![]() |
|
Verwijderd
|
Misschien moet je dit maar eens goed doorlezen.
Er staat aan het eind: Als een van de genoemde symptomen zich voordoet, bel dan altijd uw huisarts of bel 112 voor een ambulance. Je kunt ook naar de EHBO-afdeling van een ziekenhuis gaan. Rijd nooit zelf, maar laat je brengen (door een familielid of buurman, of neem een taxi). |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben terug van de dokter. Ze zei dat het migraine was, mijn bloeddruk is perfect.
Dit is dan al de 2e keer migraine in 8 dagen. Ik had niet door dat het migraine was omdat ik nu heel andere klachten had dan gebruikelijk voor mij. Ze raadde me aan om mijn ogen na te laten kijken omdat ik misschien niet helemaal helder zie. (Ongemerkt minder helder, want het oog heeft een soort van compensatie om een kleine afwijking bij te stellen. Dit vergt veel kracht en energie en dat zou de migraine kunnen veroorzaken). Dus morgen langs een opticien. Een andere reden zou kunnen zijn stress, daar dat zou best zomaar eens kunnen bij mij. Als ik wéér last krijg van migraine moet ik trouwens weer naar de dokter, ze stuurt me dan door naar een neuroloog. |
![]() |
|
Oef, ik vind het wel heftig dat er meteen over beroertes en tumoren wordt gepraat. Hoofdpijn kan veel meer oorzaken hebben en ja hoofdpijn kan ook zo heftig zijn dat je even niet meer goed kan zien en denken, net zoals je dat soms hebt met duizeligheid. Migraine is wel erg vervelend.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik wil graag nog even zeggen dat er in je hersenen geen zenuwen zitten en dat je vandaar uit dus geen pijn kunt voelen. Hoofdpijn is bij een hersentumor pas één van de allerlaatste symptomen, daarvoor heb je vaak al stemmingswisselingen en/of uitvalsverschijnselen. En ook bij een TIA/CVA heb je praktisch nooit hoofdpijn.
En Patricia: het beste is om een hoofdpijndagboek bij te houden als je er echt last van hebt. Hierin zet je alles over je hoofdpijn: wanneer, hoe lang, wat was je aan het doen, moest je stoppen met al je bezigheden, wat heb je er aan gedaan, en dan kun je daarmee naar je huisarts.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Lang, vaak, heftige en verschillende vormen van hoofdpijn Diary of Dreams | 17 | 08-03-2005 13:51 |