Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2009, 22:21
KingKong
KingKong is offline
Ik hou het kort.

Ik durf niet te flirten met meisjes, en dat vind ik best vervelend.
Iemand tips of manieren waardoor ik wel durf te flirten en dus niet bang ben?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-05-2009, 22:22
Verwijderd
Gewoon. Spontaan en gezellig doen is al genoeg, voor de rest merk je vanzelf wel wat je moet doen.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2009, 22:33
East
East is offline
Ehm misschien helpt het om te bedenken dat veel meisjes het in het begin ook eng vinden? En als jij dan zelfverzekerd overkomt en gezellig babbelt en spontaan bent, en een beetje aandacht geeft, dan zit je al gebakken
Met citaat reageren
Oud 04-05-2009, 22:38
KingKong
KingKong is offline
Haha ok, als ik niet al te moe ben, ben ik ook spontaan en gezellig. Dus dat zou dan wel goed zitten.

Maar een beetje aandacht geven, wat bedoel je daarmee? Gewoon geïnteresseerd zijn bijvoorbeeld?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2009, 23:16
East
East is offline
Je bent nooit te moe om te flirten!

Maarrr ja interesse is vanzelfsprekend, en bijvoorbeeld ook niet te schijterig zijn om haar nummer te vragen en de volgende dag een smsje te sturen, of een krabbeltje op hyves of wat dan ook als dat misschien iets te veel voor je is Haar af en toe 'onnodig' aanraken tijdens het spontane gesprek, veel glimlachen, iets te lang aankijken etcetera etcetera...
Met citaat reageren
Oud 05-05-2009, 00:27
KingKong
KingKong is offline
Bedankt voor de tips, komt wel goed.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2009, 12:42
Verwijderd
Ja vooral dingen als een beetje plagerig doen, pestopmerkingen maken, aanraken, aankijken en lachen, beetje kietelen oid, daar gaat het bij mij iig altijd mis
Met citaat reageren
Oud 05-05-2009, 13:13
Verwijderd
Iemand die zich KingKong noemt, zou volgens mij niet al te veel moeite moeten hebben met het tot zich nemen van het vrouwelijke geslacht
Met citaat reageren
Oud 05-05-2009, 13:43
East
East is offline
Tenzij hij er misschien uitziet als KingKong?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2009, 16:42
RupertTM
RupertTM is offline
Stel jezelf speels op, gewoon over leuke dingen praten, beetje plagen. Bij flirten heb je 3 dingen nodig, zelfvertrouwen, ontspannen en speels.

Valt je niet iets op aan die 3 dingen? Ze volgen elkaar op. Je hebt zelfvertrouwen dus je bent ontspannen, je bent ontspannen en daardoor ben je speels en grappig! Dit komt allemaal vanzelf zodra je zelfvertrouwen hebt. Dat is echt de basis.

Dat is natuurlijk erg lastig om te krijgen, maar probeer het eens zo. Hoe zou jij jezelf voelen, hoe zou je gedragen als de meeste aantrekkelijke jongen/man ter wereld bent? Juist! Met zelfvertrouwen! Als je de volgende keer een meisje ziet denk hier dan aan: Er is geen enkele reden waarom ze me niet leuk zou vinden! Ik ben het waard!
Oud 09-05-2009, 00:59
candy1024
candy1024 is offline
Citaat:
Stel jezelf speels op, gewoon over leuke dingen praten, beetje plagen. Bij flirten heb je 3 dingen nodig, zelfvertrouwen, ontspannen en speels.

Valt je niet iets op aan die 3 dingen? Ze volgen elkaar op. Je hebt zelfvertrouwen dus je bent ontspannen, je bent ontspannen en daardoor ben je speels en grappig! Dit komt allemaal vanzelf zodra je zelfvertrouwen hebt. Dat is echt de basis.

Dat is natuurlijk erg lastig om te krijgen, maar probeer het eens zo. Hoe zou jij jezelf voelen, hoe zou je gedragen als de meeste aantrekkelijke jongen/man ter wereld bent? Juist! Met zelfvertrouwen! Als je de volgende keer een meisje ziet denk hier dan aan: Er is geen enkele reden waarom ze me niet leuk zou vinden! Ik ben het waard!

wooow...... wat klink jij pro zeg
zoals iemand anders zei, plagen hoort er ook bij.... ik snap niet waarom sommige jongens zo hun 'liefde' uitdrukken.. tis soms echt niet leuk he...
Met citaat reageren
Oud 09-05-2009, 08:52
Verwijderd
Wat ik altijd leuk vind als een jongen met me flirt.. is dat hij mij net dat beetje extra aandacht geeft waardoor zn flirt subtiel is, maar hij me wel speciaal probeert te laten voelen.
Af en toe even je kant op lachen, knipoogje dr bij..
Kan het niet goed goed omschrijven
Met citaat reageren
Oud 10-05-2009, 00:14
neerbo toille
neerbo toille is offline
Citaat:
wooow...... wat klink jij pro zeg
zoals iemand anders zei, plagen hoort er ook bij.... ik snap niet waarom sommige jongens zo hun 'liefde' uitdrukken.. tis soms echt niet leuk he...
dat doen (wij jongens)
om het meisje op te eisen, van ik mag alleen aan haar zitten, raar maar waar...
en tja hoe zouden jongens dan moeten flirten aankomen en meteen op de bek pakken?(wat trouwens heel leuk is om te doen (A))
Met citaat reageren
Oud 10-05-2009, 01:41
candy1024
candy1024 is offline
ik vind jongens maar raar in elkaar zitten hoor terwijl jullie zeggen dat wij raar in elkaar zitten
Met citaat reageren
Oud 14-05-2009, 06:00
Anoniem.
Anoniem. is offline
gewoon doen! 1x doorzetten en je kunt er niet meer mee stoppen. Gooi die ogen van je is open! Kijk wat er wel niet allemaal rond loopt hier! Sorry, maar misschien loop je die meisje waar je mee kan krijgen wel daardoor helemaal mis. je mist iets heel erg nu! Dus doe er wat aan. Het leukste in je leven is flirten & sjans hebben. Als je het 1x hebt gedaan heb je jezelf er gelijk doorheen gezet. en misschien is het wel een tip om in de spiegel op je knipoog of je lach te oefenen ofzo.. het klinkt raar! maar, ik weet zeker, je bent echt niet de enige die dat doet, hahaha.

en het voordeel is ook nog is! flirten & sjans mag altijd. vind ik dan.
Oud 14-05-2009, 09:04
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Flirten gaat toch automatisch? Dat dacht ik tenminste altijd Ik word er namelijk vaak van beschuldigd dat ik een flirt ben, terwijl ik niets door heb
Wat je dan doet? Met iemand praten, geïnteresseerd zijn, lief lachen, beetje wegkijken, oogcontact zoeken, dat soort dingen
Oud 14-05-2009, 15:51
KingKong
KingKong is offline
Haha, ik was daar dus een tijdje geleden een beetje onzeker over, maar ik ben erachter gekomen, dat ik het ook vanzelf doe. Ik doe het wel alleen als ik ook echt geinteresseerd ben, niet dat ik met elk meisje flirt.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2009, 15:59
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:

Behalve dat ontspannen en speels geen dingen zijn, heb je wel gelijk.
Oud 14-05-2009, 23:47
Verwijderd
Zullen we dan maar meteen trouwen?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2009, 12:36
RupertTM
RupertTM is offline
Citaat:
Behalve dat ontspannen en speels geen dingen zijn, heb je wel gelijk.

Haha, dank je!..Denk ik! Ben jij altijd zo bijdehand?

OT: Relax, don't worry! Be happy! Probeer niet te veel na te denken als je met een meisje praat, zeg gewoon wat er in je opkomt! Het gaat niet zozeer om de inhoud maar aan het gevoel dat je er bij hebt! Houd het dus altijd positief! Niet klagen! Lekker kletsen over vakantie, kleding, muziek, uitgaan en ga zo maar door!

En weet je eventjes niets te zeggen, een guitige glimlach doet wonderen! Maak het jezelf gemakkelijk! Flirten is eigenlijk gewoon gezellig kletsen en op een hele subtiele manier duidelijk maken dat je haar wel ziet zitten! Arm om haar heen, dubbele opmerkingen (niet sexistisch!) maar nooit zeggen dat je haar leuk vind!
Oud 18-05-2009, 16:22
Verwijderd
Subtiel laten weten dat je doekoe hebt. Kassa.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten