Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
whaha, ik ga er ook eigenlijk niet vanuit dat ik nog een kans krijg om te leven
![]() ik wil eerst helemaal al m'n organen enzo hebben afgestaan, want dan leven m'n organen nog verder (wat meelevend toch ![]()
|
hmmmz
Ik denk toch dat ik voor begraven kies. Voor de nabestaanden vind ik dat veel fijner. Uit eigen ervaring weet ik dat het fijn is, om een plek te hebben waar je naartoe kan om diegene op te zoeken. Toch zou ik het zelf heerlijk vinden om uitgestrooid te worden in de zee of in een mooi gebied. Ik hou enorm veel van de natuur namenlijk. Maar ook wil ik bij de mensen zijn die ik lief heb. Dus het allerliefst wil ik naast mijn toekomstige man begraven worden. Denk ik. Maar helemaal zeker ben ik er nog niet van. |
![]() |
||
Citaat:
Verder lijkt cremeren me fijner voor het geval je je bewustzijn behoud. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() oeioei, wat een overbevolking zouden we dan eigenlijk krijgen...
||
Citaat:
andere bedrijfjes vragen $10000 maar die zijn na niet meer dan 10 jaar failliet
||
![]() |
Citaat:
ontopic: ik laat mezelf begraven later, en dat heeft weer met mijn geloof te maken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik heb op een welbekende site zojuist een wegrottend lichaam gezien in verschillende fasen van de ontbinding; geen wonder dat onze voorouders die niet boven de grond wilden hebben; geef ze wat cadeautjes mee en hopelijk blijven ze daar!
![]() eigenlijk vind ik wetenschappers die je voorzichtig uit elkaar halen dan een prettiger idee dan zo'n oven of dat wegrotten. |
![]() |
||
Citaat:
Mij mogen ze cremeren, wat er over blijft hoeft niet bewaard te blijven van mijn part, herinneringen blijven in je gedachten en niet in een pot of in een kist.
||
Citaat:
Mij kunnen ze maar het beste composteren. kzal de VAM eens bellen. Potgrond verrijkt met REIE ![]() Me vol laten lopen met stikstof, en daarna het kapot laten hameren tot een handvol stof is eigenlijk wel het efficientst. Een hele opluchting voor idereen die na mij nog leeft, dat ze hun energie in iets nuttigers kunnen steken dan mijn begrafenis. REIE
|
Kdenk cremeren, maar kben er nog niet helemaal over uit...
begraven vind ik een eng idee, dat je wegrot en wordt opgevreten door die vieze kleine poepbeestjes die over je hele lichaam rennen, brrrr ![]() maar aan de andere kant, verbranden is ook niet alles... tsja en toch kies ik voor cremeren.. denk ik ![]()
|
als ik zou moeten kiezen, begraaf me dan maar gewoon... maar eigenlijk wil ik dus niet kiezen of zo... nou ja, ik ben zo'n raar geval dat veronderstel dat ze gaat sterven en nog voor iemand haar gevonden heeft er niks meer overblijft (waar mijn lichaam en zo dan ook naarote mag gaan)... ik sterf gewoon een heel tragische dood (daar droom ik vaak over en zo) en dan zien ze maar wat ze met me aanvangen...
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb een keer gelezen wat er gebeurt met je lichaam als het een tijdje onder de grond zit. (nouja zit?) mijn eerste reactie: eet smakelijk.
Bovendien heb ik een angst om levend begraven te worden. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ben voor cremeren. En waarom? Nou, ik vind begraven niet nodig. Als iedereen zich laat begraven staat straks de hele wereld vol met grafzerken. Bovendien vind ik dood=dood einde show, dus waarom zou je nog dingen bewaren, waar je toch alleen maar werk aan hebt (onderhouden van begraafplaats bv). Maar ik heb niets tegen mensen die wel begraven willen worden, als ze dat willen, doe maar lekker. Maar strooi mij maar lekker uit.
|
Ik zou ook voor begraven kiezen. Ik weet het niet juist maar cremeren, hmm nee, geeft me een vies gevoel. Akkoord, je bent al dood en 't is niet alsof je er nog iets van gaat merken, maar toch. Liefst een begrafenis voor mij, als ik dan toch mag kiezen.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
mooi gezegd ![]() |
![]() |
|
Het mooiste lijkt me om gewoon in zee gegooid te worden. Om de kringloop van de wereld voort te zetten. Hoogstwaarschijnlijk word je dan opgegeten door haaien.
Anders mogen ze mn lichaam wel gebruiken voor medische wetenschap ofzo. Ik hecht geen waarde aan iets als begraven of cremeren. dood is dood. Alleen herinneringen aan mij blijven bestaan. |
![]() |
|
![]() |
Ik weet het eigenlijk niet. Aan de ene kant vind ik het idee om zomaar verbrandt te worden (cremeren dus) niet echt prettig. Maar het idee om onder de grond te liggen ook niet........ Ook al merk je er waarschijnlijk nix van.
Bestaat er niet iets anders? Mijn familie/vrienden mogen voor mij kiezen. |
![]() |
|
och ze zouden me ook als sexspeeltje mogen gebruiken zolang het maar voor hetrosexuele doeleinde is (k wil gewoon graag wel mijn geaardheid voortzetten ik ben er namelijk nogal gestelt op), wat ik hiermee wil zeggen is dat het me vrij weinig boeit zolang het maar niet te gek word.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Mals Argensaains vleesch #1531 Trimm Trabb | 500 | 18-10-2011 13:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
Donor? Verwijderd | 89 | 23-05-2011 22:05 | |
Psychologie |
Staat jouw begravenis/crematie al op papier? Verwijderd | 56 | 30-07-2007 14:33 | |
De Kantine |
Hoe zou jij de perfecte moord plegen? Thomas | 155 | 23-05-2007 12:49 | |
De Kantine |
Begraven/Cremeren kaarinetjuh | 78 | 16-05-2004 11:22 | |
De Kantine |
Begraven of gecremeerd? Stefanie | 88 | 22-01-2004 14:24 |