![]() |
|
![]() |
Hallo allemaal,
Hebben jullie er wel eens over gedacht om na je examens of in de vakantie vrijwilligerswerk te gaan doen? Ik ben Lisette, 22 jaar en studeer in Groningen. Op dit moment loop ik stage in Costa Rica bij "Tropical Adventures" een bedrijf dat vrijwilligers werk organiseert door heel Costa Rica. Ik ben dit weekend gaan kijken naar verschillende projecten en het was heel cool. Er is van alles te doen. Van werken in een wilde dieren opvang centrum, schildpadden verzorgen aan zee tot kinderen Engels leren in kleine schooltjes. Het is echt een aanrader. De mensen hier spreken over het algemeen goed Engels en het is een geweldige kans om goed Spaans te leren. Het is een echte aanrader om naar Costa Rica te komen. Het is een prachtig land, met warme mensen, mooie natuur en een heerlijk klimaat vergeleken met Nederland! Neem eens een kijkje op de site: http://www.tropicaladventures.com Groetjes |
Advertentie | |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Vrijwilligerswerk Latijns Amerika als stage? MichelGeerligs | 0 | 20-06-2013 13:45 | |
Vrije tijd |
Vrijwilligerswerk Verwijderd | 5 | 29-08-2012 16:32 | |
Studeren |
Taalcursus en vrijwilligerswerk annoniempje | 3 | 25-01-2010 10:47 | |
Werk, Geld & Recht |
vrijwilligerswerk? ikkuh15 | 47 | 30-05-2005 11:25 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
gezocht: informatie over vrijwilligerswerk Daantje_0705 | 2 | 06-01-2004 16:23 | |
Werk, Geld & Recht |
vrijwilligerswerk zita swoon | 7 | 19-09-2003 09:17 |