Advertentie | |
|
![]() |
|
Ga gewoon lekker over joh! Laat je niet kleineren door de schoolleiding. Ze stellen het alleen maar voor, omdat zij beoordeeld worden op het gemiddelde eindcijfer voor eindexamens. Dan kunnen ze straks in hun brochures zetten 'bij ons haalden vorig jaar alle vwo eindexamenleerlingen gemiddeld een 8 op hun eindexamen'. Wat dus niet aangeeft dat de school goed is, het geeft alleen maar aan dat ze alleen de hele goede leerlingen doorlaten naar vwo. (ik ben zelf ook havo leerling, terwijl ik vwo mocht doen op basis van mijn resultaten, toch havo gekozen op basis van advies van schoolleiding, op zich geen spijt van, want het scheelt me een jaar. Maar als je je beseft dat je tegenwoordig vanuit hbo propedeuse nog moeilijker door kan stromen naar uni en je op hbo ook vaak blijft hangen, zou ik zeggen, knok voor je vwo!)
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
2 keer blijven zitten mylife | 12 | 12-07-2012 14:36 | |
Studeren |
Hbo gekozen terwijl VWO de beste keus was... PimP88z | 21 | 01-07-2010 18:57 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Minister Plasterk wil keuze middelbare school uitstellen Kitten | 78 | 03-01-2009 01:59 | |
Algemene schoolzaken |
Is mijn school te streng? Of ligt het aan mij? Thanatios | 61 | 07-05-2008 11:50 | |
Studeren |
Studie/opleidings richting vraag (PDB - MBA - SPD) APRILIA RS | 15 | 19-01-2007 21:45 | |
Algemene schoolzaken |
Na havo nog vwo? Lindaa | 23 | 23-12-2004 11:54 |