus wel EM + na of sk doen als je dat wil. Ik zou het navragen bij je mentor of de decaan ofzo, wat er mogelijk is bij jou op school. Wij kunnen je wel advies geven, maar uiteindelijk weten we nog niet wat alle mogelijkheden zijn bij jou op school en daar moet je dan toch zelf achteraan.
klopt maar een vakkenpaket met heel veel vakken is ook niet echt handig. het is gewoon vervelend dat ze geen econmomie en techniek hebben
Oud 31-01-2009, 16:57
Verwijderd
Citaat:
klopt maar een vakkenpaket met heel veel vakken is ook niet echt handig. het is gewoon vervelend dat ze geen econmomie en techniek hebben
doe dan gewoon NT + economie en M&O bij mij op school deden veel mensen dit.
Oud 01-02-2009, 08:31
honkballertje
honkballertje is offline
oke bedankt voor de info. dit mag verwijdert worden of een slotje
Oud 01-02-2009, 11:50
remy476
remy476 is offline
NP

Regels voor berichten