Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2009, 10:25
eatdrumseatcym_
eatdrumseatcym_ is offline
Ik zoek ideen voor maaltijden van 1,- p/dag.
Ik heb nog 8 euro over en moet nog tot 14 januari. Ideen?
Oud 05-01-2009, 10:38
Calyx
Calyx is offline
Macaroni/pasta met goedkope tomatenprutje, wat groentes, kruiden en eventueel hamblokjes/gehakt.
Rijst met groentes, goedkoop sausje/pindasaus.
Maaltijdsoep.
Soep met afbakbroodjes.
Tosti's.
Boterhammen met pindakaas.
Pannenkoeken.
Omelet van eieren met groenten en aardappel.

En naar de markt gaan en goedkopere winkels (aldi, lidl enz) en/of goedkopere (huismerk) producten (Euroshopper enz).
Voor meerdere dagen koken en niet kant-klaar spul halen.
Oh Edit: tipje, zoek ook even rond hier op E&D, er zijn genoeg topics met tips en simpele recepten.
Oud 07-01-2009, 16:03
wildsnake
wildsnake is offline
idee voor wat eten =

naar de liddl gaan allemaal afbakbroodjes halen paar blikken soep beleg enz.
afbakbroodjes zijn maar 17 cent per 2 stokbroden of per 6 kleine broodjes
Met citaat reageren
Oud 07-01-2009, 16:28
blurred
blurred is offline
Vaak kun je brood, groenten, vlees en eigenlijk alle andere producten die bijvoorbeeld net 1 dag over datum zijn heel goedkoop meenemen. Alleen met vlees kan dit een beetje riskant zijn, maar van brood dat een dag over datum is zul je geen maagproblemen krijgen. Verder zijn blikken soep, pasta, tomatenpuree, afbakstokbrood en bepaalde blikken groenten, bonen en ragout van de Aldi en Lidl spotgoedkoop. Gewoon een week geen verse producten eten en het moet je lukken... Hoewel ontbijt & lunch & diner van 1 Euro wel lastig is.

Succes dus.
Oud 07-01-2009, 17:51
Verwijderd
Bij de C1000 hebben je vier afbakbroodjes voor 20 cnt oid.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2009, 17:51
Verwijderd
is je voorraadkast helemaal leeg?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2009, 19:01
JustADreamer
JustADreamer is offline
M'n pa gaf mij een geweldige tip... Als het eind van de maand is, en je hebt weinig geld over. Bel dan gewoon je tante/oma/vader/andere familie en stel voor om een keer 'gezellig' te komen eten. Jij gratis voer, en zij vinden het vast wel leuk en gezellig, en als je dan óók nog helpt met de afwas, dan is het helemaal goed Ik weet niet in hoe verre het voor jou toepasbaar is... Maar mijn pa deed dit vroeger altijd
Oud 07-01-2009, 19:16
palindrome
palindrome is offline
voor die 8 euro zou ik het volgende kopen (bij de aldi/lidl/euroshopper):

pak aardappelpuree (90 cent?)
goedkoop volkoren brood --> invriezen (60 cent?)
kilo spruiten (50 cent)
3 paprika's (1.10)
250 gr gehakt (1.40?)
pot pindakaas (90 cent?)
kuipje val blanc (60 cent)
zak spaghetti (20 cent)
pakje pastakruidenmix (40 cent?)

hier kun je sowieso wel een dag of 6 van eten en je houdt nog geld over
Met citaat reageren
Oud 07-01-2009, 19:52
Verwijderd
Citaat:
voor die 8 euro zou ik het volgende kopen (bij de aldi/lidl/euroshopper):

pak aardappelpuree (90 cent?)
kilo spruiten (50 cent)
3 paprika's (1.10)
250 gr gehakt (1.40?)
pot pindakaas (90 cent?)
kuipje val blanc (60 cent)
zak spaghetti (20 cent)
pakje pastakruidenmix (40 cent?)

hier kun je sowieso wel een dag of 6 van eten en je houdt nog geld over
Aardappelpuree uit een pakje zou ik vervangen met gewone aardappels, dat is niet veel duurder, je kunt er langer van eten en het is nog lekkerder ook. Verder heb je bij de AH tomatenpureeblikjes van 7 cent, dat is wel een chill ding voor bij de spaghetti, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2009, 20:13
Calyx
Calyx is offline
Ohja, en overdag -overdreven-

Ontbijt:
Euro Shopper Halfvolle melk gesteriliseerd 1liter is 0.65
Euro Shopper Havermout 500 gram is 0,39
Lunch:
Euro Shopper Brood heel is 0,40
Euro Shopper Pindakaas 600 gram is 0,85
Oud 07-01-2009, 20:17
Verwijderd
Ga naar de lidl en schaf daar een paar basisdingen aan (aardappels, macaroni, tomatenpuree in blikjes bv, broodjes) en dan op de markt een paar soorten groente kopen (let natuurlijk op de prijs, ga geen avocado's kopen ), dan ben je al een heel eind
Met citaat reageren
Oud 07-01-2009, 21:06
palindrome
palindrome is offline
Citaat:
Aardappelpuree uit een pakje zou ik vervangen met gewone aardappels, dat is niet veel duurder, je kunt er langer van eten en het is nog lekkerder ook. Verder heb je bij de AH tomatenpureeblikjes van 7 cent, dat is wel een chill ding voor bij de spaghetti, denk ik.
Ik bedoelde eigenlijk meer die pakken aardappelpuree met zakjes voor 1 persoon. Zitten 8 of 10 zakjes in en hoef je alleen water bij te doen. Denk niet dat dat veel uitmaakt qua prijs met gekookte aardappels
Met citaat reageren
Oud 07-01-2009, 21:12
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Ik bedoelde eigenlijk meer die pakken aardappelpuree met zakjes voor 1 persoon. Zitten 8 of 10 zakjes in en hoef je alleen water bij te doen. Denk niet dat dat veel uitmaakt qua prijs met gekookte aardappels
Maar wel qua voedingswaarde? Waarom zou je als de prijs gelijk is het mindere product nemen? Behalve dat het makkelijker is, maar daar ging dit topic niet over.
Ik vraag me trouwens af of gewone aardappels niet goedkoper zijn dan aardappelpuree uit een pakje.
Oud 08-01-2009, 09:53
palindrome
palindrome is offline
Citaat:
Maar wel qua voedingswaarde? Waarom zou je als de prijs gelijk is het mindere product nemen? Behalve dat het makkelijker is, maar daar ging dit topic niet over.
Ik vraag me trouwens af of gewone aardappels niet goedkoper zijn dan aardappelpuree uit een pakje.
Qua voedingswaarden maken instant aardappelpuree en gekookte aardappels weinig uit als je kijkt naar de voedingswijzer. Is ook wel logisch want aardappelpuree uit een zakje is gewoon gedroogde gepureerde aardappel met zout. En bij gekookte aardappels doe je zelf ook nog zout neem ik aan.
Daarnaast kost het koken van aardappels meer energie (gas/elektriciteit) dan gekookt water bij een zakje aardappelpuree doen. Als je voor 1 persoon moet koken scheelt je dit weer in energiekosten.

Verder kun je in de supermarkt aardappels alleen per grote zakken kopen die je op dat moment meer kosten dan een doosje instant aardappelpuree. Dus als je op dat moment erg krap zit...
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 10:12
Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
Qua voedingswaarden maken instant aardappelpuree en gekookte aardappels weinig uit als je kijkt naar de voedingswijzer. Is ook wel logisch want aardappelpuree uit een zakje is gewoon gedroogde gepureerde aardappel met zout. En bij gekookte aardappels doe je zelf ook nog zout neem ik aan.
uh.. instant aardappelpuree bevat meer zout, meer vet, en minder vezels dan gekookte aardappels. Om nog maar niet te begginen over alle additieven die ze in instant puree stoppen.
Oud 08-01-2009, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Daarnaast kost het koken van aardappels meer energie (gas/elektriciteit) dan gekookt water bij een zakje aardappelpuree doen. Als je voor 1 persoon moet koken scheelt je dit weer in energiekosten.

Verder kun je in de supermarkt aardappels alleen per grote zakken kopen die je op dat moment meer kosten dan een doosje instant aardappelpuree. Dus als je op dat moment erg krap zit...
Ik zie overal kilo-zakken, voor één persoon met een krap budget lijkt me dat een ideale hoeveelheid aardappelen
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Bij de Bas van der Heijden hebben ze volgens mij ook brood voor 29 of 35 cent. Ben je nog goedkoper uit.

Op de markt en ook in sommige supermarkten kun je aardappelen ook per stuk kopen. En er zijn inderdaad ook supermarkten met kilo zakken.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 14:04
wildsnake
wildsnake is offline
ga naar de lidl haal daar een heel brood wit of bruin voor 40 cent paar blikken soep en wat beleg en je kunt er zekker wel van rondkommen
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 14:15
Lyne
Lyne is offline
En als tip: grote hoeveelheden maken en invriezen. Ben je sowieso goedkoper uit.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 17:52
Miracle
Miracle is offline
In de Allerhande die nu bij de AH ligt staan ook veel goedkope (biologische) recepten!

Heb je iets aan deze recepten trouwens TS of ben je eigenlijk op zoek naar een (bij)baan?
Oud 08-01-2009, 18:51
Lilything
Lilything is offline
Om even toe te voegen aan de discussie, instant aardappelpurree is ranzig Je hebt soms ook kleine aardappelzakjes, alleen niet bij de Aldi denk ik en vaak zijn ze net zo duur als de grotere zakken bij de aldi

Ok, ik noem even wat dingen op, maar je moet zelf maar even keuzes maken, want alles kopen en alle recepten gebruiken zal niet mogelijk zijn. Koop afbakbroodjes!

Benodigdheden:
-rijst
-kipfilet/rundergehakt/spekjes/schouderham (iets van vlees wat je kunt betalen)
-zakje roerbakgroenten
-eieren
-Kaas
-Groente (bijv. zakje roerbakgroenten, sperziebonen, champignons (vleesvervanger), broccoli)
-Diverse sausjes uit een zakje (satesaus, kerriesaus) (kost max. €0,75 per zakje)
-Melk

Kipkerrierijst
Koop een paar pakjes goedkope pakjes kerriesaus en wat kipfilet uit de vriezer van de lidl (evt. kun je ook ham uit blik kopen).Rijst en roerbakgroenten. De roerbakgroenten is ook goedkoop bij de Aldi. Hier kun je zeker twee dagen van eten. De evt. teveel gekookte rijst kun je invriezen en hergebruiken (heb je een vriezer?)

Roerbakei
Eieren zijn ook wel handig denk ik zo. Beetje drie eieren kloppen met wat melk (of water uit de kraan). Evt. wat prei uit de roerbakgroenten vissen van het recept van de dagen ervoor (zie recept hierboven) om door het omelet te gooien. Evt. wat kaas erop. Je kunt de eieren die je over hebt ook hardkoken en op brood doen met kaas.

Sperziebonen met satesaus
Evt. met rundergehakt.Spekjes zijn vaak een goede vervanger als je het vlees niet meer kan betalen. Satesaus kun je uit een zakje of pakje, zoek het goedkoopste uit. Sperziebonen koken. Rijst koken. Hopla, sperziebonen met sate en rijst. Als je echt geld over houdt, is een rode paprika natuurlijk lekker hierbij. Aardappelen of aardappelpurree kan ook hierbij.

Lasagna
Diepvrieslasagna scoorde ik vroeger altijd bij Dirk van den Broek voor € 1, geen idee of dat nog zo is, want dat eet ik haast nooit meer. Met sla van de aldi (€0,49)

Totale budgetcrisis
De kartoffelsalade of huzarensalade van de Lidl. De pakjes noodlesoep kosten ook niets bij andere supermarkten (niet bij de aldi, hebben ze niet dacht ik). Mozarrella, kost ook niets kun je overal wel opgooien. Hetzelfde geldt voor Cheddar kaas, superveel plakjes en supelang houdtbaar. Daarmee kun je zelfs nog tosti's maken als het helemaal kansloos wordt
Oud 08-01-2009, 21:18
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Paar aanvullingen op bovenstaande recepten:
- neem soepgroenten ipv roerbakgroente, scheelt veel geld
- neem pinda's in plaats van kip in kip-kerrie
- afbakbroodjes zijn goedkoop en soep kan je ook vrij goedkoop krijgen
- eet groente van het seizoen dus koop nu geen komkommers enzo want die zijn peperduur in vergelijking met wintergroentes
- pannenkoeken zijn goedkoop te maken en vullen goed, kan je ook prima invriezen
- hutspot is goedkoop en kan je ook prima eten zonder vlees
Oud 08-01-2009, 21:43
Verwijderd
Ik zou gewoon de supermarkt leegstelen. Da's pas goedkoop. Gewoon wat onder m'n jas meenemen. Als je niets te vreten heb, zul je wel moeten.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2009, 17:58
palindrome
palindrome is offline
Citaat:
Ik zie overal kilo-zakken, voor één persoon met een krap budget lijkt me dat een ideale hoeveelheid aardappelen
Die 1-kilo zakken zijn relatief duur dus voor iemand met een budget van 8 euro per week lijkt me dat niet geschikt.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2009, 18:00
palindrome
palindrome is offline
Citaat:
uh.. instant aardappelpuree bevat meer zout, meer vet, en minder vezels dan gekookte aardappels. Om nog maar niet te begginen over alle additieven die ze in instant puree stoppen.
Ja duh dat het minder gezond is dan verse aardappels maar als je het een paar keer per jaar eet, wordt je er echt niet minder gezond van.
Daarnaast neem ik aan dat je op gekookte aardappels ook zout doet en evt. jus erbij want droge gekookte aardappels vind ik niet te eten. Bij aardappelpuree hoef je dat er niet bij te doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-01-2009, 18:01
palindrome
palindrome is offline
Citaat:
kipfilet
Kipfilet kost je per pakje al minstens 2 euro, lijkt me wat prijzig met zo'n krap budget.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2009, 11:48
Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
Ja duh dat het minder gezond is dan verse aardappels maar als je het een paar keer per jaar eet, wordt je er echt niet minder gezond van.
Dat zeg ik ook niet, ik zeg alleen dat het qua voedingswaarden wel verschil maakt.
Oud 12-01-2009, 18:10
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
In de AllerHande staan deze maand ook veel budgetrecepten, wellicht kan je daar iets mee?
Oud 12-01-2009, 19:38
coopergirl
coopergirl is offline
Ik ga dan vaak spontaan bij mijn ouders eten Eigenlijk zijn al mijn budget-tips al genoemd.. Grotere porties (stamppot, pasta e.d.) bereiden en invriezen. Daarnaast koop ik ten tijde van nood regelmatig een zakje soep die ik opleuk met extra (goedkope) groente + een boterham/ afbakbroodje. De omelet/ gebakken eieren met een boterham doen 't ook goed ter variatie. Voor een omelet gebruik ik nooit een zakje; gewoon groente die ik toevallig in de koelkast heb, ham of spek, beetje water, kruiden en kaas..

Ik regel ook vaak avonddiensten bij m'n bijbaantje, zodat ik gratis op mijn werk kan eten
Oud 12-01-2009, 23:29
capibara
capibara is offline
Free goodies cheat: Ik heb het vaak meegemaakt dat ik bij onder andere de Lidl aan het einde van de avond brood van die dag gratis mee mocht nemen. Op markten is ook vrij veel goedkoop/gratis vreten te scoren, zolang je niks tegen misvormde appels, schrale peren of markten in het algemeen hebt. En als je niet al te stedelijk woont heeft de lokale agrariër vaak ook nog wel wat. Of je sluit dikke deals met opa's die een groententuin hebben of milf's die kippen houden.

Laatst gewijzigd op 13-01-2009 om 00:07.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2009, 18:14
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Kipfilet kost je per pakje al minstens 2 euro, lijkt me wat prijzig met zo'n krap budget.
niet zeuren, maar lezen
mijns inziens ben ik juist allerlei suggesties aan het doen ter vervanging van het genoemde vlees, dus niet zeuren

Citaat:
Ok, ik noem even wat dingen op, maar je moet zelf maar even keuzes maken, want alles kopen en alle recepten gebruiken zal niet mogelijk zijn.

-kipfilet/rundergehakt/spekjes/schouderham (iets van vlees wat je kunt betalen)

kipfilet uit de vriezer van de lidl (evt. kun je ook ham uit blik kopen)

Evt. met rundergehakt.Spekjes zijn vaak een goede vervanger als je het vlees niet meer kan betalen.
Oud 15-01-2009, 11:17
WolterB
WolterB is offline
Als je goedkoop wilt eten zxijn de twee onderstraande toch flink dure suggesties tussen die niet realistisch zijn voor €1,- per dag
Citaat:
Kipkerrierijst
Koop een paar pakjes goedkope pakjes kerriesaus en wat kipfilet uit de vriezer van de lidl (evt. kun je ook ham uit blik kopen).Rijst en roerbakgroenten. De roerbakgroenten is ook goedkoop bij de Aldi. Hier kun je zeker twee dagen van eten. De evt. teveel gekookte rijst kun je invriezen en hergebruiken (heb je een vriezer?)
Hoewel meer porties koken goedkoper is idd zijn kipfilet en ham uit blik echt dure dingen, zelfs als je die bij de goedkoopste winkel koopt.

Citaat:
Sperziebonen met satesaus
Evt. met rundergehakt.Spekjes zijn vaak een goede vervanger als je het vlees niet meer kan betalen. Satesaus kun je uit een zakje of pakje, zoek het goedkoopste uit. Sperziebonen koken. Rijst koken. Hopla, sperziebonen met sate en rijst. Als je echt geld over houdt, is een rode paprika natuurlijk lekker hierbij. Aardappelen of aardappelpurree kan ook hierbij.
Gehakt is duur, net zoals de meeste vleesdingen. Zelfs de goedkoopste spekjes kosten als snel 50 cent. In de supermarkt kost een rode paprika al snel een euro of meer, dit op de markt halen zou evt wel weer kunnen.

En verder idd wat al gezegd wordt boven me groentes op de markt kopen, ander eten bij de Aldi of Euroshopper, voor meerdere dagen koken en desnoods tosti's eten.

Laatst gewijzigd op 15-01-2009 om 15:22. Reden: typo
Met citaat reageren
Oud 15-01-2009, 12:04
Lilything
Lilything is offline
ik snap al die reacties op de kipfilet niet zo nou kan ik het van die palindrome nog wel begrijpen, omdat die zoveel commentaar kreeg op haar aardappelpurree voor een zogenaamde 'bemiddelaar' om zo offtopic over die kipfilet te gaan lopen doorzeveren, snap ik dan niet zo.

Maargoed. Zoals je zelf zegt vlees is over het algemeen meestal het duurste in een gerecht, dus dan kun je bij alle suggesties wel over het vlees gaan zeuren daarbij ben ik niet de eerste die rundergehakt noemt. Ik doe ook andere suggesties waarvan de spekjes maar €0.79 kosten en daar kun je twee keer mee doen (twee aparte bakjes, dus dat is €0,40 per bakje). Ik adviseer TS ook om eigen keuzes te maken, omdat alles kopen gewoon onmogelijk is. Ik denk dat TS meer heeft aan leuke reacties met goede originele suggesties dan mensen die zeuren op ideeën van anderen en zelf met niets nieuws aankomen
Oud 15-01-2009, 14:24
Verwijderd
Citaat:
ik snap al die reacties op de kipfilet niet zo nou kan ik het van die palindrome nog wel begrijpen, omdat die zoveel commentaar kreeg op haar aardappelpurree voor een zogenaamde 'bemiddelaar' om zo offtopic over die kipfilet te gaan lopen doorzeveren, snap ik dan niet zo.

Maargoed. Zoals je zelf zegt vlees is over het algemeen meestal het duurste in een gerecht, dus dan kun je bij alle suggesties wel over het vlees gaan zeuren daarbij ben ik niet de eerste die rundergehakt noemt. Ik doe ook andere suggesties waarvan de spekjes maar €0.79 kosten en daar kun je twee keer mee doen (twee aparte bakjes, dus dat is €0,40 per bakje). Ik adviseer TS ook om eigen keuzes te maken, omdat alles kopen gewoon onmogelijk is. Ik denk dat TS meer heeft aan leuke reacties met goede originele suggesties dan mensen die zeuren op ideeën van anderen en zelf met niets nieuws aankomen
Ik denk dat het punt is dat je als je een weekje goedkoop moet eten, het beter vegetarisch kunt houden
Met citaat reageren
Oud 15-01-2009, 14:57
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Ik denk dat het punt is dat je als je een weekje goedkoop moet eten, het beter vegetarisch kunt houden
haha, dat is denk ik wel de beste tip
Oud 15-01-2009, 20:54
Verwijderd
groentes en vlees kosten veel dus eet wat meer pasta.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2009, 13:50
palindrome
palindrome is offline
Citaat:

Het is een forum, hier mag je commentaar geven. Zeker als het opbouwende kritiek is. Maar blijkbaar kun je zelf nog slechter tegen kritiek dan ik. Niks tegen rundergehakt en spekjes maar zet dan niet kipfilet in het rijtje. Feit blijft dat dat, gekeken qua gewicht, een relatief dure vleessoort is, als je het vergelijkt met rundergehakt en spekjes. En dit topic gaat nu eenmaal over budgetkoken dus nogal logisch dat je daar dan commentaar op krijgt. Wie zeurt er nou?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2009, 13:56
palindrome
palindrome is offline
Nog een tipje:
zak pasta (50 cent)
potje pesto (1 euro)
zak uien (50 cent)

Kun je goed 2+ dagen van eten, moet je wel even naar de Aldi

Of uiensoep maken met een tosti oid
Met citaat reageren
Oud 17-01-2009, 20:43
Verwijderd
Citaat:
In de AllerHande staan deze maand ook veel budgetrecepten, wellicht kan je daar iets mee?
Wilde ik ook net gaan zeggen.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2009, 20:49
wallflower
wallflower is offline
@TS: heb je het overleefd?
Oud 23-01-2009, 20:47
JustADreamer
JustADreamer is offline
Nog steeds geen reactie, geen goed teken
Oud 24-01-2009, 15:30
Verwijderd
Ik vind trouwens dat de allerhande met zijn "budget" koken erg overdrijft. Het zijn bijna geen complete maaltijden. Er staat vaak bij "lekker met een frisse groene salade" of iets dergelijks.

Mijn advies: eet gewoon vegetarisch, geen paprika's (= duur) en koop verse worst of spul uit blik als je toch vlees wil.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2009, 14:39
Verwijderd
Een losse paprika kost bij de supermarkt al gauw een euro, maar op de markt zag ik dat ze hele zakken verkochten voor datzelfde bedrag, en daar zaten er wel 8 in ofzo. Maar dan moet je dus wel de markt trotseren
Met citaat reageren
Oud 26-01-2009, 23:37
Outlaw
Outlaw is offline
Citaat:
Ik vind trouwens dat de allerhande met zijn "budget" koken erg overdrijft. Het zijn bijna geen complete maaltijden. Er staat vaak bij "lekker met een frisse groene salade" of iets dergelijks.
ja, en de hoeveelheden zijn ook bar weinig. 1 pitabroodje oid met een groenteburger en salade is sowieso te weinig.
Oud 27-01-2009, 20:42
MrsMojoRisin
MrsMojoRisin is offline
Een mix van 3 paprika's is bij lidl meestal tussen 1.20 en 1.40 dus dat is ook wel te doen.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2009, 22:19
Verwijderd
even over die aardappelpuree, je moet dan wel kijken naar de soort, waar geen melk bij hoeft.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2009, 23:21
Outlaw
Outlaw is offline
hoe moeilijk kan het zijn om ergens 20 euro te verdienen zodat je gewoon fatsoenlijk kan eten?

doe gewoon mee aan een onderzoek, 20 euro in 2 uur.
Oud 27-01-2009, 23:53
bamiPoep
bamiPoep is offline
mc donalds euroknallers
Oud 29-01-2009, 13:30
Verwijderd
markt, 3 kg aardappels voor 2 euro
Met citaat reageren
Oud 29-01-2009, 13:35
blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
mc donalds euroknallers
ja, want met één hamburger van één euro kom je natuurlijk màkkelijk een héle dag toe
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten