Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-12-2008, 23:32
Dice94
Dice94 is offline
Gaan we weer... Weer zo'n topic over 1 of andere gast die weer 1 of ander groot probleem heeft, maarja, volgens mij is hier dit forum ook wel voor gemaakt.

Nou vandaag dus naar meisje gegaan die ik leuk vind, film kijken.. Dinsdag ook gedaan, was wel gezellig, al helemaal toen ik onderweg hoorde van goeie vriend dat hij met haar had gesproken en dat ze had gezegt dat ze me misschien wel leuk vond..
Nou ik helemaal happy.
Vandaag dus weer gegaan, zegt die dat hij weer had gepraat met haar, en hij zei dat ze had gezegt dat ze niet wist of we wel bijelkaar pasten.

Ik heb het daarna niet zo laten merken, maar ik heb me de hele avond rot gevoelt.
Hij zij daarna tijdens het naar huis fietsen, gewoon blijven proberen man, ze zei dat ze het niet wist, niet dat het duidelijk was.
Hij heeft hier wel een punt in, sinds ik nou niet al jaren met haar omga, ik ken haar al een lange tijd van school, en ben al lang verliefd, maar ik ga nu pas echt goed met haar om.

Maar ik weet het nu echt niet meer, moet ik het dan maar opgeven, sinds ze heeft gezegt dat we misschien niet bij elkaar passen?
Of maak ik hier nou echt een te groot probleem van, en moet ik gewoon blijven proberen.
Ik vind zelf dat ik goed met haar kan opschieten als ik met haar alleen ben.
Ik zie het nu echt niet meer zitten, ik heb nog nooit zo lang en zo heftig iemand leuk gevonden, en dan lukt het me niet.
En ik weet eigenlijk niet echt hoe ik moet flirten met iemand :$.
Sinds ik nooit echt de gene ben geweest die iets moest doen, ze kwamen wel naar mij.
Maar nu is het dus andersom en al een lange tijd.. En ik zie de moed er niet meer in..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-12-2008, 23:41
wallflower
wallflower is offline
Moet je daar nou weer een heel nieuw topic voor openen?
Oud 28-12-2008, 00:01
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Blijf gewoon met haar afspreken en leuke dingen doen. Dan merk je vanzelf wel of zij jou ook wel ziet zitten of niet. Mooie kans om haar eens te zoenen.
Oud 28-12-2008, 01:07
Dice94
Dice94 is offline
Hehe ok... Maar het klote is, ik sjans wel, alleen met haar niet, omdat ik haar te lang voor ken.. Dus dat gaat wat moeilijker, maar ik kan het wel proberen.

@Wallflower:
En ja, misschien was het een beetje nutteloos weer topic te posten, zou er de volgende keer wat meer opletten.
Maarja, als iemand het niet erg vind om te reageren, dan ben ik daar erg blij mee.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2008, 04:11
MartinV
MartinV is offline
Ten eerste: het is iemand anders die het zegt. Zou jij altijd de waarheid vertellen tegen iemand anders? Misschien probeerde ze het tegen hem gewoon wat te nuanceren, om niet te wanhopig over te komen. Of hij lult uit z'n nek. Of is het waar, maar dit weet je nu niet zeker.

Ten tweede: @spekkie: ik zou nog even wachten met haar proberen te zoenen. Je kan goed de boot in gaan als je dit te vroeg probeert. Je kunt dan beter zeggen dat je niets wilt overhaasten. Wel leuke dingen gaan doen natuurlijk.

En dit forum is inderdaad o.a. bedoeld voor dit soort topics.
Oud 28-12-2008, 08:24
spectacular
spectacular is offline
precies wat martinV zegt; ik zou niet teveel uitgaan van wat je vriend zegt. blijf gewoon leuke dingen doen met haar, misschien komt het gesprek vanzelf wel een keer op wat jullie van elkaar vinden en dan weet je het zeker.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2008, 10:40
WolterB
WolterB is offline
'misschien' is geen nee, dus wie het ook zegt, het is geen afwijzing.

En blijf gewoon met haar afspreken. Het is gezellig, je zegt zelf dat het klikt, dus wie weet.
Oud 28-12-2008, 13:02
Dice94
Dice94 is offline
Ok.. Thanks. Dan blijf ik het gewoon proberen , als was de moed wel een beetje verdwenen maar waarschijnlijk komt die wel weer terug, sinds ik gister niet helemaal mezelf meer was toen ik eenmaal het bij elkaar passen gebeuren had gehoord.
1 probleempje, ze heeft nog half een vriend, dit is al maanden uit, maar nu is het weer up en down. Daarom maak ik zowiezo nu niet echt kans denk ik.. Maar dat is eigenlijk ook niet zo erg, want nu kan ik overal gewoon goed overna denken en sinds zei vraagt of ik kom film kijken ziet ze me zowiezo als een leuk iemand, dat is teminste al een goed teken dan .

Maar wat ik zo vervelend vind, die vriend van mij zei dat ik gewoon een beetje met haar moet flirten, maar dat lukt me normaal ook wel, maar iets houdt me tegen om het bij haar te doen, ik durf gewoon niet echt te laten zien dat ik interesse heb en wel iets wil , als ik bij haar ben gedraag ik me gewoon als een vriend, maar ik wil wel laten zien dat ik iets voel maar dat lukt niet..
Met citaat reageren
Oud 28-12-2008, 13:08
tartaarsaus
tartaarsaus is offline
Gewoon leuke dingen blijven doen,
Nee is zoals anderen ook al zeggen geen afwijzing.
en ook ik heb welleens gezegt tegen een vriend van een jonge die mij leuk vond misschien.
gewoon omdat het hem niets aan ging wat ik van zijn vriend vond. dat kon ik hem zelf ooit wel vertellen.
Ga gewoon leuk met haar om. zo word je in iedergeval goede vrienden lijkt mij !
Met citaat reageren
Oud 28-12-2008, 18:09
Dice94
Dice94 is offline
Goede vrienden ben ik al aardig.. Maarja, ik wil ook wel is meer.
Ik proberen het gewoon nog maar, ik heb niks te verliezen nu.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2008, 21:45
MartinV
MartinV is offline
Citaat:
Goede vrienden ben ik al aardig.. Maarja, ik wil ook wel is meer.
Ik proberen het gewoon nog maar, ik heb niks te verliezen nu.
Oud 28-01-2009, 17:35
Elisekalut-
Totaal niet opgeven man.

Geef haar een kans, misschien weet ze gewoon niet ofdat jullie bij elkaar zouden passen om een domme reden.
Zo heb ik eens een jongen gehad die zei dat we niet bij elkaar pasten omdat mijn vestkleur niet bij het zijne paste.

Kleine kans dat dat bij jouw het geval zal zijn; (:
Met citaat reageren
Oud 28-01-2009, 19:49
MartinV
MartinV is offline
Citaat:
Zo heb ik eens een jongen gehad die zei dat we niet bij elkaar pasten omdat mijn vestkleur niet bij het zijne paste.
Zou ie dat echt gemeend hebben denk je
Oud 30-01-2009, 19:20
men123
men123 is offline
Citaat:
Gaan we weer... Weer zo'n topic over 1 of andere gast die weer 1 of ander groot probleem heeft, maarja, volgens mij is hier dit forum ook wel voor gemaakt.

Nou vandaag dus naar meisje gegaan die ik leuk vind, film kijken.. Dinsdag ook gedaan, was wel gezellig, al helemaal toen ik onderweg hoorde van goeie vriend dat hij met haar had gesproken en dat ze had gezegt dat ze me misschien wel leuk vond..
Nou ik helemaal happy.
Vandaag dus weer gegaan, zegt die dat hij weer had gepraat met haar, en hij zei dat ze had gezegt dat ze niet wist of we wel bijelkaar pasten.

Ik heb het daarna niet zo laten merken, maar ik heb me de hele avond rot gevoelt.
Hij zij daarna tijdens het naar huis fietsen, gewoon blijven proberen man, ze zei dat ze het niet wist, niet dat het duidelijk was.
Hij heeft hier wel een punt in, sinds ik nou niet al jaren met haar omga, ik ken haar al een lange tijd van school, en ben al lang verliefd, maar ik ga nu pas echt goed met haar om.

Maar ik weet het nu echt niet meer, moet ik het dan maar opgeven, sinds ze heeft gezegt dat we misschien niet bij elkaar passen?
Of maak ik hier nou echt een te groot probleem van, en moet ik gewoon blijven proberen.
Ik vind zelf dat ik goed met haar kan opschieten als ik met haar alleen ben.
Ik zie het nu echt niet meer zitten, ik heb nog nooit zo lang en zo heftig iemand leuk gevonden, en dan lukt het me niet.
En ik weet eigenlijk niet echt hoe ik moet flirten met iemand :$.
Sinds ik nooit echt de gene ben geweest die iets moest doen, ze kwamen wel naar mij.
Maar nu is het dus andersom en al een lange tijd.. En ik zie de moed er niet meer in..
Haha zelfde probleem hier, echt precies het zelfde Alleen ik ga ook nu pas echt goed met haar om... En tja liefde maakt blind Alleen als de liefde niet lukt hou je het maar bij vriendschap
Met citaat reageren
Oud 30-01-2009, 20:45
arPos
arPos is offline
nooit opgeven
Oud 30-01-2009, 21:34
Verwijderd
Citaat:
nooit opgeven
Tot op zeker hoogte. cut your losses.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2009, 06:08
arPos
arPos is offline
Citaat:
Tot op zeker hoogte. cut your losses.
nuhuh, dat dacht ik ook, tot ik jaren later dezelfde onbereikbare meid weer tegenkwam en het wel lukte...

Verleg gerust je doelstellingen naar andere 'objecten' (bah wat plastisch) maar geef het nooit op...

nouja totdat ze met haar hak je hoofd in begint te slaan niet in ieder geval
Oud 09-02-2009, 16:23
Dice94
Dice94 is offline
Citaat:
nuhuh, dat dacht ik ook, tot ik jaren later dezelfde onbereikbare meid weer tegenkwam en het wel lukte...

Verleg gerust je doelstellingen naar andere 'objecten' (bah wat plastisch) maar geef het nooit op...

nouja totdat ze met haar hak je hoofd in begint te slaan niet in ieder geval
Haha serieus.. Wat een toeval en geluk dan .
Beetje late reactie maar ik weet wel 1 ding, ik benzelf wat zekerder geworden, en betere vrienden met haar! En ik merk wel dat ze me leuker vind als vroeger, niet meteen als een verliefde manier, maar gewoon wel wat interessanter.
Of ze me leuk vind, ik zou het niet weten, daar richt ik me nu niet zo heel erg op, ik blijf gewoon mezelf en zie wel wat ervan komt, een klein beetje flirten, en vragen om bijvoorbeeld een film te gaan kijken zit er wel in .

Ik ben teminste vind ik zelf wel wat zekerder over de hele zaak.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten