Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-12-2008, 13:55
Verwijderd
Een topic voor al uw controversiële en aparte ideeën, opvattingen en gedragingen; niet alleen ethische, maar bijvoorbeeld ook esthetische. Plaats hier vraagtekens bij algemene gewoontes of kraak af wat iedereen zo geweldig vindt maar u niet. Wat doet en denkt u anders dan de meerderheid? Misschien vindt u dierenseks wel prima. Wellicht fantaseert u erover God ooit te vermoorden. Kanzijn is iemand verraden niet slecht volgens u. Mogelijk vraagt u ge regelmatig af waarom één geen relatie kan hebben met diens broer of zus.

Spreekt! Roloogt! Schaamt!

[discussies toegestaan]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-12-2008, 13:56
Uice
Uice is offline
Ik vind seks met dieren en familieleden een prima zaak.

Ik vind dat je voor dat je gaat stemmen middels een test moet bewijzen dat je je stemrecht waard bent en niet zomaar op de leukste populist stemt.
Oud 25-12-2008, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Ik vind seks met dieren en familieleden een prima zaak.
Idem.

Citaat:
Ik vind dat je voor dat je gaat stemmen middels een test moet bewijzen dat je je stemrecht waard bent en niet zomaar op de leukste populist stemt.
Als het niet een al te moeilijke test is, prima.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 14:01
Verwijderd
Ik vind dat de AOW-leeftijd naar 75 moet.
Ik vind dat orgaandonatie verplicht moet worden.
Ik ben voor hogere belastingen.
Dierenseks vind ik inderdaad prima, al doe ik er zelf niet aan.
Ik heb geen respect voor religie. Sowieso vind ik het onzin anderen a priori te respecteren.
Ik vind dat je goede smaak en slechte smaak hebt.
Ik vind mezelf intelligent en de meeste andere mensen dom.
Een vijftigjarige vent die een meisje van 16 neukt vind ik prima.
Ik ben voor een algemene leerwerkplicht.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 14:01
Verwijderd
Seks met dieren, als het dier het initiatief neemt, heb ik geen problemen mee. Kippen neuken bijvoorbeeld is een nono dus.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 14:02
Uice
Uice is offline
Ja, het moet geen pijn doen aan de kont van het dier.
Oud 25-12-2008, 14:05
TopDrop
TopDrop is offline
Ik vind (zwaar)gehandicapten die kinderen willen een no go.
Oud 25-12-2008, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Seks met dieren, als het dier het initiatief neemt, heb ik geen problemen mee. Kippen neuken bijvoorbeeld is een nono dus.
Maakt mij niet zoveel uit wie het initiatief neemt, als het maar geen onplezierige verkrachting is.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Ik vind gehandicapten die kinderen willen een no go.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 14:25
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik vind dat men niet alle ouderen zo panisch in leven moet proberen te houden. Je kan niet én klagen over overbevolking en vergrijzing en tegelijk willen dat die oudjes zo oud mogelijk kunnen worden.
Oud 25-12-2008, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat men niet alle ouderen zo panisch in leven moet proberen te houden. Je kan niet én klagen over overbevolking en vergrijzing en tegelijk willen dat die oudjes zo oud mogelijk kunnen worden.
Jawel, dat kan heel goed.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 14:30
Verwijderd
Waarom niet, CS?
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 14:36
Cherry Springs
Als je klaagt over overbevolking geef je dus zo ongeveer aan dat je vindt dat daar wat aan gedaan moet worden. Een mooie oplossing zou bijvoorbeeld zijn, ook al klinkt het hard, dat er meer mensen dood gaan. Dan kan je dus kiezen voor mensen die niet meer werken, veel geld kosten en soms zelf al helemaal geen zin hebben om te leven. Mijn oma is van de zomer overleden maar die had duidelijk al jaren geen zin meer.
Daarom ben ik ook voor euthanasie, als mensen willen sterven moet je dat toelaten, denk ik. Als ze er goed over na hebben gedacht en een dokter ze erin steunt enzovoort.
Oud 25-12-2008, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Als je klaagt over overbevolking geef je dus zo ongeveer aan dat je vindt dat daar wat aan gedaan moet worden. Een mooie oplossing zou bijvoorbeeld zijn, ook al klinkt het hard, dat er meer mensen dood gaan. Dan kan je dus kiezen voor mensen die niet meer werken, veel geld kosten en soms zelf al helemaal geen zin hebben om te leven. Mijn oma is van de zomer overleden maar die had duidelijk al jaren geen zin meer.
Daarom ben ik ook voor euthanasie, als mensen willen sterven moet je dat toelaten, denk ik. Als ze er goed over na hebben gedacht en een dokter ze erin steunt enzovoort.
Ja, je kan ook kanker genezen door zelfmoord te plegen, maar het is duidelijk dat bij het probleem van overbevolking, waar in Nederland overigens geen sprake van is, mensen doodmaken geen ideale oplossing is. Gelukkig zijn er ook alternatieven zoals onderwijs, zorg, wetenschappelijk onderzoek, corruptiebestrijding e.d.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 14:40
Cherry Springs
Wat nou mensen doodmaken. Mensen dood laten gaan als dat hen uitkomt.
Oud 25-12-2008, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Wat nou mensen doodmaken. Mensen dood laten gaan als dat hen uitkomt.
Dat is compleet iets anders dan wat je eerder suggereerde. Euthanasie lost sowieso geen overbevolking op.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 14:44
Cherry Springs
Maar ik ben er wel voor.
Ik weet ook niet hoe je overbevolking oplost. Ja, minder kindjes krijgen. Meer abortusjes laten plegen. Doodstraf invoeren voor overtredingen. Mensen die veroordeeld zijn tot moord een medaille geven. Maar daar wordt niemand gelukkiger van.
Oud 25-12-2008, 14:46
Uice
Uice is offline
Minder kindjes krijgen.

Ik vind ook dat je een test moet doen voordat je kinderen krijgt.
Oud 25-12-2008, 15:00
Verwijderd
Ik ben het met Uice eens wat betreft seks met dieren en familieleden, tests voor stemrecht en tests voor je kinderen mag krijgen. Of nouja, 'prima zaak' wat dat eerste betreft, ik heb gewoon dikke /care zolang de betrokken partijen nergens toe gedwongen worden.

Ik vind dat geestelijk gehandicapten geen kinderen mogen krijgen. Eigenlijk mogen geestelijk gehandicapten van mij sowieso best afgemaakt worden, het liefst natuurlijk preventief, middels abortus.

Op zich mag 90% van de wereldbevolking dood van mij, maar dan ben ik wel zo hypocriet dat ik graag wil mogen kiezen wie er mag blijven leven. Hoewel dit niet echt controversieel is, want ik denk dat er op dit forum meer mensen zijn die dit vinden (of het hard roepen, in elk geval).

Ik geef niet zoveel om de mensheid als geheel. Wereldrampen amuseren me. Maar eigenlijk amuseert praktisch alles me, omdat ik vind dat je overal om moet kunnen lachen. Ook om racisme en pedofilie en verkrachting en dode kinderen. Het is alles of niets, amirite.

Ik vind imperfectie mooi en perfectie nietszeggend. Dat betekent niet dat ik lelijke mensen mooi vind, het betekent dat ik van missende vingers en littekens en glazen ogen en spleetjes tussen voortanden en meer van zulks houd.

Ik ben voor de herinvoering van publieke schandpalen voor kutmensen. Zoals mensen die luidruchtig gaan zitten doen in de bioscoopzaal.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 15:02
Uice
Uice is offline
Citaat:
Of nouja, 'prima zaak' wat dat eerste betreft, ik heb gewoon dikke /care zolang de betrokken partijen nergens toe gedwongen worden.
Ja, het is ook niet zo dat ik op straat flyers uitdeel om dierenseks en incest te promoten, maar als je er zin in hebt moet je het gewoon doen.
Oud 25-12-2008, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Maar ik ben er wel voor.
Ik weet ook niet hoe je overbevolking oplost. Ja, minder kindjes krijgen. Meer abortusjes laten plegen. Doodstraf invoeren voor overtredingen. Mensen die veroordeeld zijn tot moord een medaille geven. Maar daar wordt niemand gelukkiger van.
Dat weet je wel, want ik heb je net al vier methoden aangereikt.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 15:11
Cherry Springs
Goede methoden, bedoel ik.
Oud 25-12-2008, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Goede methoden, bedoel ik.
Dat zijn het. Vergelijk de geboortecijfers van een land waar de dingen die ik noemde goed geregeld zijn met een land waar dat niet zo is.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 15:18
Laisve
Laisve is offline
Tests voor stemrecht. Die ivoren toren staat nog recht overeind hier merk ik.
Oud 25-12-2008, 15:19
Cherry Springs
Citaat:
Dat zijn het. Vergelijk de geboortecijfers van een land waar de dingen die ik noemde goed geregeld zijn met een land waar dat niet zo is.
Effectief zijn ze wel. Of ze ook goed zijn is wat heel anders.
Oud 25-12-2008, 15:20
Verwijderd
Citaat:
Effectief zijn ze wel. Of ze ook goed zijn is wat heel anders.
?
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 15:25
Cherry Springs
Het uitreiken van medailles aan seriemoordenaars is wel effectief maar ik gok dat het voor behoorlijk wat onvrede zou zorgen. Mensen zouden zich totaal niet veilig voelen en dat is ook belangrijk.
Bijvoorbeeld.
Oud 25-12-2008, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Het uitreiken van medailles aan seriemoordenaars is wel effectief maar ik gok dat het voor behoorlijk wat onvrede zou zorgen. Mensen zouden zich totaal niet veilig voelen en dat is ook belangrijk.
Bijvoorbeeld.
Zulke dingen stel ik dan ook niet voor?
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 15:44
Cherry Springs
Oh ik las het verkeerd. Ik dacht dat je het had over de dingen die ik noemde in plaats van die jij noemde.
Oud 25-12-2008, 15:49
Swlabr
Swlabr is offline
Religie moet verbannen worden.
Oud 25-12-2008, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Ik geef niet zoveel om de mensheid als geheel. Wereldrampen amuseren me. Maar eigenlijk amuseert praktisch alles me, omdat ik vind dat je overal om moet kunnen lachen. Ook om racisme en pedofilie en verkrachting en dode kinderen. Het is alles of niets, amirite.
Christ.
Ik ben echt heeeeeel erg sadistisch, maar lachen om een verkrachting kan ik niet hoor.

Citaat:
Ik ben voor de herinvoering van publieke schandpalen voor kutmensen. Zoals mensen die luidruchtig gaan zitten doen in de bioscoopzaal.
Inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Ja, en dan Rouvoet met zijn "om vergrijzingsproblemen tegen te gaan moeten er meer kinderen komen." Ja, leuk, krijgen we over 70 jaar vergrijzingsproblemen die helemaal de pan uit rijzen En sowieso overbevolking.

Wat dat betreft heb ik er geen problemen mee als 30% van de wereldbevolking zou uitsterven. Meer ruimte voor ons en minder mensen om rekening mee te hoeven houden.
Maar de 30% die dood mag, moeten dan wel allemaal mensen die ik niet ken en die onaardig, stom, dom, kwaadaardig of streng gelovig zijn.

Verder zou ik best persoonlijk regeringsleiders willen ombrengen die hun land onderdrukken of verzieken voor hun eigen gewin. Ik noem een Mugabe. Of Bush.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Ja, en dan Rouvoet met zijn "om vergrijzingsproblemen tegen te gaan moeten er meer kinderen komen." Ja, leuk, krijgen we over 70 jaar vergrijzingsproblemen die helemaal de pan uit rijzen En sowieso overbevolking.
Het enige vergrijzingsprobleem in Nederland is de politiek die te laf is om de AOW-leeftijd te verhogen.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Christ.
Ik ben echt heeeeeel erg sadistisch, maar lachen om een verkrachting kan ik niet hoor.

Inderdaad.
Het ligt eraan hoe. Lachen terwijl er iemand bezig is verkracht te worden, nee. Lachen om een grap over verkrachting? Ja. Ik vind ook dat er overal grappen over mogen worden gemaakt en dat er om die grappen gelachen mag worden. Maar mensen die staan te lachen terwijl er voor hun ogen (of dat nou irl is of live op tv of wat dan ook) mensen worden gepijnigd, verkracht of vermoord, die vind ik geschift. En dat geldt dus ook voor de mensen die moeten lachen om van die filmpjes bij De Leukste Thuis waarbij mensen op gruwelijke wijzen ten val komen.

En Kazet: Je kan die AOW-leeftijd wel gaan verhogen, maar er zijn verdomd veel 65-plussers die vanwege niet meer werkende lichamen domweg niet meer aan de arbeid kunnen. Schiet je er nog geen zak mee op, want die moeten vervolgens in de ziektewet.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 19:20
AzN
AzN is offline
De Nederlandse wet neemt aan dat je nog niet helemaal goed weet waar je mee bezig bent als je nog geen 18 jaar bent. Dat vond ik altijd 'n beetje onterecht, dat mag wat mij betreft verlaagd worden naar 12 jaar.
Oud 25-12-2008, 19:28
Verwijderd
Citaat:
En Kazet: Je kan die AOW-leeftijd wel gaan verhogen, maar er zijn verdomd veel 65-plussers die vanwege niet meer werkende lichamen domweg niet meer aan de arbeid kunnen. Schiet je er nog geen zak mee op, want die moeten vervolgens in de ziektewet.
Daar is toch niks mis mee? Dan wordt de sociale zekerheid gebruikt waarvoor ze gebruikt zou moeten worden, namelijk om de zwakkeren in de samenleving te beschermen, niet om de zakken van profiterende luilakken te vullen.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 19:38
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
De Nederlandse wet neemt aan dat je nog niet helemaal goed weet waar je mee bezig bent als je nog geen 18 jaar bent. Dat vond ik altijd 'n beetje onterecht, dat mag wat mij betreft verlaagd worden naar 12 jaar.
Haha nee nooit! Op 12 jaar weten ze nog amper dat er nog meer dingen op de wereld bestaan dan in bomen klimmen en met poppen spelen.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Haha nee nooit! Op 12 jaar weten ze nog amper dat er nog meer dingen op de wereld bestaan dan in bomen klimmen en met poppen spelen.
Yeah right. Alsof je op 12-jarige leeftijd nog een kleuter bent. Op mijn 12e wist ik heel goed wat goed of fout was en was mijn algemene kennis prima in orde.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 20:07
Dinalfos
Dinalfos is offline
- Ik ben niet mordicus tegen genocide, zolang het maar op een verantwoordelijke manier gebeurt.

- Pedoseksualiteit laat me volledig koud. Ik ben niet echt voor ofzo, maar ik haat kinderen genoeg om niet tegen te zijn.

- Ik ben voor het muilkorven van VMBO'ers.

- Ik ben voor het verplicht steriliseren van "onbekwame mensen".
Oud 25-12-2008, 20:09
Dinalfos
Dinalfos is offline
Einde Hyper-nazi mode.
Oud 25-12-2008, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Het ligt eraan hoe. Lachen terwijl er iemand bezig is verkracht te worden, nee. Lachen om een grap over verkrachting? Ja. Ik vind ook dat er overal grappen over mogen worden gemaakt en dat er om die grappen gelachen mag worden. Maar mensen die staan te lachen terwijl er voor hun ogen (of dat nou irl is of live op tv of wat dan ook) mensen worden gepijnigd, verkracht of vermoord, die vind ik geschift. En dat geldt dus ook voor de mensen die moeten lachen om van die filmpjes bij De Leukste Thuis waarbij mensen op gruwelijke wijzen ten val komen.
Moppen kunnen wel, wat mij betreft, maar inderdaad lachen om een echte verkrachting kan ik niet.

Citaat:
Pedoseksualiteit laat me volledig koud. Ik ben niet echt voor ofzo, maar ik haat kinderen genoeg om niet tegen te zijn.
Pedoseksualiteit is prima, zolang er niemand verkracht wordt.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Toen ik 12 was, was al duidelijk dat ik later wereldheerser zou worden. Maar ik ben misschien niet representatief.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 21:06
Verwijderd
Ik vind dat alle allochtonen Nederland hardhandig moeten worden uitgezet, behalve Nebahat Albayrak en Ahmed Aboutaleb. Die moeten eerst voor 5 jaar naar een werkkamp.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 21:09
Swlabr
Swlabr is offline
Extreem-rechtse retards verdienen stuk voor stuk nekschoten.
Oud 25-12-2008, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat alle allochtonen Nederland hardhandig moeten worden uitgezet, behalve Nebahat Albayrak en Ahmed Aboutaleb. Die moeten eerst voor 5 jaar naar een werkkamp.
Want geen enkele allochtoon werkt, terwijl alle autochtonen wel werken natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Extreem-linkse trouwens ook.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 21:14
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Extreem-linkse trouwens ook.
Ik denk dat we eerste dat extreem-rechtse probleem op moeten lossen.
Oud 25-12-2008, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 21:30
Verwijderd
Ik vind mensen die PVV/Verdonk stemmen inferieur.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2008, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat de AOW-leeftijd naar 75 moet.
En dan, mijn oma is 71 en die zie ik echt niet meer werken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten