Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind dat de AOW-leeftijd naar 75 moet.
Ik vind dat orgaandonatie verplicht moet worden. Ik ben voor hogere belastingen. Dierenseks vind ik inderdaad prima, al doe ik er zelf niet aan. Ik heb geen respect voor religie. Sowieso vind ik het onzin anderen a priori te respecteren. Ik vind dat je goede smaak en slechte smaak hebt. Ik vind mezelf intelligent en de meeste andere mensen dom. Een vijftigjarige vent die een meisje van 16 neukt vind ik prima. Ik ben voor een algemene leerwerkplicht. |
![]() |
|
Ik vind dat men niet alle ouderen zo panisch in leven moet proberen te houden. Je kan niet én klagen over overbevolking en vergrijzing en tegelijk willen dat die oudjes zo oud mogelijk kunnen worden.
|
Als je klaagt over overbevolking geef je dus zo ongeveer aan dat je vindt dat daar wat aan gedaan moet worden. Een mooie oplossing zou bijvoorbeeld zijn, ook al klinkt het hard, dat er meer mensen dood gaan. Dan kan je dus kiezen voor mensen die niet meer werken, veel geld kosten en soms zelf al helemaal geen zin hebben om te leven. Mijn oma is van de zomer overleden maar die had duidelijk al jaren geen zin meer.
Daarom ben ik ook voor euthanasie, als mensen willen sterven moet je dat toelaten, denk ik. Als ze er goed over na hebben gedacht en een dokter ze erin steunt enzovoort.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Maar ik ben er wel voor.
Ik weet ook niet hoe je overbevolking oplost. Ja, minder kindjes krijgen. Meer abortusjes laten plegen. Doodstraf invoeren voor overtredingen. Mensen die veroordeeld zijn tot moord een medaille geven. Maar daar wordt niemand gelukkiger van.
|
Verwijderd
|
Ik ben het met Uice eens wat betreft seks met dieren en familieleden, tests voor stemrecht en tests voor je kinderen mag krijgen. Of nouja, 'prima zaak' wat dat eerste betreft, ik heb gewoon dikke /care zolang de betrokken partijen nergens toe gedwongen worden.
Ik vind dat geestelijk gehandicapten geen kinderen mogen krijgen. Eigenlijk mogen geestelijk gehandicapten van mij sowieso best afgemaakt worden, het liefst natuurlijk preventief, middels abortus. Op zich mag 90% van de wereldbevolking dood van mij, maar dan ben ik wel zo hypocriet dat ik graag wil mogen kiezen wie er mag blijven leven. Hoewel dit niet echt controversieel is, want ik denk dat er op dit forum meer mensen zijn die dit vinden (of het hard roepen, in elk geval). Ik geef niet zoveel om de mensheid als geheel. Wereldrampen amuseren me. Maar eigenlijk amuseert praktisch alles me, omdat ik vind dat je overal om moet kunnen lachen. Ook om racisme en pedofilie en verkrachting en dode kinderen. Het is alles of niets, amirite. Ik vind imperfectie mooi en perfectie nietszeggend. Dat betekent niet dat ik lelijke mensen mooi vind, het betekent dat ik van missende vingers en littekens en glazen ogen en spleetjes tussen voortanden en meer van zulks houd. Ik ben voor de herinvoering van publieke schandpalen voor kutmensen. Zoals mensen die luidruchtig gaan zitten doen in de bioscoopzaal. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Het uitreiken van medailles aan seriemoordenaars is wel effectief maar ik gok dat het voor behoorlijk wat onvrede zou zorgen. Mensen zouden zich totaal niet veilig voelen en dat is ook belangrijk.
Bijvoorbeeld.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben echt heeeeeel erg sadistisch, maar lachen om een verkrachting kan ik niet hoor. ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat dat betreft heb ik er geen problemen mee als 30% van de wereldbevolking zou uitsterven. Meer ruimte voor ons en minder mensen om rekening mee te hoeven houden. Maar de 30% die dood mag, moeten dan wel allemaal mensen die ik niet ken en die onaardig, stom, dom, kwaadaardig of streng gelovig zijn. Verder zou ik best persoonlijk regeringsleiders willen ombrengen die hun land onderdrukken of verzieken voor hun eigen gewin. Ik noem een Mugabe. Of Bush. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En Kazet: Je kan die AOW-leeftijd wel gaan verhogen, maar er zijn verdomd veel 65-plussers die vanwege niet meer werkende lichamen domweg niet meer aan de arbeid kunnen. Schiet je er nog geen zak mee op, want die moeten vervolgens in de ziektewet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
- Ik ben niet mordicus tegen genocide, zolang het maar op een verantwoordelijke manier gebeurt.
- Pedoseksualiteit laat me volledig koud. Ik ben niet echt voor ofzo, maar ik haat kinderen genoeg om niet tegen te zijn. - Ik ben voor het muilkorven van VMBO'ers. - Ik ben voor het verplicht steriliseren van "onbekwame mensen".
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Dingen die iedereen denkt maar die niet waar zijn. Briseïs | 500 | 18-09-2007 19:51 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Lyrics Marzs | 114 | 28-01-2007 22:04 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Kan een profeet gewelddadig zijn? Gatara | 127 | 22-09-2006 21:48 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Europese Grondwet II Mark Almighty | 500 | 01-06-2005 22:44 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Herodotus physis-nomos Anoniempje18 | 7 | 12-04-2005 13:10 | |
De Kantine |
Wat staat er op dit moment in je klembord? Chimera | 84 | 15-04-2002 15:27 |