Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-11-2009, 12:16
Verwijderd
Wat ben jij voor een persoontje? Kan je goed in de ochtend functioneren of begint je dag brak en werkt je hoofd op windows 95? Voel je je beter in de avond of in de stralende middag? Zijn de feestdagen door jou ogen een hel die je moet doorgaan ieder jaar, of ben je in rocktober al aan het voorbereiden voor de leuke jottum kerst? En door de jaren heen heb je de gekste, leukste, raarste seizoenen, welke past het beste bij jooouuu?

En welkom! Bij Ochtend, herfst, zomer, avond, feestdagen, zondag etc!!

iedere forumdude(tte) die hier reageerd krijgt een prijs opgestuuuuurd!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-11-2009, 12:32
Missy
Missy is offline
Leuk topic.

Ik kan zowel 's avonds als 's ochtends goed functioneren, als ik maar voldoende slaap heb. Ik ben toch wel meer van een overdag/ochtendpersoon, vanwege het licht. Een echte feestdagenbeest ben ik niet, maar eind november, begin december ben ik er best voor te porren. Kerst, sinterklaas en Oud&Nieuw, vind ik wel leuk om te vieren, ja.

En het beste seizoen, hoe verassend, de zomer. Uitleg is niet echt nodig volgens mij. Wat betreft de herfst of winter heb ik niet echt een voorkeur.
Oud 16-11-2009, 12:41
Rationeel
Rationeel is offline
ik ben een avondmens, na een uur of 16:00 word ik zeer actief.

verder kan ik elk seizoen erg waarderen, zolang het weer maar naar het seizoen is. dus in de zomer wil ik hitte en weinig regen, in de winter wil ik gewoon enorm veel sneeuw en in de overgangsmaanden van die heerlijk koele briesjes met zonnestralen. niets kutters dan een natte zomer en een verlepte, sneeuwloze zomer
een echte winterdip heb ik niet.

ik kan me altijd verheugen op december: vroeg donker, overal lichtjes, veel te veel gluhwein, veel te veel eten, veel te veel kerstmuziek en het jaar uit met de top 2000
Met citaat reageren
Oud 16-11-2009, 13:06
Verwijderd
Verdorie, ik had net een heel verhaal getypt en nu is het weg...

In elk geval kan ik steeds slechter tegen de herfst en de winter. Ben echt een zomer- en lentemens. Dat het maar heel snel weer lente mag worden!
En verder functioneer ik het beste als ik een regelmatig slaapritme heb (en dat is in mijn geval; uurtje of 12 naar bed, uurtje of 8 opstaan). Maar met mijn onregelmatige werktijden de laatste tijd krijg ik het niet voor mekaar om dat ritme ook daadwerkelijk aan te houden. Sterker nog; ik ga vaak pas heel laat slapen en slaap daarna heel erg lang uit. Nu ben ik bijvoorbeeld ook pas net een uurtje wakker en baal ik al dat de rest van de dag nog maar weinig licht zal zijn. En ik weet ook dat ik nog weinig nuttigs en leuks zal gaan doen vandaag.
Maandag is overigens mijn nieuwe zondag, omdat ik dinsdag t/m zaterdag werk. En op 'zondagen' functioneer ik ook niet zo goed.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2009, 13:12
Verwijderd
Ik ben geen ochtendmens, maar of ik dan een middag- of avondmens ben weet ik niet. In kerstmis heb ik nooit zo'n zin, want ik voel me altijd enorm opgelaten bij gezellige familieshit. Nieuwjaar vind ik altijd wel leuk, dat vieren we meestal thuis of bij vrienden, en de rest van de feestdagen doe ik niks aan. Wat seizoenen betreft hou ik het meest van de zomer, en het mag wmb altijd zomer zijn. Als het herfst wordt roept dat een gevoel bij me op, want dan wordt het weer winter en kutweer en koud en nat en bah
Met citaat reageren
Oud 16-11-2009, 13:15
Rationeel
Rationeel is offline
lol @ rode panda
Met citaat reageren
Oud 16-11-2009, 13:22
Uice
Uice is offline
Ik hou van alle seizoenen, van de avond en de nacht en van Sinterklaas.

Nu ja, de ochtend is ook wel leuk, maar ik doe er altijd zo lang over.
Oud 16-11-2009, 14:11
Allure
Allure is offline
Op zijn tijd vind ik alle seizoenen leuk. Afwisseling.

Ik ben absoluut een avondmens.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2009, 14:34
AzN
AzN is offline
: Avond, zomer, lente, feestdagen, zondag.
: Ochtend, winter, herfst, maandag.
Oud 16-11-2009, 14:42
capibara
capibara is offline
IK ben een avondmens en nachtbraker. Ik vind het wel tof om het ochtend te zien worden.

Ik heb niets met feestdagen, dus doe ik er ook niet aan.

Ik kan alle seizoenen wel waarderen, mits het weer een beetje klopt. Zo'n laffe winter met regen en smeltsneeuw vind ik maar niets. Doe dan maar full-on frostbitten wintery storms. Ik vind de zomer fijn omdat ik dan veel buiten kan zijn in de natuur, zwemmen in natuurwater en de hele nacht buiten kan zitten. De herfst heeft altijd van die kekke kleuren in petto, dat dig ik ook wel. En de lente is ook tof, omdat ik dan weer lekker plantjes kan gaan poten.
Oud 16-11-2009, 14:48
Verwijderd
Oh ja, en feestdagen vind ik over het algemeen wel prima. Alleen beleef ik de laatste jaren een beetje eenzame kerstdagen ieder jaar omdat mijn ouders er níet zo van houden en zorgen dat ze die tijd op vakantie gaan. Zonder mij dan, want ik moet meestal werken de dagen om kerst heen. Maar meestal vier ik dan kerst met vriendinnen ofzo, en dan vermaak ik me prima. Oud & Nieuw vind ik nog veel leuker.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2009, 15:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb ook dat met dat alle seizoenen tof zijn zolang ze zich een beetje gedragen.
Ik word heel graag 's ochtends wakker van de zon en de zingende vogeltjes en zodra het 's avonds donker wordt, word ik moe. Ik heb niks tegen de nacht, maar ik wil dan wel lekker slapen. Ik ben absoluut geen nachtbraker.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2009, 15:40
Verwijderd
Ik hou niet van ochtenden, ben sowieso een uur bezig met wakker worden. Sinterklaas vind ik natuurlijk wel gaaf, kerst wat minder, maar ach.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2009, 18:14
Verwijderd
Ik hou van de ochtend en ik heb er (meestal) geen moeite mee om om vijf uur op te staan, mits ik nergens heen hoef want dan wil ik juist in bed blijven liggen. Vooral als het zomer is en vroeg licht vind ik het heerlijk om vroeg op te staan en als iedereen nog in zijn nest ligt een wandeling te maken. Ik haal veel meer uit mijn dag als ik vroeg begin.

's Avonds ben ik zeker niet op mijn best en als ik langer dan elf uur op moet blijven krijg ik het behoorlijk moeilijk. Het komt niet zelden voor dat ik vóór tienen in bed lig. Ik heb veel slaap nodig en als ik daar niet aan toe kom verander ik in een emotioneel wrak.

Mijn favoriete seizoen is de lente, maar eigenlijk vind ik elk seizoen wel zijn charme hebben. Het herfstweer vind ik nu ook prachtig.

Kerst vind ik wel leuk, hoewel de hele kerstgedachte en het samenzijn met familie me gestolen kan worden. Ik vind al die lichtjes gewoon gezellig en ik hou ervan als het huis versierd is en ik 's avonds bij een kerstboom kan zitten, in plaats van bij een kale lamp.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2009, 22:33
Verwijderd
Eigenlijk eiiigenlijk vind ik alle seizoenen wel tof, vooropgesteld dat ze zich normaal gedragen. Dat geldt vooral voor de winter, want die doet de laatste jaren niet echt z'n best. Winter met sneeuw en ijs is fijn. 6 maanden lang herfst is minder fijn. Tussen de seizoenen kan ik niet echt kiezen... eigenlijk ben ik een herfstmens (ook wat kleuren betreft en temperatuur enzo), maar ik ben altijd vreselijk blij als het weer lente is, en de zomer is genieten, en fatsoenlijke winter is ook lekker en knus... Nja ik ben altijd wel tevreden Alleen zorgt de winter voor winterdip, dat vind ik wel jammer.

Ochtend- of avondmens... ik ben denk ik een tusseninmens, en kan me altijd wel goed redden. Zoals mijn reisgenoot deze zomer vaak geërgerd opmerkte: als ik wakker ben, dan ben ik ook meteen wakker en spring ik uit bed en ga ik dingen doen. Maarrrr ik ben bij voorkeur wel pas wakker als het licht is; opstaan in het donker word ik niet blij van. Maar vooral op vakantie etc kan ik heel goed op tijd opstaan en vind ik dat ook geen probleem. Aan de andere kant, ik hou erg van late avonden, gewoon omdat de avond dan zo lekker is en ik nog niet wil slapen.

Eigenlijk ben ik gewoon graag wakker Maar ik hou ook erg van slapen, vooral uitslapen als je wakker wordt, op de wekker kijkt, en het is zeven uur en je zou er eigenlijk uit moeten, maar dan bedenk je je dat het zaterdag is en je gewoon kunt blijven liggen. Hmmmm.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2009, 23:24
Verwijderd
Ik ben duidelijk een avondmens, en een nachtmens. Ik moet niets hebben van vroeg opstaan (alhoewel, uitzonderingen daargelaten, want het heeft wel wat als je 's morgens vroeg buiten bent en er is nog helemaal niemand) en 's ochtends ben ik niet echt te genieten.

Elk seizoen heeft zo zijn charmes, zolang het geen verlept halfslachtig weer is: in de winter wil ik vrieskou en bergen sneeuw, in de zomer wil ik gloeiendhoge temperaturen.

Feestdagen kunnen leuk zijn zolang het niet verwordt tot oubollige familietaferelen, maar dat is meestal niet het geval.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2009, 23:31
Martiño
Martiño is offline
Als ik 's ochtens niet wakker word gemaakt slaap ik gerust door tot tien of elf uur. Op dagen dat ik niet hoef te werken of niet naar school moet komt het dus ook voor dat ik heel lang in bed lig, ik heb daar dan wel enorme spijt van omdat ik dus een halve dag heb weggegooid. Het vreemde is dat ik geen probleem heb om vroeg op te staan, voor mijn werk sta ik vaak al om zes uur op, en ik heb vorig jaar stage gelopen in Nieuwegein waarvoor ik vaak al rond vijf uur op was, vier dagen in de week, 20 weken lang. Overigens heb ik wel de neiging om in bed te blijven liggen tot een kwartier voordat ik er echt uiterlijk uit moet. Slechte gewoonte, maar ik krijg het om de een of andere reden toch voor elkaar om mijn trein te halen.

Op normale dagen ben ik 's avonds niet snel moe, meestal moet ik mezelf dwingen om naar bed te gaan, maar ik blijf makkelijk tot drie uur wakker, behalve als ik weet dat ik vroeg op moet, dan ga ik gewoon om tien uur in bed liggen en lezen totdat ik in slaap val.

Ik ben niet erg seizoensafhankelijk qua humeur. Het enige vervelende seizoen vind ik zomer omdat het dan heet is en de zon fel schijnt, want ik vind die hitte vervelend. Ook zit ik graag binnen, en dat kan in de zomer natuurlijk niet altijd.
De lente vind ik wel een fijn seizoen, als alles in bloei staat en het een beetje zonnig is, heerlijk om dan lekker te wandelen of in de tuin te zitten.
Het leuke aan de herfst en winter vind ik dat het lekker knusse seizoenen zijn waar het fijn thuiskomen is en je lekker met een kop koffie en een boek op de bank kunt zitten. Toen ik op de middelbare school zat vond ik het altijd heel mooi als ik in de winter 's ochtends op de fiets aankwam en de grote lampen in de hal aan waren, dat zag er altijd heel knus uit. Sneeuw vind ik trouwens niet zo fijn, want ik ben dan bang dat ik uitglij en val.

Het prettige aan het winterweer tegenover het zomerweer vind ik trouwens dat je in de winter makkelijker tegen de kou kunt kleden dan in de zomer tegen de warmte.

Zo. Wat is mijn prijs?
Oud 17-11-2009, 00:13
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:

verder kan ik elk seizoen erg waarderen, zolang het weer maar naar het seizoen is. dus in de zomer wil ik hitte en weinig regen, in de winter wil ik gewoon enorm veel sneeuw en in de overgangsmaanden van die heerlijk koele briesjes met zonnestralen. niets kutters dan een natte zomer en een verlepte, sneeuwloze zomer

ik kan me altijd verheugen op december: vroeg donker, overal lichtjes, veel te veel gluhwein, veel te veel eten, veel te veel kerstmuziek en het jaar uit met de top 2000
winter bedoel je

Ik hou van alle seizoenen! Maar het liefst ben ik de zomer niet in België. Als het hier heet is dan is het om te stikken! Zwaar en warm weer!
De herfst en winter maken het thuis knus. Maar ik houd alleen van regen als ik binnen ben en na een hittegolf! Maar dagen met alleen bewolking en regen maken me zo depressief! dan wil ik alleen maar gezellig thuis blijven en heb geen zin om buiten iets te doen.
Winter is supergezellig, maar vrieskou vind ik wat minder!
Lente; ik denk aan bloemen, bomen en vogeltjes, maar het enige wat ik zie is regen regen en regen! Maar dat is meestal in het begin van de lente. Op het einde is het wel leuk! Fris en toch veel zon

Ik ben niet echt een ochtendmens. Ik hou van uitslapen tot een uur of 10,11 als dat kan. Ik studeer het liefst 's avonds of 's nachts. Ik kan wel vroeg wakker worden, ook als ik heel laat ga slapen. Maar na een maand moet ik weer mn gewone ritme volgen, anders houd ik het niet vol.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2009, 00:43
Verwijderd
Ik ben echt een extreem avondmens. Het liefst ga ik pas rond 2 uur slapen, en word ik 12 uur wakker. Alles voor 12 uur is ochtend, en de ochtend is om te slapen.

Verder houd ik niet erg van de zomer, vaak is het te warm.En ik voel me altijd zo verplicht om 'lekker buiten iets met mensen te gaan doen', terwijl ik graag binnen zit.
In de winter is het dan weer te donker en te koud. De lente is dus mijn favoriete seizoen, hoewel ik de herfst eigenlijk ook wel waardeer, lekker fris, en de herfstkleuren zijn zo mooi! Ik heb dan wel weer een schurfthekel aan natregenen op de fiets.

Laatst gewijzigd op 17-11-2009 om 00:50.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2009, 02:45
Verwijderd
Extreem avondpersoon, voel me meer op mijn gemak als de zon onder is, zoals nu is het 3:38 en ben ik creatief ten top, wat vaak midden in de nacht is. Optimaal gebruik van maken, dan kan ik zo slapen tot 3 uur in de middag, dan word ik wakker en denk ik "gvd" maarja op het moment moet ik bezig zijn.
In de ochtend heb ik moeite om te starten met m'n dag/leven etc.
Ik vind de zomer zalig, dan ben ik ook het gelukkigst, de lente vind ik nog niet zo interresant, wel dat het groen weer begint te komen, dat is dan weer zalig.
Ik haat de winter, gore kou en vieze deprimerende omgevingen. Bah. Dan daarbij is het vroeg donker. Leuk als je een winkel binnen gaat, kom je buiten, is het opeens tig keer donkerder. In just such a short amount of time!
De herfst is prachtig, perfecte temp. Zalig om door de regen te fietsen, lekker doorweekt zonder doel te gaan fietsen. Ritselende blaadjes, die dansen in de wind over een veld. P-r-a-c-h-t-i-g

Feestdagen zijn goor, omdat bijna iedereen dan een masker opheeft. Vies. Alle feestdagen.

Doe mij maar een beginnende herfst, met de helft van de blaadjes aan de bomen, 17% dat valt en de rest dat al ligt, een lichte regen om heerlijk door te fietsen die langzaam een gigantische regenbui zal vormen, als het zonnetje net ondergaat. Jammie!
Met citaat reageren
Oud 17-11-2009, 18:26
Verwijderd
Hmm, ik ben een middag/avondpersoon. Ik houd van licht en dus van de middag, maar 's ochtends ben ik tot weinig in staat. De zomer is geweldig, de lente in mindere mate, de herfst zolang het niet guur is en de winter is prut. Feestdagen zijn een beetje /care, het is wel leuk met het gezin maar ik zou het niet missen als het niet gevierd werd.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2009, 18:33
Verwijderd
Sowieso lente en zomer, in die seizoenen vind ik zowel de ochtend als de avond heerlijk; 's ochtends is het zo lekker vroeg licht en 's avonds kun je altijd nog zo fijn buiten zitten <3
De herfst vind ik ook wel leuk, vooral wanneer de bomen zo mooi rood en geel zijn en 't nog niet koud is, maar gewoon lekker een graad of 12/13. Zodra de herfst winteriger wordt (en dan vooral van die treurige winters met veel bewolking, gemiezer en die onzin) vind ik het niet leuk meer, dan snak ik echt weer naar de lente. In die periode slaap ik dolgraag uit en ben ik rond 17 uur - want dan is het donker - alweer naar bed aan het verlangen... Feestdagen vind ik wel leuk, maar ze geven ook altijd meer gedoe dan dat ze leuk zijn
Met citaat reageren
Oud 17-11-2009, 18:53
Rivka
Rivka is offline
Stiekem ben ik wel een wintermens. Warme thee, open haardje, Sinterklaas, Oud en Nieuw
Lente/zomer vind ik ook fijn, als ik op het balkon kan zitten zonder jas.
Vroeger was ik echt een die-hard avondmens, nu vind ik iets vroeger naar bed ook wel lekker, al vind ik erg vroeg opstaan nog steeds vaak vervelend.
Oud 18-11-2009, 06:29
Neko*
Neko* is offline
Ik ben echt een avondmens, wat geen wonder is want ik had van kleins af aan al een hekel aan school en dan wil je dus níet je bed uit. De school duurde tot 's middags, dus een middagmens was ik ook niet. Nee, als het eenmaal avond was en we samen gegeten hadden en het zo leuk ging schemeren en ik knusjes op de bank mocht ploffen, was het voor mij pas dag. En eigenlijk is dat zo gebleven. Ik heb niet heel erg moeite met op tijd op staan, mits ik in ieder geval een uurtje of 9 slaap krijg. Met minder kan ik écht niet. Vaak heb ik wel in de middag even een dip, maar daar is koffie voor.
Mijn favoriete dag is de vrijdag, gewoon omdat hij mooi klinkt. En omdat dan het weekend in zicht is en ik 's avonds vroeger altijd een uurtje langer op mocht blijven.

De seizoenen, mja. Moeilijk. Ik denk toch dat ik het meeste heb met de zomer vanwege het licht en het warme weer en de vakantie. En de duizend gave dingen die altijd in de zomer vallen.
Maar de winter vind ik ook erg fijn, maar alleen als er sneeuw ligt en het lekker stevig vriest. Of wanneer ik op skivakantie ben, dan is winter ook wel handig. Verder heb ik wel een hekel aan de viezigheid en de kou en het truien aan moeten hebben en het dagenlang doorgestoken handen hebben. Nee, dat is niets voor mij.
Met de herfst en de lente heb ik niet zoveel, al vind ik de herfst wel heel mooi qua kleuren. En het ruikt altijd zo onwijs lekker als het dan geregend heeft. En de wind die om het huis waait en je haren in de war maakt en hmm. <3 Maar nee, geef mij toch maar zomer, als ik kiezen moest.

Ik houd niet van Sinterklaas, als klein kindje was ik bang voor hem en tegenwoordig is er de druk van een leuk gedicht en een leuke surprise maken. Kerst vind ik wel heel fijn, de sfeer en de lichtjes en de mooi versierde kerstbomen. Zelfs in de stad hangen dan allemaal lichtjes en dat maakt me blij. Het verplichte kerstdiner met mijn vaders kant van de familie doen we sinds 2 jaar niet meer en dat bevalt me ook best. Cadeautjes onder de kerstboom met t gezin vind ik veel leuker.
Oud en Nieuw kan me gestolen worden. Het enige wat ik dan doe is wijn drinken, heel veel wijn drinken, in de hoop dat het ineens weer net zo mistig was als paar jaar terug zodat er niemand wat afsteekt en ik weer rustig om 1 uur in bed kan liggen.
Oud 18-11-2009, 07:29
Verwijderd
Ik zit qua ochtend- of avondmens-zijn denk ik een beetje in het midden. Heel vroeg opstaan (6 uur) trek ik niet, maar ik haal ook zelden nachten door. Ik denk dat ik gewoon lui ben.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-11-2009, 08:00
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
winter bedoel je

een sneeuwloze zomer kan ik inderdaad wél waarderen
Met citaat reageren
Oud 18-11-2009, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Stiekem ben ik wel een wintermens. Warme thee, open haardje, Sinterklaas, Oud en Nieuw
Lente/zomer vind ik ook fijn, als ik op het balkon kan zitten zonder jas.
Vroeger was ik echt een die-hard avondmens, nu vind ik iets vroeger naar bed ook wel lekker, al vind ik erg vroeg opstaan nog steeds vaak vervelend.
Ik vond Sinterklaas ook altijd typisch winter, tot ik me bedacht dat 't dan juist nog herfst is... sindsdien vind ik herfst & winter véél te lang duren
Met citaat reageren
Oud 18-11-2009, 14:49
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:

verder kan ik elk seizoen erg waarderen, zolang het weer maar naar het seizoen is. dus in de zomer wil ik hitte en weinig regen, in de winter wil ik gewoon enorm veel sneeuw en in de overgangsmaanden van die heerlijk koele briesjes met zonnestralen. niets kutters dan een natte zomer en een verlepte, sneeuwloze winter

Ik sluit me hier 100% bij aan
Oud 18-11-2009, 14:50
Tink*
Tink* is offline
Ik ben niet echt te definiëren als een ochtend-, middag- of avondmens. Ik voel me altijd even lekker, mits ik genoeg heb geslapen. Ik heb alleen veel slaap nodig, beetje jammer. Ik hou wel heel erg van licht, ik heb niet zozeer een hekel aan de heft oid maar op een gegeven moment heb ik zoiets van: en nou mag het wel weer langer licht zijn. Ik vind kou ook niet erg, want de winter heeft echt wel z'n charme, ik heb alleen een hekel aan regen. Maar ik hou wel meer van de lente/zomer, vooral van de zomer want dan is het heel erg lekker warm en ik hou van warm.

Feestdagen vind ik leuk. Ik kan niet echt precies zeggen waarom, aan de ene kant zijn ze eenzamig, maar aan de andere kant juist gezellig en ik hou er echt van om met bv Sinterklaas lekker uit te pakken en met Kerst.
Oud 18-11-2009, 16:13
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben absoluut een avond/nacht mens. Ookal heb ik weinig geslapen (Ik heb gemiddeld zo'n 5 uur per nacht) en moet ik een hoop doen, 's avonds krijg ik altijd energie en zin om dingen te doen.
's nachts is het gewoon allemaal zo heerlijk rustig, dan heb je geen last van constant langsdenderende bussen en schreeuwende kinderen in de straat, wat dus betekent dat ik dan veel beter kan werken (als ik een keer niet te lui ben.)
Qua seizoenen ben ik denk ik wel een lente persoon. Ik hou ervan als alles in bloei gaat staan en er lieve lammetjes worden geboren enzo en de temperatuur is dan imo perfect. In de zomer vind ik het vaak veels te warm, maar als het zo rond de 24 graden is met een lekker briesje erbij, ben ik helemaal in mijn spreekwoordelijke nopjes.

Feestdagen vind ik stom, want het zijn gewoon weer redenen om teringveel geld uit te geven. Koninginnenach' heb ik wel gevierd, maar dat was voornamelijk voor de bandjes. Al die hordes mensen vind ik verschrikkelijk. Aan kerst doen we niet echt thuis, dus daar heb ik ook niks mee.
Oud 18-11-2009, 17:01
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ik sluit me hier 100% bij aan
gmta
Met citaat reageren
Oud 19-11-2009, 18:29
marrel
marrel is offline
Ik haat vroeg op staan maar ik moet het wel voor m'n werk. Als ik maar goed heb ontbeten wordt ik daarna wel redelijk wakker. En das maar goed ook want 's avonds ist ook niet geweldig Heb best wel wat slaap nodig, maar als het moet dan functioneer ik nog wel prima. Als ik op vrijdag avond niet weg ga kan ik compleet instorten, als ik weg moet heb ik nergens last van... Zondag lekker lam zijn.
Ik haat herst, regen, wind, ik heb het liever droog met een zonnetje. Beter koud dan nat, liefst warm in de zomer.

Feestdagen zijn verplichtingen, kan heel gezellig zijn maar pff ook zo dodelijk gespannen en saai.
Oud 19-11-2009, 21:36
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik werk beter in de lente als het net een beetje warmer begint te worden of in de herfst als het net een beetje kouder begint te worden. Zomer vind ik te klam en winter te koud.
Ochtenden ben ik niet zo goed in. Ik blijf graag in bed liggen, dus zet ik mijn wekker 10 minuten eerder dan normaal en dan een tweede wekker om het moment dat ik echt echt mijn bed uit moet zodat ik het idee heb dat ik toch nog mag blijven liggen.
Kerst vind ik vaak overdone, ik vind het wel gezellig maar ik word er niet warm van, hoewel het wel leuk is om dan met een hele familie te gaan eten enzo. Sinterklaas vond ik altijd wel gezellig toen ik klein was en veel cadeautjes kreeg. Nieuwjaar hecht ik persoonlijk wel veel waarde aan want ik hou van symbolisch opnieuw beginnen. Ik hou ook fanatiek bij wat ik dan dat afgelopen jaar heb geleerd en hoe ik veranderd ben en wat ik hoop dat er volgend jaar verandert.
Reageren

Regels voor berichten